Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Ik koop ook veel en wordt dan altijd lastig gevallen met bangmaakreclame over het niet mogen maken van roofcopieen, HEEE IK HEB HEM FUCKING GEKOCHT..
Originele DVD's!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Ik koop ook veel en wordt dan altijd lastig gevallen met bangmaakreclame over het niet mogen maken van roofcopieen, HEEE IK HEB HEM FUCKING GEKOCHT..
Onhandelbare tyfus DRMquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:06 schreef Virus3000 het volgende:
Wil je hem kijken op je laptop->beamer
Krijg je:
Cannot play this DVD because there is a problem with digital copy protection between your DVD drive and your decoder, and videocard.
Dan maar de serie downloaden....
Wat? Kan je t skippen? Dat lukt nooit bij mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Originele DVD's!![]()
3 minuten reclame skippen...
Op de PC wel, in de DVD-speler niet...quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat? Kan je t skippen? Dat lukt nooit bij mij.
Ja en vroegert bij de goeie oude videorecorder, kon je het tenminste nog doorspoelen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:22 schreef Rucky het volgende:
Zeer terechte klacht. Koop je een dvd kan je pas na 5 minuten kijken omdat eerst die takke onzin van illegaal kopiëren en kijkwijzer begint die je niet kan skippen.
Ah oke, ik kijk niet zo vaak dvd op de pc.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op de PC wel, in de DVD-speler niet...
Kan op een dvd speler ook hoor. Ik heb op de onze gemodde firmware van boards.softpedia gezet en nu slaat ie alle waarschuwingen, trailers en het menu over en gaat ie gelijk naar de filmquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Op de PC wel, in de DVD-speler niet...
HEEE IK HEB HEM FUCKING GEKOCHTquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Maar het is te zot voor woorden dat je je eigen dvd-speler moet gaan modden omdat die producenten allemaal verneukeratieve filmpjes op een dvd zetten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Kan op een dvd speler ook hoor. Ik heb op de onze gemodde firmware van boards.softpedia gezet en nu slaat ie alle waarschuwingen, trailers en het menu over en gaat ie gelijk naar de film
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Onvoorstelbaar hè. Hoezo ontmoedigingsbeleid!
Minstens net zo erg als die filmpjes van 'je zal niet stelen' op je gekochte dvd. En juist bij downloaden zijn die filmpjes weggeknipt. Hoezo, verkeerde doelgroep
Teveel moeite man.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Kan op een dvd speler ook hoor. Ik heb op de onze gemodde firmware van boards.softpedia gezet en nu slaat ie alle waarschuwingen, trailers en het menu over en gaat ie gelijk naar de film
En zolang jij braaf blijft kopen blijft die DRM onzin en rotzooi er gewoon op staanquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
terechte klacht.
Dieven van de eigen wallet als je die overpriced en klantonvriendelijk shit koopt iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een dieven in dit topic zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |