Neequote:
quote:
Kingquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Lady Gaga is de nieuwe Michael Jackson. Controversieel, maar wel de 'Queen of Pop'.
Dat laatste vind ik wel erg artistiek. Niet mooi, maar bijzonder en origineel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is alleen wel Kquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:22 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind haar een echte artiest. Nooit laat ze een spaander vallen. Britney, Christina, Beyonce voeren allen een act op. Lady Gaga is zelf een act. haar leven is de act!
Daarom vind ik haar zo speciaal, en verdient ze zeker deze aandacht.
Toch wel? Fucking ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
JE POST EEN K EN EEN PLAATJE VAN EEN ANKER, DAT MAAKT KANKER. WHAHAHAHAHAAH IK SNAP UM!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:14 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHA JIJ REAGEERT IN CAPSLOCK HEEL SARCASTISCH HOE GRAPPIG JE MIJN PLAATJE WEL NIET VINDT TERWIJL DIE NIET EENS GRAPPIG BEDOELD WAS WHAHHAHAHA DAT DOET BIJNA NIEMAND HIER KEIGRAPPIGquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:26 schreef Rechterbal het volgende:
JE POST EEN K EN EEN PLAATJE VAN EEN ANKER, DAT MAAKT KANKER. WHAHAHAHAHAAH IK SNAP UM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
Xtina.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:22 schreef Rechterbal het volgende:
Ik vind haar een echte artiest. Nooit laat ze een spaander vallen. Britney, Christina, Beyonce voeren allen een act op. Lady Gaga is zelf een act. haar leven is de act!
Daarom vind ik haar zo speciaal, en verdient ze zeker deze aandacht.
vanwege de tepel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wel erg artistiek. Niet mooi, maar bijzonder en origineel.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:29 schreef Choad het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ REAGEERT IN CAPSLOCK HEEL SARCASTISCH HOE GRAPPIG JE MIJN PLAATJE WEL NIET VINDT TERWIJL DIE NIET EENS GRAPPIG BEDOELD WAS WHAHHAHAHA DAT DOET BIJNA NIEMAND HIER KEIGRAPPIGWaarom zoveel moeite doen om een woord te cencureren? Zeg dan gewoon kk ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
of het gewoon laten natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen om een woord te cencureren? Zeg dan gewoon kk ofzo.
Het kostte ongeveer 6 seconden ofzo, dat heb ik er nog wel voor over om schrikbarend origineel te wezen hier op dit forumquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen om een woord te cencureren? Zeg dan gewoon kk ofzo.
Niet kwaad bedoeld, maar zo origineel is het niet. De meesten gebruiken het gewoon niet omdat het flauw is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:39 schreef Choad het volgende:
[..]
Het kostte ongeveer 6 seconden ofzo, dat heb ik er nog wel voor over om schrikbarend origineel te wezen hier op dit forum
Oh echtquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet kwaad bedoeld, maar zo origineel is het niet. De meesten gebruiken het gewoon niet omdat het flauw is.
Maargoed, whatever.
quote:
Ik heb het ook niet over die tampon maar over het feit dat ze gewoon hoerlelijk isquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:22 schreef Rechterbal het volgende:
Vrouwen raken wel eens ongesteld. Raar he.
Vast niet gemerkt vanwege een gebrek aan vriendinnen
Volgens mij snap jij niet helemaal waar Lady Gaga vandaan komt. Haar outfits zijn gebaseerd op het feit dat ze een gigantische fan is van fashion en jaren 80 rock en glamrock.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over die tampon maar over het feit dat ze gewoon hoerlelijk is![]()
Het zegt toch al genoeg dat ze op moet vallen door haar gekke kledingstijl ipv haar eigen looks
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat het debiele muziek is en je er mee doodgegooid wordt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Het meerendeel van de bevolking is het daar blijkbaar niet mee eens, misschien heb je gewoon slechte smaak.
Weet je het zelf wel?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet helemaal waar Lady Gaga vandaan komt. Haar outfits zijn gebaseerd op het feit dat ze een gigantische fan is van fashion en jaren 80 rock en glamrock.
De muziek niet, maar haar act wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Weet je het zelf wel?
Ik dacht altijd dat haar naam een ode aan dat nummer van Queen was en qua muziek beinvloed was door diezelfde Queen en jaren 80/90 electromuziek (geen (glam)rock)
ja, mag dat niet dan ? Er zijn mensen die haar wel leuk vinden hoorquote:
eigenlijk zou het verboden moeten zijn jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, mag dat niet dan ? Er zijn mensen die haar wel leuk vinden hoor
en waarom ? Omdat jij het er anders niet mee eens bent ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eigenlijk zou het verboden moeten zijn ja
Behalve dat je bij beiden kunt zien waar hun swaffel hangt zie ik verder geen overeenkomsten tussen Bowie's outfits en die rare kermit en mickey mouse outfits die gaga draagtquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
De muziek niet, maar haar act wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rings a bell?
omdat het irritante muziek is en je het veel te vaak hoort.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
en waarom ? Omdat jij het er anders niet mee eens bent ?
ja, maar dat is JOUW mening, en niet iedereen schijnt die mening te delenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat het irritante muziek is en je het veel te vaak hoort.
Welke foto is dat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef DjinN het volgende:
Ik vind haar niet zo lelijk hoor...er zijn artiesten die ik veel lelijker vindEn dat gejank dat ze een vent zou zijn begint ook een beetje de strot uit te komen...niemand heeft überhaupt een concreet bewijs...ja alleen een onduidelijke/op-een-ongelukkig-moment-genomen foto...
En daar baseert iedereen alles op..
ik hoor die schijtnummers bijna 10x per dag op mn werk, praat niet over opdringenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, maar dat is JOUW mening, en niet iedereen schijnt die mening te delenHet maakt me geen hol uit of je van die muziek houd of niet..mag je allemaal zelf weten, maar je loopt JOUW mening namelijk al in 3 topics op te dringen aan anderen
Jij werkt met autisten? Kan gebeuren joh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik hoor die schijtnummers bijna 10x per dag op mn werk, praat niet over opdringen
quote:
Welke foto nietquote:
zelfde soort mensen als in dit topic iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:55 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Jij werkt met autisten? Kan gebeuren joh.
Nee, daar draaien ze Gewoon Rutger en Zanger Rinus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:55 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Jij werkt met autisten? Kan gebeuren joh.
Die laatste lijkt net een vogelnestquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:01 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms kan ze écht overdrijven met die outfits.
die laatste is geniaalquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:01 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, een echte nest gemaakt van vogels ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die laatste lijkt net een vogelnest
ja, valt op dat ze de ingewanden niet om dr nek gedrapeerd heeft ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, een echte nest gemaakt van vogels ofzo.
Eminem zit ook zo te kijken van: wtf moet ik hiermeequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:01 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opkankeren, beetje Lady Gaga met Michael Jackson vergelijkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Lady Gaga is de nieuwe Michael Jackson. Controversieel, maar wel de 'Queen of Pop'.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, valt op dat ze de ingewanden niet om dr nek gedrapeerd heeft ofzoOm wederom een fashionstatement te maken
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eminem zit ook zo te kijken van: wtf moet ik hiermee
Is hier ook een filmpje van ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:01 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was bij de MTV video awards 2009.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is hier ook een filmpje van ?
http://www.dashadyspot.co(...)n-vma-comedy-shorts/quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is hier ook een filmpje van ?
Veels te veel, en veel van hen hebben zich zo te lezen een subforum vergist. Het Lady Gaga-bedevaartsoord is ergens anders.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, mag dat niet dan ? Er zijn mensen die haar wel leuk vinden hoor
Dit is KLB, Hier klagen mensen over Lady Gagaquote:Op zondag 15 november 2009 05:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Veels te veel, en veel van hen hebben zich zo te lezen een subforum vergist. Het Lady Gaga-bedevaartsoord is ergens anders.
Het grote Lady Gaga fantopic
ze heeft wel een snavel op de gezicht geplakt, ooh wacht dat is der eigen neusquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, valt op dat ze de ingewanden niet om dr nek gedrapeerd heeft ofzoOm wederom een fashionstatement te maken
lolquote:Op zondag 15 november 2009 08:54 schreef Hetiszover het volgende:
Het enige wat leuk is aan Lady Gaga is de muziek, voor de rest vind ik er geen h0l aan.
Dat komt nog welquote:Op zondag 15 november 2009 08:46 schreef cutiee. het volgende:
Maar stel je kijkt naar een clip van eh Esmee Denters, nou zij loopt er niet hoerig bij, en zingt een goed nummer, daar gaat het om bij mij.
ja iddquote:Op zondag 15 november 2009 14:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat komt nog wel![]()
Christina Aguilera was in het begin ook een brave juf, tot ze met Dirty kwam
stout hoorquote:Op zondag 15 november 2009 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd
i'm a genie in a bottle, you got to rub me the rigth way
erg braaf ja
quote:
tis gewoon erg braaf, vandaar mn taalgebruik.quote:Op zondag 15 november 2009 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
stout_!
ben je heleen van van royen ofzo_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |