De enige reden waarom ik nog blijf is omdat emigreren ook een hoop gedoe is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:45 schreef muzas het volgende:
Ze maken het steeds aantrekkelijker om dit kutland te verlaten.
Om even een heel flauw spreekwoord te gebruiken: Het gras is altijd groener bij de buren lol.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog blijf is omdat emigreren ook een hoop gedoe is.
Zo wil ik niet alle mensen die ik ken verlaten enzo en alles wat ik hier leuk vind.
PVV is overal tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef FoXje het volgende:
PVV was tegen? Weer een reden PVV te stemmen
nee, ik heb prepaid juist daarom. En straks heb ik een motor zonder gps.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:19 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
Vergeten we niet dat we al een jaar of 10 op de voet gevolgd kunnen worden via GSM, gekoppeld aan NAW gegevens van je provider contract?
je gaat 6x meer betalen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:34 schreef deepart het volgende:
Ik rij rond de 1000km per maand, is de km heffing goedkoper dan dat het nu is?
Ik zat ook al aan prepaid te denken om die reden. Alleen het is niet echt praktisch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef GrigoriPerelman het volgende:
[..]
nee, ik heb prepaid juist daarom. En straks heb ik een motor zonder gps.
In het buitenland betaal je inderdaad geen kilometerheffing.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:34 schreef postmortum het volgende:
maar ik bedoel als ik van Sittard via belgie naar maastricht rijdt ipv over nl grondgebied betaal ik toch minder
netjes dan ga ik gewoon alles via belgie en duitsland rijdenquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
In het buitenland betaal je inderdaad geen kilometerheffing.
Totdat deze landen net zo goed mee gaan doen, en je alsnog de klos bent. Hee, we zijn lid van de Europese Unie, weet je nog?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:37 schreef Whaaaaaaaah het volgende:
[..]
Nee, want bij het verlaten van het land, dus bij overschrijding van de landsgrenzen wordt automatisch een tarief van 2,50 Euro verrekend, om de misgelopen kosten te compenseren van de mensen (verblijvend/wonend in de buurt van de Nederlandse grensgebieden) die dat idd van plan zijn te gaan doen..quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
netjes dan ga ik gewoon alles via belgie en duitsland rijden
hoeveel gaat mij dan een ritje van 10 km over nl en over duitsland koster?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, want bij het verlaten van het land, dus bij overschrijding van de landsgrenzen wordt automatisch een tarief van 2,50 Euro verrekend, om de misgelopen kosten te compenseren van de mensen (verblijvend/wonend in de buurt van de Nederlandse grensgebieden) die dat idd van plan zijn te gaan doen..
Maar dit moet je nog niet doorvertellen want dit is officieel nog een punt waarop dit hele plan van tafel geveegd kan worden, dit wordt pas officieel aangekondigd een paar weekjes na de invoering van het systeem, als het te laat is om er iets tegen te doen..
Je zal in baarle-nassau wonen, en even door de wijk rijden, ben je 60 euro armer...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, want bij het verlaten van het land, dus bij overschrijding van de landsgrenzen wordt automatisch een tarief van 2,50 Euro verrekend, om de misgelopen kosten te compenseren van de mensen (verblijvend/wonend in de buurt van de Nederlandse grensgebieden) die dat idd van plan zijn te gaan doen..
Maar dit moet je nog niet doorvertellen want dit is officieel nog een punt waarop dit hele plan van tafel geveegd kan worden, dit wordt pas officieel aangekondigd een paar weekjes na de invoering van het systeem, als het te laat is om er iets tegen te doen..
Jij werkt toch bij de belastingdienst?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoeveel gaat mij dan een ritje van 10 km over nl en over duitsland koster?
7 km over duitsland en 3 km over nl?
ik werk daar al 6 maanden niet meerquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij de belastingdienst?
Reken het dan lekker zelf uit. Of vraag een verantwoordelijke collega.
Ook crisis bij de belastingdienst?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik werk daar al 6 maanden niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |