Het is idd vreemd, maar naast 'gewone' inbrekers die op je geld uit zijn heb je ook nog de categorie Stalkers, Jaloerse Exen, Bemoeizuchtige Huisbazen etc. Er kunnen meerdere motieven zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Mendeljev het volgende:
Maar toch kleeft er een hoog HOAX-gehalte aan dit hele verhaal. Ik kan me echt niet indenken waarom iemand meerdere malen over de vloer zou komen zonder iets mee te nemen.
Je hebt wel van die perverts die dan snuffelen in laden met ondergoed o.i.d.quote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Mendeljev het volgende:
Maar toch kleeft er een hoog HOAX-gehalte aan dit hele verhaal. Ik kan me echt niet indenken waarom iemand meerdere malen over de vloer zou komen zonder iets mee te nemen.
Indien het verhaal waar is lijkt dit me het meest logische. Waarschijnlijk is hij ook op de hoogte van het gebruik van slaappillen door de huurder.quote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Supersoep het volgende:
Is het dus niet de huisbaas / eigenaar van het gebouw?
Ik wil ook meedoen. Dan confronteren we hem met een heuze FOK-knokploeg. Volgens mij levert dat hilarische beelden opquote:Op zondag 15 november 2009 14:45 schreef Bananenman het volgende:
Als je dat allemaal niet hebt wil ik ook best een nachtje komen logeren. Maar dan moet je eerst pics PM'en![]()
Succes ermee!
http://www.lombox.nl/inbraakpreventie/index.htmlquote:
Met een strip voorkom je dat dus. En des nachts zorgen voor een kettinkje op de deur of een schuif, niet in het gewone slot draaien, mocht er brand uitbreken is een kettinkje of schuif sneller open dan een normaal slot.quote:Flipperen: met een stuk flexibel plastic, vaak een stuk uit een colafles gesneden, dus makkelijk voorhanden. Het stuk plastic komt door buitenkant van de sleuf en drukt het slot terug. Dit kan binnen 4 seconden. Draai altijd je deur op slot om dit te voorkomen.
Gaan we weer met die zelfverdedigingstips. Wat heb je daar nu aan in korte termijn. Geen fluit. Aangezien hij van het balkon kwam, op de eerste verdieping, is het dus de buurman aan linker of rechterzijde die misschien ooit van de vorige bewoner een sleutel heeft gekregen om de planten water te geven.quote:Op zondag 15 november 2009 14:48 schreef Enfermera het volgende:
Jeuz, wat een bizar verhaal joh..
Idd, sloten vervangen. Maar ik zou er toch wel echt blijven slapen, niet 'vluchten'. Zeker als je sloten vervangen zijn heb je in principe een stuk minder te vrezen... Zet ook wat extra sloten op de balkondeur, van die 'knippen', evt met sleutel.Als je nu weggaat wordt het denk ik alleen maar moeilijker om terug te gaan naar je huis.
En anders iets van een zelfverdedigingscursus, of judo ofzo? Je kan ook een klein busje haarlak in huis halen, als er een inbreker is en die komt toch weer binnen dan kan je dat altijd in z'n gezicht spuitenNiet illegaal maar wel zeer vervelend volgensmij xD
Je hebt ook nog van die busjes met verf die je op de inbreker kan spuiten, daardoor ziet ie er niet uit en is ie voor de politie ook beter te herkennen
Succes en sterkte iig!
hier hetzelfde, ik wil wel een keer bij TS overnachten om die persoon te betrappen en aan de politie over te leveren. Meen het serieus, als je niet al te ver weg woont tenminste. PM maar.quote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef mighty_myte het volgende:
Klinkt interessant!
Ik wil best een nachtje je crib bewaken om de inbreker op heterdaad te betrappen!
Dat kan inderdaad alleen in Nederland jaquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 15 november 2009 14:41 schreef Mendeljev het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |