Of de eerste paar keren in zijn gedeelte van "A Day In The Life". Ik heb vooral Rusty en Brian bijna nooit op een foutje kunnen betrappen. Al zaten ze er geloof ik bij "Too Many People" vorig jaar wel vaak naast. Ach, ben blij dat ze alles live spelen. Als je sommige opnames vergelijkt hoor je dat ze zonder click-track spelen, en af en toe een extra lange jam doen, zoals bij "Paperback Writer" en "Sing The Changes" deze zomer.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:16 schreef Arn0 het volgende:
Eerder dit jaar ook nog bij Helter Skelter. Maar ik zie hem er wel voor aan dat hij het expres zou doen
Ja, dat nummer zit waarschijnlijk alleen maar in de set vanwege de pyro. Kan geen andere reden bedenken. Ze gebruikten het zelfs tijdens de gigs in zalen! En hij moest waarschijnlijk lachen omdat hij er zo flink naast zat op de piano. Leek er op alsof de vuurwerk-cue ook niet meer deed wat hij moest doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:14 schreef blckbb het volgende:
Zouden ze ook zoveel vuurwerk in het gelredome gebruiken?
En zelfs de grootste artiesten verslikken ze zich soms wel in de woorden...
Haha mooi, credits voor de drummerquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Een ander leuke bijzonderheid is dit moment tijdens het optreden in Kiev:
Het publiek heeft waarschijnlijk niets door, en het verloopt alsof het onderdeel van de show is.
Zou lulliger zijn als Abe tijdens zijn drumsolo een stokje laat vallen... Dan ligt ook meteen zo'n beetje alles stil, tenzij hij besluit met z'n handen verder te gaan..quote:
Damn, als ik dat had geweten.. Hoeveel exemplaren waren er dan beschikbaar?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:57 schreef Aisumasen het volgende:
Amazon.com verkocht gisteren de stereo boxset voor 100 dollar: Uitverkocht in een paar minuten.
Ik meen mij te herinneren dat die beelden er door iemand die iets met The Beatles te maken had (Abbey Road medewerker/Apple medewerker/..) waren bewerkt, vaagquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:27 schreef Aisumasen het volgende:
Bedoel je de amateurbeelden van Abbey Road circa 1969 waar bootleggers "Come Together" onder hebben geplakt? Nahh...
Ja, inderdaad. Die dubbele bootleg DVD moet uitgebracht worden, maar dan alles remastered.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef Aisumasen het volgende:
Maar het wordt wel eens tijd dat Apple een DVD uitbrengt met videoclips van The Beatles. En daar schaar ik alles onder, van lip-synch TV-optredens tot aan de promo-video's voor Ed Sullivan. Ten tijde van de release van "1" leek het te gaan gebeuren, maar Neil Aspinall vond het project "te voorspelbaar".
En alles uit AHDN en Help!quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:30 schreef Aisumasen het volgende:
Maar het wordt wel eens tijd dat Apple een DVD uitbrengt met videoclips van The Beatles. En daar schaar ik alles onder, van lip-synch TV-optredens tot aan de promo-video's voor Ed Sullivan. Ten tijde van de release van "1" leek het te gaan gebeuren, maar Neil Aspinall vond het project "te voorspelbaar".
Wie werkt er tegen, dan? Het slaagt nergens op, het is helemaal niet zo controversieel imo en het is 40 jaar geleden.. Ondertussen weet iedereen wel wat er die sessies gebeurde en hebben velen al de VCR versie gezien, al dan niet op VCR (bootleg versies)quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:42 schreef Aisumasen het volgende:
En dat is iets wat de komende 20 jaar niet gaat gebeuren...
Mag ik flauw doen en een bron vragen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Yoko Ono, Paul McCartney, Olivia Harrison en Ringo Starr.
We zitten hem nu te bekijken. Leuk jeugdsentiment om die beelden van 44 jaar geleden in het voormalige Shea Stadium er doorheen gesneden zien. Wat een slecht geluid hadden we toen.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Aisumasen het volgende:
De ABC Thanksgiving Special trailer:
"Good Evening New York City" komt op nummer 16 binnen in de Amerikaanse album-charts, met 55.000 verkochte exemplaren. Het is zijn 8ste solo live-album in de charts.
Ex-directeur Neil Aspinall (die voor alle vier de aandeelhouders spreekt) zei in 2007 dat het materiaal nog te controversieel werd bevonden, aldus een interview met FOXNews. Olivia hanteert de veto van George uit de jaren '90. Hij vond het geen goede film, omdat het hem liet zien in een tijd van zijn leven dat hij ongelukkig was, aldus regisseur Michael Lindsay-Hogg in Entertainment Weekly in 2003. Yoko heeft recent nog gezegd dat we het niet hoeven te verwachten, bron zoek ik op.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mag ik flauw doen en een bron vragen?Het lijkt me niet dat Ringo ermee problemen zou hebben, bijvoorbeeld.
Paul vind ik ook vreemd, ik dacht toch dat Let It be... Naked was uitgebracht in 2003 voor een toen geplande rerelease van de film op DVD.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mag ik flauw doen en een bron vragen?Het lijkt me niet dat Ringo ermee problemen zou hebben, bijvoorbeeld.
Waar ze dus ook inderdaad aan gewerkt hebben, waarna Apple besloot dat het nog te vroeg was, aldus Neil Aspinall. Ik kan mij ook een recente quote van Paul herinneren waarin hij exact hetzelfde zegt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Paul vind ik ook vreemd, ik dacht toch dat Let It be... Naked was uitgebracht in 2003 voor een toen geplande rerelease van de film op DVD.
Hmm oké, jammer. Ik lees ook net deze blog;quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ex-directeur Neil Aspinall (die voor alle vier de aandeelhouders spreekt) zei in 2007 dat het materiaal nog te controversieel werd bevonden, aldus een interview met FOXNews. Olivia hanteert de veto van George uit de jaren '90. Hij vond het geen goede film, omdat het hem liet zien in een tijd van zijn leven dat hij ongelukkig was, aldus regisseur Michael Lindsay-Hogg in Entertainment Weekly in 2003. Yoko heeft recent nog gezegd dat we het niet hoeven te verwachten, bron zoek ik op.
Ik vind persoonlijk de Amoeba Records versie het mooiste;quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:27 schreef Writersright het volgende:
Die versie van Here Today op GENY is wel erg gevoelig zeg. Las ook al in een interview dat hij moeite had bij het spelen van dat nummer.
Ik heb het nu 2X bekeken/geluisterd, maar wat is er dan misquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:17 schreef Aisumasen het volgende:
Een ander leuke bijzonderheid is dit moment tijdens het optreden in Kiev:
Het publiek heeft waarschijnlijk niets door, en het verloopt alsof het onderdeel van de show is.
Zijn gitaar gaat kapot (je ziet dat hij vraagt voor een nieuwe). Normaal is er een vrij korte drumsolo maar omdat hij nog geen nieuwe gitaar heeft duurt die nu veel langerquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het nu 2X bekeken/geluisterd, maar wat is er dan mis![]()
Te vroegquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waar ze dus ook inderdaad aan gewerkt hebben, waarna Apple besloot dat het nog te vroeg was, aldus Neil Aspinall. Ik kan mij ook een recente quote van Paul herinneren waarin hij exact hetzelfde zegt.
Shit jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:50 schreef Arn0 het volgende:
Zijn gitaar gaat kapot (je ziet dat hij vraagt voor een nieuwe). Normaal is er een vrij korte drumsolo maar omdat hij nog geen nieuwe gitaar heeft duurt die nu veel langer
Ja, want 3 hoofdrolspelers en één erfgenaam leven nog.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:05 schreef blckbb het volgende:
[..]
Te vroeg
Is 40 jaar, 2 overlijdens en remasters nog niet goed genoeg om toch dat materiaal op het nu gangbare medium te verkopen?
Kom op... 40 jaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, want 3 hoofdrolspelers en één erfgenaam leven nog.
Over 5 minuten!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef Arn0 het volgende:
Tip: Morgen om 11 uur Nederlandse tijd is er op BBC 2 Radio het programma "The Songs The Beatles Gave Away".
[..]
Laten we het erop houden dat toen ik geboren was, ze alweer bezig waren met terugkijken op de Beatlemania (Anthology opnames)quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel van jullie The Beatles en de Beatlemania eigenlijk echt nog meegemaakt hebben?
Of zijn het voor jullie legendes uit het verleden, waarvan er nog 2 in leven zijn?
Ja. Alles van ze meegemaakt. En heel veel ook echt live beleefd in de jaren 60 en 70.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:25 schreef Arn0 het volgende:
En ik durf denk ik wel te zeggen dat de meesten hier de Beatles niet hebben meegemaakt, jij wel?
Tofquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Alles van ze meegemaakt. En heel veel ook echt live beleefd in de jaren 60 en 70.
Ondanks dat ze ongeveer 10 jaar ouder dan ik waren.
Heel veel singletjes en LP's nog en hun optreden in Blokker niet zelf mogen bezoeken van mijn ouders, wel getuige geweest van de rondvaart in Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:30 schreef Arn0 het volgende:
TofNog iets bijgehouden van die tijd qua LPs, cassettes, krantenknipsels, videos,..?
En het concert in Nederland gezien?
Ik zit te luisteren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:12 schreef Arn0 het volgende:
Niemand geïnteresseerd? Jammer, want het is erg interessant. Goede interviews met de oorspronkelijke artiesten die de door Lennon/McCartney geschreven nummers speelden, ook met George Martin en McCartney moet nog komen. En tussendoor nog toffe muziek met uiteraard lyrics van Lennon/McCartney.
Jammer dat je niet mocht gaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel veel singletjes en LP's nog en hun optreden in Blokker niet zelf mogen bezoeken van mijn ouders, wel getuige geweest van de rondvaart in Amsterdam.
Ik stond zelf buiten het Hilton in de hoop een glimp van ze op te vangen. Niet wetende dat ze een week in bed zouden blijven. (Ik zat vrijwel om de hoek op de middelbare school toen).quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef Arn0 het volgende:
Jammer dat je niet mocht gaanMaar die rondvaart lijkt me wel een goede indicatie voor de Beatlemania. Weet je nog veel van het Amsterdam Hilton bezoek van Lennon in 1969 of heb je het enkel op het nieuws gehoord?
Maar als je nog geen enkele DVD hebt, is deze dan niet beter dan de vorigen?quote:Op zondag 29 november 2009 00:10 schreef webfreak het volgende:
Net de nieuwe DVD gezien. Hoewel, nieuw? Echt een stap achteruit vergeleken met de vorige live-DVD. Setlist is zowat hetzelfde als Back in the US.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |