Neequote:
quote:
Kingquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Lady Gaga is de nieuwe Michael Jackson. Controversieel, maar wel de 'Queen of Pop'.
Dat laatste vind ik wel erg artistiek. Niet mooi, maar bijzonder en origineel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is alleen wel Kquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:22 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind haar een echte artiest. Nooit laat ze een spaander vallen. Britney, Christina, Beyonce voeren allen een act op. Lady Gaga is zelf een act. haar leven is de act!
Daarom vind ik haar zo speciaal, en verdient ze zeker deze aandacht.
Toch wel? Fucking ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
JE POST EEN K EN EEN PLAATJE VAN EEN ANKER, DAT MAAKT KANKER. WHAHAHAHAHAAH IK SNAP UM!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHA JIJ REAGEERT IN CAPSLOCK HEEL SARCASTISCH HOE GRAPPIG JE MIJN PLAATJE WEL NIET VINDT TERWIJL DIE NIET EENS GRAPPIG BEDOELD WAS WHAHHAHAHA DAT DOET BIJNA NIEMAND HIER KEIGRAPPIGquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
JE POST EEN K EN EEN PLAATJE VAN EEN ANKER, DAT MAAKT KANKER. WHAHAHAHAHAAH IK SNAP UM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
Xtina.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:22 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind haar een echte artiest. Nooit laat ze een spaander vallen. Britney, Christina, Beyonce voeren allen een act op. Lady Gaga is zelf een act. haar leven is de act!
Daarom vind ik haar zo speciaal, en verdient ze zeker deze aandacht.
vanwege de tepel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wel erg artistiek. Niet mooi, maar bijzonder en origineel.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:29 schreef Choad het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ REAGEERT IN CAPSLOCK HEEL SARCASTISCH HOE GRAPPIG JE MIJN PLAATJE WEL NIET VINDT TERWIJL DIE NIET EENS GRAPPIG BEDOELD WAS WHAHHAHAHA DAT DOET BIJNA NIEMAND HIER KEIGRAPPIGWaarom zoveel moeite doen om een woord te cencureren? Zeg dan gewoon kk ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
of het gewoon laten natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen om een woord te cencureren? Zeg dan gewoon kk ofzo.
Het kostte ongeveer 6 seconden ofzo, dat heb ik er nog wel voor over om schrikbarend origineel te wezen hier op dit forumquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen om een woord te cencureren? Zeg dan gewoon kk ofzo.
Niet kwaad bedoeld, maar zo origineel is het niet. De meesten gebruiken het gewoon niet omdat het flauw is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:39 schreef Choad het volgende:
[..]
Het kostte ongeveer 6 seconden ofzo, dat heb ik er nog wel voor over om schrikbarend origineel te wezen hier op dit forum
Oh echtquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet kwaad bedoeld, maar zo origineel is het niet. De meesten gebruiken het gewoon niet omdat het flauw is.
Maargoed, whatever.
quote:
Ik heb het ook niet over die tampon maar over het feit dat ze gewoon hoerlelijk isquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Rechterbal het volgende:
Vrouwen raken wel eens ongesteld. Raar he.
Vast niet gemerkt vanwege een gebrek aan vriendinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |