abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75071750
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ik moet terugdenken aan die twitter die jij een tijd terug tegenkwam tijdens een concert van McCartney, dat hij de solo songs niet moest spelen omdat niemand erom gaf. (het was toch zoiets?)

Als voor zo'n mensen de solo songs niet boeien, kan hij ze evengoed inderdaad afwisselen. [..]
Zijn set zit zo goed in elkaar, analyseer het maar eens. Het eerste uur is fantastisch! Hij doet daarin wel 10 solo-songs! En dat zijn lang niet allemaal hits. Nee, z'n solo-hits negeert hij . En ze zitten niet zonder reden in de eerste uur. "Band On The Run" is het omslagpunt. Na dat uur is het Beatles-hits plus zijn allergrootste solo-hits wat de klok slaat, en niets anders. Maar als je het eerste uur bekijkt, heb je een best uitdagende setlist.
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:33:53 #202
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75071961
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Zijn set zit zo goed in elkaar, analyseer het maar eens. Het eerste uur is fantastisch! Hij doet daarin wel 10 solo-songs! En dat zijn lang niet allemaal hits. Nee, z'n solo-hits negeert hij . En ze zitten niet zonder reden in de eerste uur. "Band On The Run" is het omslagpunt. Na dat uur is het Beatles-hits plus zijn allergrootste solo-hits wat de klok slaat, en niets anders. Maar als je het eerste uur bekijkt, heb je een best uitdagende setlist.
Ja, dat viel me al op toen ik het menu van de Halifax DVD bekeek. Inderdaad goed geregeld, maar als hij eens 'out of the box' zou denken en een relatief onbekend nummer tussen de klassiekers spelen, dat zou ik pas echt tof vinden.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_75072270
What You're Doing zou heel fijn zijn

En ik pleit uiteraard nog steeds voor Silly Love Songs, ook op vocaal niveau kan hij dat nog best bereiken denk ik.

Ik vertrek trouwens om half 5 (kan niet eerder weg uit school ) en ik hoop rond half 6/6 uur wel bij het stadion te zijn. Is ongeveer 60 kilometer rijden

Even kijken of ik met mijn pa nog goeie plaatsen kan bemachtigen, we hebben er allebei zin in in ieder geval. Zelfs mijn vader die the Beatles en Paul McCartney in feite niks aan vind
graag verwijderen
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:44:22 #204
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75072332
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef blckbb het volgende:
Is ongeveer 60 kilometer rijden
Jij moet niet klagen, ik 'moet' 154 km rijden

Trouwens, even iets anders, gaan we vanavond terug een album luisteren zoals twee weken geleden spontaan Ram? Blinker is wel niet online, maar goed.
pi_75072403
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:44 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Jij moet niet klagen, ik 'moet' 154 km rijden

Trouwens, even iets anders, gaan we vanavond terug een album luisteren zoals twee weken geleden spontaan Ram? Blinker is wel niet online, maar goed.
België toch?
En ik klaag ook niet over de 60 km, maar om half 5 vertrekken en dan nog 60 km is relatief laat.
graag verwijderen
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:47:09 #206
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75072438
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef blckbb het volgende:

[..]

België toch?
En ik klaag ook niet over de 60 km, maar om half 5 vertrekken en dan nog 60 km is relatief laat.
Yep Gelukkig (nu ja) heb ik examens en dus halve dag.
pi_75072468
En voor het geval dat iemand zich afvraagt waarom mijn pa niet van the Beatles houdt;

volgens hem komt 't van jeugdfrustraties. Hij moest ''Obladi Oblada'' spelen voor muziek en vond dat zulks een takkenummer, dat sindsdien maar een ''hekel'' heeft aan the Beatles

Misschien na het concert wel anders, voor onderweg ligt er in ieder geval een cassette van Sgt. Peppers klaar (primitief autoradiootje met alleen een cassettespeler )
graag verwijderen
pi_75072510
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Yep Gelukkig (nu ja) heb ik examens en dus halve dag.
Ohhh netjes..

Met een beetje geluk valt er nog wel een laatste uur uit, ben in dat laatste uur waarschijnlijk toch niet te harden van de zin dus misschien dat ze me er maar eerder uit moet schoppen
graag verwijderen
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:50:04 #209
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75072546
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:48 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ohhh netjes..

Met een beetje geluk valt er nog wel een laatste uur uit, ben in dat laatste uur waarschijnlijk toch niet te harden van de zin dus misschien dat ze me er maar eerder uit moet schoppen
Of je meldt je ziek? Kan toch geen kwaad voor een dag

En of het zo netjes is dat ik examen heb de volgende dag, tja.. Mijn moeder denkt er anders over
pi_75072651
Niet aanstellen, ik had heel wat uit te leggen na m'n reis naar New York voor McCartney en Ringo .
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:54:01 #211
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75072693
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:53 schreef Aisumasen het volgende:
Niet aanstellen, ik had heel wat uit te leggen na m'n reis naar New York voor McCartney en Ringo .
Jij wint Maar twee Beatles in een concert lijken me genoeg argumenten! Daarnaast ben jij ook wel wat ouder
pi_75072717
Het eerste argument voldeed .
pi_75072740
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:50 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Of je meldt je ziek? Kan toch geen kwaad voor een dag

En of het zo netjes is dat ik examen heb de volgende dag, tja.. Mijn moeder denkt er anders over
Leren in de auto?

Ik weet niet, als mijn moeder het verder goed vind.. In principe kan 't best, half 5 vertrekken. Hoewel het beter uitkwam als het concert op een dinsdag is, dan ben ik om elf uur uit en woensdag hoef ik pas om elf uur op school te zijn.

Misschien dat ik me wel ziekmeld voor donderdag want ik verwacht niet eerder dan 1 uur thuis te zijn eigenlijk Maar ach, ik zie 't wel
graag verwijderen
pi_75072759
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef Aisumasen het volgende:
Het eerste argument voldeed .
Hoe oud ben je dan?
graag verwijderen
pi_75072769
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, dat viel me al op toen ik het menu van de Halifax DVD bekeek. Inderdaad goed geregeld, maar als hij eens 'out of the box' zou denken en een relatief onbekend nummer tussen de klassiekers spelen, dat zou ik pas echt tof vinden.
Maar dat doet hij dus ook, alleen blijven die tracks óf te lang hangen ("Flaming Pie") óf zijn ze na die tour weer verdwenen ("Two Of Us", "I Will", "Fixing A Hole" etc. etc)! Kijk maar naar de setlist van z'n Amerikaanse tournee in 2005, die was fantastisch. Veel 'diepe' tracks (Beatles-tracks, maar goed), en toch de onvermijdelijke 10.
pi_75072847
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Maar dat doet hij dus ook, alleen blijven die tracks óf te lang hangen ("Flaming Pie") óf zijn ze na die tour weer verdwenen ("Two Of Us", "I Will", "Fixing A Hole" etc. etc)! Kijk maar naar de setlist van z'n Amerikaanse tournee in 2005, die was fantastisch. Veel 'diepe' tracks (Beatles-tracks, maar goed), en toch de onvermijdelijke 10.
en That'll be the Day. Niet dat hij die er veel concerten in had hoeven houden van mij, maar toch
I Will en Two Of Us mag hij van mij best spelen volgende week, zeker Two of Us, onbetwist een van mijn favoriete Beatlesnummers
graag verwijderen
pi_75072911
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:58 schreef blckbb het volgende:

[..]

en That'll be the Day. Niet dat hij die er veel concerten in had hoeven houden van mij, maar toch
I Will en Two Of Us mag hij van mij best spelen volgende week, zeker Two of Us, onbetwist een van mijn favoriete Beatlesnummers
Bedoel je "In Spite Of All Danger"? Da's de McCartney/Harrison-compositie . "That'll Be The Day" is een Buddy Holly-song, en toch meer Lennon's favoriet.
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:00:09 #218
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75072918
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Mwah, er is nog steeds een vrij duidelijke volgorde;
quote:
Band on the Run
Penny Lane
I've Got a Feeling
Back in the U.S.S.R.
Hey Jude
Live and Let Die
Encore:
Yesterday
Get Back
Helter Skelter
Encore 2:
Please Please Me
Let It Be
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (Reprise)
Carry That Weight / The End (snippet)
pi_75072945
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Mwah, er is nog steeds een vrij duidelijke volgorde;
[..]
Ik zeg toch: De onvermijdelijke 10 . Je moet juist kijken naar die andere songs.
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:01:47 #220
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75072981
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:00 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik zeg toch: De onvermijdelijke 10 . Je moet juist kijken naar die andere songs.
Ja, maar ik bedoelde echt tussen die onvermijdelijke 10 een onbekend nummertje gooien Maar de setlist van 2005 is in zijn geheel wel erg goed, relatief gezien.
pi_75072991
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:55 schreef blckbb het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
Toen nog 18, en een vervolgopleiding is wat losser in de regels . Nee, ik had de weken daarna vanzelfsprekend heel wat in te halen, maar het heeft me verder niet m'n jaar gekost.
pi_75073002
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:59 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Bedoel je "In Spite Of All Danger"? Da's de McCartney/Harrison-compositie . "That'll Be The Day" is een Buddy Holly-song, en toch meer Lennon's favoriet.
Hmmm ik ben af en toe veels te verstrooid om die beginnummers van Anthology uit elkaar te houden en ja ik bedoelde In Spite Of ja
graag verwijderen
pi_75073052
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Toen nog 18, en een vervolgopleiding is wat losser in de regels . Nee, ik had de weken daarna vanzelfsprekend heel wat in te halen, maar het heeft me verder niet m'n jaar gekost.

Dats heel tof dat je op je 18e al naar de andere kant van de wereld reist... en 't was 't zeker waard, ook al was Ringo niet heel erg goed bij stem bij de eerste beelden (en geluiden) die ik heb gezien

Ik ben pas op m'n 19e klaar met de middelbare school
graag verwijderen
pi_75073072
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoelde echt tussen die onvermijdelijke 10 een onbekend nummertje gooien Maar de setlist van 2005 is in zijn geheel wel erg goed, relatief gezien.
Nou, de volgorde maakt toch niet zo veel uit ? Wel typisch dat hij de enige track uit dat lijstje (behalve "Please Please Me" dan, die gelijk gedropt werd) wat echt een favoriet van me is nooit meer speelt: "Penny Lane".
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:05:38 #225
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75073135
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:03 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nou, de volgorde maakt toch niet zo veel uit ? Wel typisch dat hij de enige track uit dat lijstje (behalve "Please Please Me" dan, die gelijk gedropt werd) wat echt een favoriet van me is nooit meer speelt: "Penny Lane".
Maar het zou toch tof zijn dat je op 9 december denkt: "Goed, ik heb de twee/drie nieuwe nummers gehoord, nu nog de klassiekers die hij altijd speelt" en vervolgens: Bam, een onbekende parel
pi_75073162
Of hij gaat gewoon eens goed los op Cayenne (en nu hopen dat ik wel de goede titel heb )
graag verwijderen
pi_75073204
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Maar het zou toch tof zijn dat je op 9 december denkt: "Goed, ik heb de twee/drie nieuwe nummers gehoord, nu nog de klassiekers die hij altijd speelt" en vervolgens: Bam, een onbekende parel
Juist, en dat is exact wat gaat gebeuren als de setlist niet verklapt wordt . Laat mij mijn tweede "With A Little Help"-moment van het jaar beleven!!!
pi_75073226
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:05 schreef Arn0 het volgende:

[..]

In dat geval, als onbekende klassieker, pleit ik voor Spirits of Ancient Egypt of Call me Back Again.
graag verwijderen
pi_75073303
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:07 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Juist, en dat is exact wat gaat gebeuren als de setlist niet verklapt wordt . Laat mij mijn tweede "With A Little Help"-moment van het jaar beleven!!!
Nu je 't over de setlist hebt, ik ga hem na zijn eerste concert niet bekijken

Tenzij een van jullie besluit te roepen OMGWTFBBQ HEB JE 'T GEHOORD WELK NUMMER PAUL HEEFT GESPEELD JAJAJA HIJ SPEELDE WEER SILLY LOVE SONGS IN HAMBURG
graag verwijderen
pi_75073380
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:09 schreef blckbb het volgende:

[..]

Nu je 't over de setlist hebt, ik ga hem na zijn eerste concert niet bekijken

Tenzij een van jullie besluit te roepen OMGWTFBBQ HEB JE 'T GEHOORD WELK NUMMER PAUL HEEFT GESPEELD JAJAJA HIJ SPEELDE WEER SILLY LOVE SONGS IN HAMBURG
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:40 schreef Aisumasen het volgende:
Woensdag is de openingsavond van McCartney's mini-tournee al. Waarschijnlijk radio-stilte van mijn kant vanaf die tijd, want ik wil koste wat het kost de setlist vermijden. Al is het maar om die 2 á 3 songs die worden veranderd ten opzichte van Amerika. Het verrassingseffect is cruciaal voor een concertbelevenis. En zeker bij McCartney, waarvan ik zelfs z'n praatjes woord voor woord kan dromen. Toch jammer om de schaarse verrassende momenten te verpesten door de setlist te checken. Dus wees solidair . Ik zet in op "Pipes Of Peace", wat jullie?

Ik zie het nog wel gebeuren dat ik vanaf die avond elke Beatles-gerelateerde site mijdt .
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:12:20 #231
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75073388
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:09 schreef blckbb het volgende:
Vandaar hoop ik echt dat iedereen spoilers gebruikt. Ik ga de vaste Beatles-nieuws sites die ik dagelijks check ook vanaf het eerste concert niet meer bezoeken denk ik.
pi_75073438
Zul je zien... Heb ik mijn oren en ogen bedekt bij elk Beatles-gerelateerd ondewerp, staan we op de 9de in de rij voor het Gelredome, en hoor naast je: "Bohhh... Dat ik dát nog mag meemaken! "The Back Seat Of My Car" als afsluiter. En dat na zo'n opener als "Venus And Mars!"
pi_75073439
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:12 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Vandaar hoop ik echt dat iedereen spoilers gebruikt. Ik ga de vaste Beatles-nieuws sites die ik dagelijks check ook vanaf het eerste concert niet meer bezoeken denk ik.
Wat zijn die vaste sites trouwens? word eens tijd dat het oude vertrouwde Google.nl van mijn startpagina verdwijnt

Eigenlijk in feite houdt dit topic mij op de hoogte, met dank aan posts van jou en Aisumasen met name
graag verwijderen
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:15:32 #234
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75073507
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:13 schreef blckbb het volgende:

[..]

Wat zijn die vaste sites trouwens? word eens tijd dat het oude vertrouwde Google.nl van mijn startpagina verdwijnt

Eigenlijk in feite houdt dit topic mij op de hoogte, met dank aan posts van jou en Aisumasen met name
Beatlesnews.com is een goede, en beatlesfanclub.nl als je graag Nederlands nieuws leest. Is iets trager, maar daar staat meestal meer op en ook interessante artikels.

Ja, ik probeer al het interessant nieuws hier te posten
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:16:05 #235
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75073527
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:13 schreef Aisumasen het volgende:
Zul je zien... Heb ik mijn oren en ogen bedekt bij elk Beatles-gerelateerd ondewerp, staan we op de 9de in de rij voor het Gelredome, en hoor naast je: "Bohhh... Dat ik dát nog mag meemaken! "The Back Seat Of My Car" als afsluiter. En dat na zo'n opener als "Venus And Mars!"
Note to self: MP3 speler meenemen
pi_75073583
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:15 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Beatlesnews.com is een goede, en beatlesfanclub.nl als je graag Nederlands nieuws leest. Is iets trager, maar daar staat meestal meer op en ook interessante artikels.

Ja, ik probeer al het interessant nieuws hier te posten
Engels nieuws is goed te doen, ik doe denk ik niet voor niets Engelstalige opleiding.. !
Dankjewel
graag verwijderen
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:18:24 #237
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75073614
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef blckbb het volgende:

[..]

Engels nieuws is goed te doen, ik doe denk ik niet voor niets Engelstalige opleiding.. !
Dankjewel
Ik zou toch Beatlesfanclub.nl bookmarken, ik vind het een vrij interessante site.
pi_75073727
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik zou toch Beatlesfanclub.nl bookmarken, ik vind het een vrij interessante site.
Bookmarken lijkt mij geen goed plan
Ik denk dat ik op 't moment meer dan 150 bookmarks heb, allemaal gitaartabs

Ik zet 'm wel als startpagina, dan vergeet ik 'm in ieder geval niet
graag verwijderen
pi_75081361
wow good evening new york ciry is geweldig! Dvd waar ik op zat te wachten , alle aandacht naar de band en de muziek, hoogtepunt voor mij tot nu toe: sing the changes.....
pi_75084659
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 12:19 schreef paulramon het volgende:
wow good evening new york ciry is geweldig! Dvd waar ik op zat te wachten , alle aandacht naar de band en de muziek, hoogtepunt voor mij tot nu toe: sing the changes.....
Mee eens al vind ik zelf Paperback Writer ERG goed klinken, zelfs beter dan de Beatles versie .
  Redactie Frontpage zaterdag 28 november 2009 @ 16:03:53 #241
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_75086151
Geweldig filmpje over feiten door de jaren heen nogal veranderen:

Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_75087870
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:05 schreef Writersright het volgende:

[..]

Mee eens al vind ik zelf Paperback Writer ERG goed klinken, zelfs beter dan de Beatles versie .
Grappig dat je dat zegt . In een recent interview met ABC zegt McCartney namelijk exact hetzelfde!
pi_75089617
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:03 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geweldig filmpje over feiten door de jaren heen nogal veranderen:

Die had Aisumasen een paar pagina's geleden al gepost. Geweldig filmpje
graag verwijderen
pi_75089697
Niets aan de hand! Ik post gewoon een willekeurig filmpje :

pi_75089731
Zie mij even tot 2 keer toe een post in het verkeerde topic maken .
pi_75090524
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:22 schreef Aisumasen het volgende:
Niets aan de hand! Ik post gewoon een willekeurig filmpje :

Heuh
Sinds wanneer komt die kale keyboardknakker vooraan staan?
graag verwijderen
pi_75090898
Sinds ze vanaf 2002 dit arrangement hebben gespeeld . En voor het geval je het nog niet wist, Wix speelt ook gitaar op andere "Helter Skelter" . En weet je wie er bas speelt, terwijl Rusty, Brian en McCartney alledrie soleren op hun gitaar?
pi_75091091
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 18:59 schreef Aisumasen het volgende:
Sinds ze vanaf 2002 dit arrangement hebben gespeeld . En voor het geval je het nog niet wist, Wix speelt ook gitaar op andere "Helter Skelter" . En weet je wie er bas speelt, terwijl Rusty, Brian en McCartney alledrie soleren op hun gitaar?
Ja dat wist ik
Maar bij Mother Natures Son blijft hij braaf achter zijn keyboards zitten met zijn accordeon. Tenminste, bij het filmpje dat ik ervan zag..
Edit: laatmaar, toch niet

Die gast is wel een multi-instrumentale held, het verbaasde me dat hij vooraan staat omdat ik Calico Skies nooit live gezien heb
graag verwijderen
pi_75091302
Zouden ze ook zoveel vuurwerk in het gelredome gebruiken?
En zelfs de grootste artiesten verslikken ze zich soms wel in de woorden...
graag verwijderen
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:16:00 #251
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75091330
Eerder dit jaar ook nog bij Helter Skelter. Maar ik zie hem er wel voor aan dat hij het expres zou doen
pi_75091380
Een ander leuke bijzonderheid is dit moment tijdens het optreden in Kiev:

Het publiek heeft waarschijnlijk niets door, en het verloopt alsof het onderdeel van de show is .
pi_75091435
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:16 schreef Arn0 het volgende:
Eerder dit jaar ook nog bij Helter Skelter. Maar ik zie hem er wel voor aan dat hij het expres zou doen
Of de eerste paar keren in zijn gedeelte van "A Day In The Life". Ik heb vooral Rusty en Brian bijna nooit op een foutje kunnen betrappen. Al zaten ze er geloof ik bij "Too Many People" vorig jaar wel vaak naast. Ach, ben blij dat ze alles live spelen. Als je sommige opnames vergelijkt hoor je dat ze zonder click-track spelen, en af en toe een extra lange jam doen, zoals bij "Paperback Writer" en "Sing The Changes" deze zomer.
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:14 schreef blckbb het volgende:
Zouden ze ook zoveel vuurwerk in het gelredome gebruiken?
En zelfs de grootste artiesten verslikken ze zich soms wel in de woorden...
Ja, dat nummer zit waarschijnlijk alleen maar in de set vanwege de pyro. Kan geen andere reden bedenken. Ze gebruikten het zelfs tijdens de gigs in zalen! En hij moest waarschijnlijk lachen omdat hij er zo flink naast zat op de piano. Leek er op alsof de vuurwerk-cue ook niet meer deed wat hij moest doen .
  zaterdag 28 november 2009 @ 19:30:35 #254
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75091541
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Aisumasen het volgende:

Het publiek heeft waarschijnlijk niets door, en het verloopt alsof het onderdeel van de show is .
Haha mooi, credits voor de drummer
pi_75091837
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:30 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Haha mooi, credits voor de drummer
Zou lulliger zijn als Abe tijdens zijn drumsolo een stokje laat vallen... Dan ligt ook meteen zo'n beetje alles stil, tenzij hij besluit met z'n handen verder te gaan..
graag verwijderen
pi_75092400
Amazon.com verkocht gisteren de stereo boxset voor 100 dollar: Uitverkocht in een paar minuten.
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:00:00 #257
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75092474
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:57 schreef Aisumasen het volgende:
Amazon.com verkocht gisteren de stereo boxset voor 100 dollar: Uitverkocht in een paar minuten.
Damn, als ik dat had geweten.. Hoeveel exemplaren waren er dan beschikbaar?
pi_75092896
Heb vidzone op de Ps3 maar eens bekeken. Vanzelfsprekend weinig Beatles-achtige content helaas. Enige zijn de clips van Dance Tonight en Ever Present Past.

Gister trouwens de Beatles cartoon gekregen. Erg vreemd gebeuren haha.
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:23:34 #259
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75093395
Dat doet me denken aan de discussie die ik had met blckbb in een ander topic: Wat zijn nu de officiële videoclips van The Beatles en wat niet? Telt Come Together bijvoorbeeld?
pi_75093520
Bedoel je de amateurbeelden van Abbey Road circa 1969 waar bootleggers "Come Together" onder hebben geplakt? Nahh...
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:28:26 #261
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75093565
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:27 schreef Aisumasen het volgende:
Bedoel je de amateurbeelden van Abbey Road circa 1969 waar bootleggers "Come Together" onder hebben geplakt? Nahh...
Ik meen mij te herinneren dat die beelden er door iemand die iets met The Beatles te maken had (Abbey Road medewerker/Apple medewerker/..) waren bewerkt, vaag
pi_75093639
Maar het wordt wel eens tijd dat Apple een DVD uitbrengt met videoclips van The Beatles. En daar schaar ik alles onder, van lip-synch TV-optredens tot aan de promo-video's voor Ed Sullivan. Ten tijde van de release van "1" leek het te gaan gebeuren, maar Neil Aspinall vond het project "te voorspelbaar" .
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:33:10 #263
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75093729
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef Aisumasen het volgende:
Maar het wordt wel eens tijd dat Apple een DVD uitbrengt met videoclips van The Beatles. En daar schaar ik alles onder, van lip-synch TV-optredens tot aan de promo-video's voor Ed Sullivan. Ten tijde van de release van "1" leek het te gaan gebeuren, maar Neil Aspinall vond het project "te voorspelbaar" .
Ja, inderdaad. Die dubbele bootleg DVD moet uitgebracht worden, maar dan alles remastered.

Gewoon een gehele film box, met de 5 films, dubbeldvd met videoclips/promos, eventueel Live at Shea Stadium er nog bij. Misschien nog Anthology erbij, maar dan wordt het wel prijzig. Maar dan moet het wel de '93 versie zijn uiteraard, want de clips hebben we dan al.
pi_75093746
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef Aisumasen het volgende:
En alles uit AHDN en Help!
graag verwijderen
pi_75093818
Ja, maar dat beschouw in dan weer niet echt als clips. Dan kun je ook het David Frost Show live-optreden toevoegen, of live-compilaties...
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:40:19 #266
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75093953
Maar als er een ding is wat ze al lang hadden moeten uitbrengen op DVD, is het Let it Be.
pi_75094021
En dat is iets wat de komende 20 jaar niet gaat gebeuren...
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:43:37 #268
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75094090
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:42 schreef Aisumasen het volgende:
En dat is iets wat de komende 20 jaar niet gaat gebeuren...
Wie werkt er tegen, dan? Het slaagt nergens op, het is helemaal niet zo controversieel imo en het is 40 jaar geleden.. Ondertussen weet iedereen wel wat er die sessies gebeurde en hebben velen al de VCR versie gezien, al dan niet op VCR (bootleg versies)
pi_75094185
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Wie werkt er tegen, dan? [..]
Yoko Ono, Paul McCartney, Olivia Harrison en Ringo Starr .
  zaterdag 28 november 2009 @ 20:49:46 #270
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75094322
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:45 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Yoko Ono, Paul McCartney, Olivia Harrison en Ringo Starr .
Mag ik flauw doen en een bron vragen? Het lijkt me niet dat Ringo ermee problemen zou hebben, bijvoorbeeld.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:08:59 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75094993
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Aisumasen het volgende:
De ABC Thanksgiving Special trailer:

"Good Evening New York City" komt op nummer 16 binnen in de Amerikaanse album-charts, met 55.000 verkochte exemplaren. Het is zijn 8ste solo live-album in de charts.
We zitten hem nu te bekijken. Leuk jeugdsentiment om die beelden van 44 jaar geleden in het voormalige Shea Stadium er doorheen gesneden zien. Wat een slecht geluid hadden we toen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_75095100
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Mag ik flauw doen en een bron vragen? Het lijkt me niet dat Ringo ermee problemen zou hebben, bijvoorbeeld.
Ex-directeur Neil Aspinall (die voor alle vier de aandeelhouders spreekt) zei in 2007 dat het materiaal nog te controversieel werd bevonden, aldus een interview met FOXNews. Olivia hanteert de veto van George uit de jaren '90. Hij vond het geen goede film, omdat het hem liet zien in een tijd van zijn leven dat hij ongelukkig was, aldus regisseur Michael Lindsay-Hogg in Entertainment Weekly in 2003. Yoko heeft recent nog gezegd dat we het niet hoeven te verwachten, bron zoek ik op.
pi_75095201
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Paul vind ik ook vreemd, ik dacht toch dat Let It be... Naked was uitgebracht in 2003 voor een toen geplande rerelease van de film op DVD.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_75095248
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Paul vind ik ook vreemd, ik dacht toch dat Let It be... Naked was uitgebracht in 2003 voor een toen geplande rerelease van de film op DVD.
Waar ze dus ook inderdaad aan gewerkt hebben, waarna Apple besloot dat het nog te vroeg was, aldus Neil Aspinall. Ik kan mij ook een recente quote van Paul herinneren waarin hij exact hetzelfde zegt.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:21:25 #275
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75095415
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ex-directeur Neil Aspinall (die voor alle vier de aandeelhouders spreekt) zei in 2007 dat het materiaal nog te controversieel werd bevonden, aldus een interview met FOXNews. Olivia hanteert de veto van George uit de jaren '90. Hij vond het geen goede film, omdat het hem liet zien in een tijd van zijn leven dat hij ongelukkig was, aldus regisseur Michael Lindsay-Hogg in Entertainment Weekly in 2003. Yoko heeft recent nog gezegd dat we het niet hoeven te verwachten, bron zoek ik op.
Hmm oké, jammer. Ik lees ook net deze blog;
http://beatle.wordpress.com/2008/07/31/no-release-for-let-it-be/
pi_75095447
Hoe dan ook, bron voor het Yoko-interview kan ik niet meer vinden, maar ze heeft gezegd: "Of de film ooit uitkomt? Het leven is lang, en ik hoop dat je een heel lang leven hebt!"

En zei Paul niet vorig jaar dat de film een verkeerd beeld over de periode geeft?
pi_75095580
Die versie van Here Today op GENY is wel erg gevoelig zeg. Las ook al in een interview dat hij moeite had bij het spelen van dat nummer.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:28:31 #278
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75095621
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:27 schreef Writersright het volgende:
Die versie van Here Today op GENY is wel erg gevoelig zeg. Las ook al in een interview dat hij moeite had bij het spelen van dat nummer.
Ik vind persoonlijk de Amoeba Records versie het mooiste;
(slechte kwaliteit)
pi_75095671
Mooi hoe hij de laatste tijden een stuk persoonlijk is geworden, in interviews, in optredens. De soundboard-rip van "Here Today" van Amoeba is ook mijn persoonlijk favoriete versie. Ook erg mooi gedaan op de nieuwe DVD inderdaad.
pi_75096220
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Aisumasen het volgende:

Ik heb het nu 2X bekeken/geluisterd, maar wat is er dan mis
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:50:05 #281
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75096256
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb het nu 2X bekeken/geluisterd, maar wat is er dan mis
Zijn gitaar gaat kapot (je ziet dat hij vraagt voor een nieuwe). Normaal is er een vrij korte drumsolo maar omdat hij nog geen nieuwe gitaar heeft duurt die nu veel langer
pi_75096654
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Waar ze dus ook inderdaad aan gewerkt hebben, waarna Apple besloot dat het nog te vroeg was, aldus Neil Aspinall. Ik kan mij ook een recente quote van Paul herinneren waarin hij exact hetzelfde zegt.
Te vroeg

Is 40 jaar, 2 overlijdens en remasters nog niet goed genoeg om toch dat materiaal op het nu gangbare medium te verkopen?
graag verwijderen
pi_75096667
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:50 schreef Arn0 het volgende:

Zijn gitaar gaat kapot (je ziet dat hij vraagt voor een nieuwe). Normaal is er een vrij korte drumsolo maar omdat hij nog geen nieuwe gitaar heeft duurt die nu veel langer
Shit ja Ik zat alleen maar op de drummer te letten eigenlijk.
De video van NY city is erg leuk!
pi_75096929
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:05 schreef blckbb het volgende:

[..]

Te vroeg

Is 40 jaar, 2 overlijdens en remasters nog niet goed genoeg om toch dat materiaal op het nu gangbare medium te verkopen?
Ja, want 3 hoofdrolspelers en één erfgenaam leven nog.
pi_75097059
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:17 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ja, want 3 hoofdrolspelers en één erfgenaam leven nog.
Kom op... 40 jaar
graag verwijderen
pi_75097168
Ja, ik ben het ook met je eens, maar kan ook best begrijpen van de eigenaren dat ze het geen goed beeld vinden scheppen om de donkerste maanden uit de Beatles-geschiedenis op de markt te zetten. Het is niet alsof zo'n release geruisloos voorbij gaat.
pi_75097412
Misschien moeten ze zich dan maar voor eens over hun persoonlijke affecties omheenzetten en geven wat de fans willen?
graag verwijderen
  zaterdag 28 november 2009 @ 22:54:19 #288
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75098062
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Arn0 het volgende:
Tip: Morgen om 11 uur Nederlandse tijd is er op BBC 2 Radio het programma "The Songs The Beatles Gave Away".
[..]

Over 5 minuten!
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:12:20 #289
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75098634
Niemand geïnteresseerd? Jammer, want het is erg interessant. Goede interviews met de oorspronkelijke artiesten die de door Lennon/McCartney geschreven nummers speelden, ook met George Martin en McCartney moet nog komen. En tussendoor nog toffe muziek met uiteraard lyrics van Lennon/McCartney.
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:23:55 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75098975
Ik vraag mij af hoeveel van jullie The Beatles en de Beatlemania eigenlijk echt nog meegemaakt hebben?
Of zijn het voor jullie legendes uit het verleden, waarvan er nog 2 in leven zijn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:25:06 #291
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75099011
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel van jullie The Beatles en de Beatlemania eigenlijk echt nog meegemaakt hebben?
Of zijn het voor jullie legendes uit het verleden, waarvan er nog 2 in leven zijn?
Laten we het erop houden dat toen ik geboren was, ze alweer bezig waren met terugkijken op de Beatlemania (Anthology opnames)

En ik durf denk ik wel te zeggen dat de meesten hier de Beatles niet hebben meegemaakt, jij wel?
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:29:12 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75099118
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Arn0 het volgende:

En ik durf denk ik wel te zeggen dat de meesten hier de Beatles niet hebben meegemaakt, jij wel?
Ja. Alles van ze meegemaakt. En heel veel ook echt live beleefd in de jaren 60 en 70.
Ondanks dat ze ongeveer 10 jaar ouder dan ik waren.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:30:18 #293
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75099162
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja. Alles van ze meegemaakt. En heel veel ook echt live beleefd in de jaren 60 en 70.
Ondanks dat ze ongeveer 10 jaar ouder dan ik waren.
Tof Nog iets bijgehouden van die tijd qua LPs, cassettes, krantenknipsels, videos,..?

En het concert in Nederland gezien?
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:32:22 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75099231
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef Arn0 het volgende:

Tof Nog iets bijgehouden van die tijd qua LPs, cassettes, krantenknipsels, videos,..?

En het concert in Nederland gezien?
Heel veel singletjes en LP's nog en hun optreden in Blokker niet zelf mogen bezoeken van mijn ouders, wel getuige geweest van de rondvaart in Amsterdam.
Poef.....gone! ©golfer
pi_75099291
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef Arn0 het volgende:
Niemand geïnteresseerd? Jammer, want het is erg interessant. Goede interviews met de oorspronkelijke artiesten die de door Lennon/McCartney geschreven nummers speelden, ook met George Martin en McCartney moet nog komen. En tussendoor nog toffe muziek met uiteraard lyrics van Lennon/McCartney.
Ik zit te luisteren.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:34:46 #296
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75099295
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Heel veel singletjes en LP's nog en hun optreden in Blokker niet zelf mogen bezoeken van mijn ouders, wel getuige geweest van de rondvaart in Amsterdam.
Jammer dat je niet mocht gaan Maar die rondvaart lijkt me wel een goede indicatie voor de Beatlemania. Weet je nog veel van het Amsterdam Hilton bezoek van Lennon in 1969 of heb je het enkel op het nieuws gehoord?
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:42:53 #297
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75099533
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ik zit te luisteren.
Dit klinkt corny zeg
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:49:02 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75099700
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef Arn0 het volgende:

Jammer dat je niet mocht gaan Maar die rondvaart lijkt me wel een goede indicatie voor de Beatlemania. Weet je nog veel van het Amsterdam Hilton bezoek van Lennon in 1969 of heb je het enkel op het nieuws gehoord?
Ik stond zelf buiten het Hilton in de hoop een glimp van ze op te vangen. Niet wetende dat ze een week in bed zouden blijven. (Ik zat vrijwel om de hoek op de middelbare school toen).
Poef.....gone! ©golfer
pi_75100273
Net de nieuwe DVD gezien. Hoewel, nieuw? Echt een stap achteruit vergeleken met de vorige live-DVD.
Setlist is zowat identiek aan Back in the US, maar dan nu met veel mobiele telefoon-shots van het publiek (fucking lelijk natuurlijk, zowel het publiek als de shots).
Zelfs z'n praatjes zijn hetzelfde ("this is for all the lovers in the audience, you know who you are").

En dat je die ukelele van George hebt gehad weten we nou ook wel!!!
  zondag 29 november 2009 @ 00:11:28 #300
159761 Arn0
Abbey Road
pi_75100296
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:10 schreef webfreak het volgende:
Net de nieuwe DVD gezien. Hoewel, nieuw? Echt een stap achteruit vergeleken met de vorige live-DVD. Setlist is zowat hetzelfde als Back in the US.
Maar als je nog geen enkele DVD hebt, is deze dan niet beter dan de vorigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')