Dat.quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wist dat FOK! down ging dus ik ben gaan fappen.
Wat heb je de overige 2 uur gedaan dan?quote:Op zondag 15 november 2009 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wist dat FOK! down ging dus ik ben gaan fappen.
good for youquote:Op zondag 15 november 2009 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lag te slapen en heb er werkelijk niets van gemerkt.
Dat is vast te veranderen. Op mijn DELL moest ik de Functie knop + F-knop doen, maar heb dat in de BIOS kunnen fixenquote:Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef zeurpietcoen het volgende:
Het leek wel uren dat ik aan het F5'en was. En ik heb Mac, dus ik moest command+R'en
Doe normaal een Mac heeft geen biosquote:Op zondag 15 november 2009 15:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is vast te veranderen. Op mijn DELL moest ik de Functie knop + F-knop doen, maar heb dat in de BIOS kunnen fixen
Jij jat mijn grapquote:
quote:
Dan toch liever F5'enquote:Op zondag 15 november 2009 15:36 schreef BrandX het volgende:
Niks van gemerkt, stond al om tien uur plastic bierglazen te vegen en tapflonders te schrobben
lol tijdens het opruimen of feesten?quote:Op zondag 15 november 2009 16:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah, niet gezien de lol die ik gehad heb
eigenlijk allebeiquote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Onufriev het volgende:
[..]
lol tijdens het opruimen of feesten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |