Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Ik koop ook veel en wordt dan altijd lastig gevallen met bangmaakreclame over het niet mogen maken van roofcopieen, HEEE IK HEB HEM FUCKING GEKOCHT..
Originele DVD's!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Ik koop ook veel en wordt dan altijd lastig gevallen met bangmaakreclame over het niet mogen maken van roofcopieen, HEEE IK HEB HEM FUCKING GEKOCHT..
Onhandelbare tyfus DRMquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:06 schreef Virus3000 het volgende:
Wil je hem kijken op je laptop->beamer
Krijg je:
Cannot play this DVD because there is a problem with digital copy protection between your DVD drive and your decoder, and videocard.
Dan maar de serie downloaden....
Wat? Kan je t skippen? Dat lukt nooit bij mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Originele DVD's!![]()
3 minuten reclame skippen...
Op de PC wel, in de DVD-speler niet...quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat? Kan je t skippen? Dat lukt nooit bij mij.
Ja en vroegert bij de goeie oude videorecorder, kon je het tenminste nog doorspoelen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:22 schreef Rucky het volgende:
Zeer terechte klacht. Koop je een dvd kan je pas na 5 minuten kijken omdat eerst die takke onzin van illegaal kopiëren en kijkwijzer begint die je niet kan skippen.
Ah oke, ik kijk niet zo vaak dvd op de pc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op de PC wel, in de DVD-speler niet...
Kan op een dvd speler ook hoor. Ik heb op de onze gemodde firmware van boards.softpedia gezet en nu slaat ie alle waarschuwingen, trailers en het menu over en gaat ie gelijk naar de filmquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Op de PC wel, in de DVD-speler niet...
HEEE IK HEB HEM FUCKING GEKOCHTquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Maar het is te zot voor woorden dat je je eigen dvd-speler moet gaan modden omdat die producenten allemaal verneukeratieve filmpjes op een dvd zetten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Kan op een dvd speler ook hoor. Ik heb op de onze gemodde firmware van boards.softpedia gezet en nu slaat ie alle waarschuwingen, trailers en het menu over en gaat ie gelijk naar de film
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Onvoorstelbaar hč. Hoezo ontmoedigingsbeleid!
Minstens net zo erg als die filmpjes van 'je zal niet stelen' op je gekochte dvd. En juist bij downloaden zijn die filmpjes weggeknipt. Hoezo, verkeerde doelgroep
Teveel moeite man.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Kan op een dvd speler ook hoor. Ik heb op de onze gemodde firmware van boards.softpedia gezet en nu slaat ie alle waarschuwingen, trailers en het menu over en gaat ie gelijk naar de film
En zolang jij braaf blijft kopen blijft die DRM onzin en rotzooi er gewoon op staanquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Dieven van de eigen wallet als je die overpriced en klantonvriendelijk shit koopt iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een dieven in dit topic zeg.
Het is pas te zot voor woorden dat 1 of andere gast op een forum wel een goede firmware in elkaar kan knutselen en dat ze bij Philips niet verder komen dan een primitieve basis firmware. Gelukkig kost het maar 5 min om het op te lossen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:34 schreef Mikkie het volgende:Maar het is te zot voor woorden dat je je eigen dvd-speler moet gaan modden omdat die producenten allemaal verneukeratieve filmpjes op een dvd zetten.
Het is te zot voor woorden dat al die meuk nodig is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:41 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Het is pas te zot voor woorden dat 1 of andere gast op een forum wel een goede firmware in elkaar kan knutselen en dat ze bij Philips niet verder komen dan een primitieve basis firmware. Gelukkig kost het maar 5 min om het op te lossen.
Wat ben jij stoer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zolang jij braaf blijft kopen blijft die DRM onzin en rotzooi er gewoon op staan.
Een klein beetje burgerlijke ongehoorzaamheid is hier nodig: downen dus
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:08 schreef JortK het volgende:
Terechte klacht.
Goed argument, je gaat verder totaal niet in op de inhoud. Ik had je hoger ingeschat piet.quote:
Onzinargument om jezelf recht te praten. Als 't niet bestaat download je ook.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef PiRANiA het volgende:
Zolang deze onzin bestaat blijf ik downloaden
Prijsverlagingen zijn ook noodzakelijk ja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onzinargument om jezelf recht te praten. Als 't niet bestaat download je ook.
Ik iig wel.
Als het kopen gewoon lekker goedkoop en erg eenvoudig was zou ik het in bepaalde gevallen zeker doen. Tegenwoordig wordt het steeds eenvoudiger maar vroeger goeie shit downloaden was ook niet eenvoudig... slechte beeldkwaliteit, verkeerde versies, andere talen, gezeur met codecs, uitpakken, geen seeders, etc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onzinargument om jezelf recht te praten. Als 't niet bestaat download je ook.
Ik iig wel.
Downloaden is altijd "lekker goedkoop", dat argument gaat op totdat de series gratis zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:59 schreef Aestivate het volgende:
Als het kopen gewoon lekker goedkoop
"Kuiken" danquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:00 schreef Prego het volgende:
Zeer terechte klacht!
Subklacht: "downen"
Het topic ging over problemen met gekochte DVD´s en niet over downloaden, dus jij bent degene die het niet over de inhoud hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed argument, je gaat verder totaal niet in op de inhoud. Ik had je hoger ingeschat piet.
Joh, je kan zelf toch ook wel nadenken dat als het goedkoop en makkelijk was dat mensen veel meer legaal zouden kopen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Downloaden is altijd "lekker goedkoop", dat argument gaat op totdat de series gratis zijn.
Waarom naar buiten gaan om naar de winkel te gaan, als je ook lekker in je kelderkamertje films kan downloaden?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zeggen "als dat nou goed geregeld was, zou ik het wel kopen"![]()
.
LEUGENAARS.
Dat neemt niet weg dat mijn stelling gewoon klopt, zolang iedereen die troep koopt zal er niet veel aan veranderen. Downloaden hoeft overigens niet eens, gewoon niet kopen is ook al primaquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het topic ging over problemen met gekochte DVD´s en niet over downloaden, dus jij bent degene die het niet over de inhoud hebt.
Ik download ook alles, maar ik zeg dan ook niet: "Als blablablablalbablba, DAN ZOU IK HET WEL KOPEN!!!"quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom naar buiten gaan om naar de winkel te gaan, als je ook lekker in je kelderkamertje films kan downloaden?
en gelijk heb je. Alleen écht absurd goeie films zijn het waard om uit de budgetbakken van de FRS te vissen (whehe ik zei VISSEN whehe SNAP JE HEM??? whehe).quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik download ook alles, maar ik zeg dan ook niet: "Als blablablablalbablba, DAN ZOU IK HET WEL KOPEN!!!"
WHEHEHE JE ZEI VISSEN DAT IS GRAPPIG EN WIJ WETEN WAAROM.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en gelijk heb je. Alleen écht absurd goeie films zijn het waard om uit de budgetbakken van de FRS te vissen (whehe ik zei VISSEN whehe).
Whehe, grappug togg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WHEHEHE JE ZEI VISSEN DAT IS GRAPPIG EN WIJ WETEN WAAROM.
Áls ze goede alternatieven bieden ben ik zeker niet te beroerd om te betalen. Veel mensen hebben er immers veel tijd en geld in gestoken, en als ik ervan geniet wil ik daar best voor betalen. Kijk naar Steam voor games, werkt prima, scherpe prijzen, geen gezeur en overbodige meuk (dvd, hoesje, boekje, poster) die je toch niet wilt hebben. Als ik een game heb gedownload en ik vind hem leuk koop ik hem zeker (doe ik toch al vaak omdat je dan ook online kan spelen).quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik download ook alles, maar ik zeg dan ook niet: "Als blablablablalbablba, DAN ZOU IK HET WEL KOPEN!!!"
Net alsof jij je hele filmcollectie in de winkel hebt gekocht, donder op manquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:59 schreef Inktfles het volgende:
Als jullie niet waren begonnen met downloaden was die irritante legale reclame zooi in de eerste plaats nooit nodig geweest. Dus bullshit met je ik download omdat er zo'n irritante niet stelen reclame is. Het is er juist omdat jullie downloaden.
Je hebt gelijk, die reclames kwamen er al voordat ik me overwoog om te gaan downloaden. De reclame lost niets op en laat nóg meer mensen downloaden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:59 schreef Inktfles het volgende:
Als jullie niet waren begonnen met downloaden was die irritante legale reclame zooi in de eerste plaats nooit nodig geweest. Dus bullshit met je ik download omdat er zo'n irritante niet stelen reclame is. Het is er juist omdat jullie downloaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |