Lees je het topic wel? Ging erover dat je bij T-Mobile bijvoorbeeld wel je telefoon aan je laptop mag hangen. Een bepaalde user beweerde dat dat bij geen enkele provider toegestaan is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:10 schreef rashudo het volgende:
TS waarom bel je niet met Telfort? Waarom praat je over T-Mobile als het om Telfort gaat?
TS is zelf geen Antilliaan dacht ik, dus ga ergens anders stof schoppenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:42 schreef Xebber het volgende:
Na een maand nog geen updates... Het vooroordeel van "Luie Antilliaan" doet weer van zich spreken.
TS heeft aangegeven niks voor de Antilliaan te doen, maar alleen tips door te geven. TS mag dus wel eens vertellen of de Antilliaan d'r nog wat aan gedaan heeft.quote:Op maandag 28 december 2009 21:42 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
TS is zelf geen Antilliaan dacht ik, dus ga ergens anders stof schoppen
achzoquote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
TS heeft aangegeven niks voor de Antilliaan te doen, maar alleen tips door te geven. TS mag dus wel eens vertellen of de Antilliaan d'r nog wat aan gedaan heeft.
Wauw zijn ze tegenwoordig al zover? Ik zit nog op 3G!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Bob-B het volgende:
Ik had zelf ook zo'n abbo, maar dan van KPN en de eerste maand 19G, toen 35G, toen 22G en toen weer 25G en toen hebben ze me pas afgeslotenDus het is wel BS dat je voor 25G zoveel moet betalen. Het abbotje koste mij 3 tientjes per maand
Jammer, geeneens een glimlach.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:50 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Wauw zijn ze tegenwoordig al zover? Ik zit nog op 3G!
moeten dan wel heel veel foto's zijn doorgestuurd, dat ie 25 gb aan data verbruikt in 2 weken..quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Heeft geen internet waar hij woont en wil contact houden met het 'thuisfront'.
Misschien afgesloten omdat hij teveel dataverkeer had?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:31 schreef synnath het volgende:
Is TS zijn computer in beslag genomen?
Volgens mij heb jij het contract niet gelezen (en het topic verder ook niet).quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Stuart het volgende:
Zo zwak om je te beroepen op een misverstand of wat voor onzin dan ook. Dit is nu al jaren bekend verhaal en achteraf lopen janken vind ik dan ook zwaar onterecht. Wie zijn billen brand moet maar op de blaren zitten
Je kan iemand anders gvd toch niet in de knip kijken, wat een onzinquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:11 schreef kepler het volgende:
Misschien totaal niet van toepassing in dit geval, maar interessant om uit te zoeken:
Toevallig van de week op een sales-cursus (voor een uitzendbaantje) te horen gekregen dat je (volgens een bepaalde wet) niks mag verkopen aan mensen waarvan je vermoed dat ze niet genoeg financiele middelen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |