Welterusten!quote:
Ik denk dat ie volgende week wel op is hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef Kleurdoos het volgende:
en euh LL, die taart,Hoelang is zoiets nou houdbaar?
Die heb je al gehadquote:
Deze snel volposten en dan open je zelf een nieuwequote:
Dat had ik ook eerder moeten bedenkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef Vicky het volgende:
Ieuww KD, daar zou ik ook misselijk van worden!! Ik vind warme choco heelijk maar nooit meer dan 1 beker..
en als de taart erg lekker is, maak je er dan nog meer ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgende week wel op is hoor(en verder geen flauw idee? hoogstens een dag of 2/3?
[..]
Die heb je al gehad
Weet nie of je m nog gezien had maar hoe isset met jouw ziekenboeg??quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat had ik ook eerder moeten bedenkenen nu neem ik nog steeds kleine schepjes uit de pan. omdat het goddamn lekker is
maar ik wil het eigenlijk niet
must_stop_drinking
Maak ik een taart, haak jij wat voor Koenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en als de taart erg lekker is, maak je er dan nog meer ?
en je kan nooit genoeg piemeltopics hebben
Beppie reutelt nog, middelste blaft nog en heeft oorpijn, ik zaag lustig mee en manlief en oudste zijn verkouden. Verder alles tollquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Weet nie of je m nog gezien had maar hoe isset met jouw ziekenboeg??
2 kleurdoosjes, 1 cupquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Pvoesss het volgende:
Als je zo doorgaat KD dan poep je ook chocaledemelk..![]()
![]()
Hoe overleven je darmen alles wat jij ze aandoet![]()
Blijkbaar doe ik het goed want ik ben echt nooit ziekquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Pvoesss het volgende:
Als je zo doorgaat KD dan poep je ook chocaledemelk..![]()
![]()
Hoe overleven je darmen alles wat jij ze aandoet![]()
Gadverquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2 kleurdoosjes, 1 cup
Bah nou kan ik niet meer slapen
O dat wil ik sowieso wel doen maar je moet wel even aansluitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak ik een taart, haak jij wat voor Koen
Bah,das klote!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik niet kan slapen vannacht. Teveel gemaal in het hoofd. Haat dat, bah!
hoekomutquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik niet kan slapen vannacht. Teveel gemaal in het hoofd. Haat dat, bah!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
O dat wil ik sowieso wel doen maar je moet wel even aansluiten
eerst zijn miss sly, tessie,huup(wantjes)en 4 van een ander forum aan de beurt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lang verhaal en niet zo geschikt om online te zetten :-/
Geen idee eigenlijk, ik zou niet weten wie ik ervoor moet bellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Saffier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Boretti's mogen niet sneuvelen![]()
En nu? Nog iets aan te doen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lang verhaal en niet zo geschikt om online te zetten :-/
Ben je toch geweest?quote:
Je kies weer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat ik maar even niet weer moet hardlopen. Hoe ik ook groei.
nog een btje kunnen slapen??quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mogguh
quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nope. Hoe is het met Ambertje?
Ik heb ze zo staan dat hij hoort te vragen voor hij begint, maar dat gebeurt dus niet! Resultaat: ik heb de laptop al 3x bijna door het raam gegooid van ergernis voor ik door heb dat het de updates zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Free ik had die updates altijd uitstaan en helemaal nooit ergens last van gehad. Ook niet dat het erger werd ofzo.
Die vindt het helemaal leuk en spannend. Hij is vanalles aan het verzamelen voor Sint aan kado's die hij dan mee kan nemen voor andere kindjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:08 schreef snoopy het volgende:
Ze vinden het wel leuk maar maken zich verder niet druk. Morgen komt hij aan in Amsterdam en dan gaan we kijken dus dan is het wat 'echter' voor ze denk ik
En Tobias?
en ik mijn simkaart zodat ik eindelijk mijn fancy telefoon kan gebruikenquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Free ik had die updates altijd uitstaan en helemaal nooit ergens last van gehad. Ook niet dat het erger werd ofzo.
Woeeehoeee Sinterklaas!!!![]()
en strakjes ook nog mn laptopweliswaar niet van sinterklaas maar van de postbode maar ach, dat mag de pret niet drukken
haha yay!quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik mijn simkaart zodat ik eindelijk mijn fancy telefoon kan gebruiken
en sinneklaaaaa!
owquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:31 schreef pinquit het volgende:
grr. de dag begint leuk, met ruzieen als straf niet naar sinterklaas vanmorgen, maar hij vindt t niet erg
![]()
BAH. fijne dag
oeh dan moet ik de dvdrecorder ff asnpassenquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:29 schreef Soneal het volgende:
Om 12 uur op NL 3
En op NL1 met doventolk
oe wanneer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ga het ook opnemen want we moeten weg![]()
Al is het meer voor mezelf hihi. ik denk voor arwen beter alleen de stadse sint gaan doen, die komt op omroep brabant ook op tv.
Logeert hij weer bij jullie in het kasteel? Of zit hij 'ook' in Nuenen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ga het ook opnemen want we moeten weg![]()
Al is het meer voor mezelf hihi. ik denk voor arwen beter alleen de stadse sint gaan doen, die komt op omroep brabant ook op tv.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Logeert hij weer bij jullie in het kasteel? Of zit hij 'ook' in Nuenen?
Zenkjoe!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:42 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+Omroep+Brabant.aspx
voor vamp
en http://www.hetkasteelvansinterklaas.nl/ voor amarante
k wil er wel even voor je naar kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Lois het volgende:
Is hier iemand heel handig met icons maken? Ik vroeg net een sint icon aan maar ik bedenk me nu pas dat ik dat eigenlijk met een nieuwe foto wil, van de foto shoot. Maar hoe ik ook klooi, ik krijg die foto niet scherp op dat kleine formaat, wordt een heel vervormd gebeuren![]()
Wie mag ik even lief aankijken?![]()
Je hebt de FEE designers overstuur gemaakt door je post te verwijderenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Lois het volgende:
Is hier iemand heel handig met icons maken? Ik vroeg net een sint icon aan maar ik bedenk me nu pas dat ik dat eigenlijk met een nieuwe foto wil, van de foto shoot. Maar hoe ik ook klooi, ik krijg die foto niet scherp op dat kleine formaat, wordt een heel vervormd gebeuren![]()
Wie mag ik even lief aankijken?![]()
lief! Je hebt pm!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil er wel even voor je naar kijken
sja hij kwam hier om 10u al aan hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef PM-girl het volgende:
Haha,is Sinterklaas bij jullie alweer in het land Pinq!Hoe kan dat nou? [ afbeelding ]
Wij hebben net een stoomboot geknutseld en pepernoten gegeten, zometeen de televisie aan!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:55 schreef freecell het volgende:
En dan is het hier ineens heel stil en rustig en zit je kind héél braaf te zitten na een hele ochtend mopperen.
Na een minuutje of 2 stilte gaat er dan zo'n alarmbelletje af in je hoofd.
En ja hoor
En ik had hem nog expres hoog weggezetraadsel hoe hij hem gepakt (én opengekregen!!) heeft...
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:hahaha geweldig, t is heus niet alleen voor de kinderen feest nu
kind hier ligt in bed, maar ik zit ook voor de tv, mét mn nieuwe laptop die een webcam heeft
[ afbeelding ]
k zie iets van hysterie in je ogenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
t was gewoon enthousiasme hoor
![]()
hoe dan?
Hehe, ja ik ook. Nou ja, niet om de hoek, ik woonde in de Gorzen, maar ik ben wel heel vaak daar op de haven geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie gewoon mijn oude buurtje op tv
waar sint loopt, heb ik om de hoek gewoond
Staat je goedquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:32 schreef pinquit het volgende:
Mja ik heb dat mijtertje niet meer gehaald. ik heb nog wel de bon:
[ afbeelding ]
zo hoor ik er ook bij
de kinderen merken daar gelukkig niks vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:32 schreef amaranta het volgende:
Sowieso is het voor de stad die het organiseert een 'laten we even flink reclame maken voor de stad' en ik weet niet. HEt is gewoon niet meer wat het was. Gewoon, een intocht. En komt ie wel. En waar blijft ie en en en..
vlaardingerdijk hier. vlak naast/schuin boven de vliegerwinkelquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hehe, ja ik ook. Nou ja, niet om de hoek, ik woonde in de Gorzen, maar ik ben wel heel vaak daar op de haven geweest.
Nee dat is zo. Maar ik vind het zelf zo jammer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef pinquit het volgende:
[..]
de kinderen merken daar gelukkig niks van
wikj vinden het ook leuker dan Amber.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:15 schreef Saffier het volgende:
Ikke; 'Kijk Tobias! Sinterklaas is er, kom even kijken naar de tv!'
Tobias; 'Weet ikdat heb ik al gezegd
'
Ik wil buitenspelen, zet Sinterklaas maar uit.
Mooi niet, mama zit Sinterklaas te kijken
Oh vlak bij dat hotel/cafe? Vrienden van mij vroeger woonden ook daar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vlaardingerdijk hier. vlak naast/schuin boven de vliegerwinkel
Daarom heb ik Cas neergezet, dat ding daar heb ik vorig jaar 3 weken mee op mn kop gelopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg alleen altijd zo`n hoofdpijn achter m`n oren van die haarbanden. M`n kop is te breed
zo zijn zequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn dochter had vanmorgen een koekjesdoos uit mijn tas gekaapt en 1,5 liga en 1 sultana op weten te eten voor ik haar snapteDie had haar ontbijt al vlot binnen vandaag
Jeej, dan mag ik eindelijk een bril dragen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:38 schreef pinquit het volgende:
PM girl en ik hebben geruild van leven en uiterlijk
ahja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:38 schreef pinquit het volgende:
PM girl en ik hebben geruild van leven en uiterlijk
de windmill bedoel je toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:35 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh vlak bij dat hotel/cafe? Vrienden van mij vroeger woonden ook daar.
ja, ik dacht meteen, nou die heeft een werkster nodig, wat een t*eringzooi daar!quote:
haha!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, ik dacht meteen, nou die heeft een werkster nodig, wat een t*eringzooi daar!
nee joh, werd helemaal afgeleid door een schattig kindje en een maam met heeeeel veeeel oorbellen
Whaahaahah, wacht maar als je volgend jaar in de regen en de kou in de Piushaven staan (komt ie daar nog?)quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:10 schreef flugeltje het volgende:
Sinterklaas komt
Dat wordt weer janken vandaag!
Sowieso had ik dat altijd al zonder hormonen, een brokje in m'n keel bij de aanblik. Laat staan nu mét de hormonen. Zat gisteren al te janken bij een aflevering van de WestWing![]()
Leuk dat we jullie nog even hebben gezien, we moesten echt snel weg om koffertjes te gaan eten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:31 schreef pinquit het volgende:
grr. de dag begint leuk, met ruzieen als straf niet naar sinterklaas vanmorgen, maar hij vindt t niet erg
![]()
BAH. fijne dag
Pfoeh, dat lijkt me inderdaad heel raar, zo zonder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
effe terug gelezen
Mallootskies hier
Ik ben vandaag alleen met L.. B is nu met zijn papa naar de intocht en is vannacht voor het eerst van me weg. Effe wennen zeg maar...
Oe, sterkte, kan me indenken dat de 1e k eer zwaar zal zijn. En zeker als het de 1e keer bij zn vader sinds jullie uit elkaar zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
effe terug gelezen
Mallootskies hier
Ik ben vandaag alleen met L.. B is nu met zijn papa naar de intocht en is vannacht voor het eerst van me weg. Effe wennen zeg maar...
Inderdaad, nichtje ging die eten, dus ja, dan kan mevrouw niet achterblijven. En wij ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:55 schreef Incantrix het volgende:
Yppy, koffertjes = poffertjes?Yum!
Wat vreemd, zij gaan daarheen, samen en jij bent er niet bij. Terwijl het echt zo'n 'familiemoment' is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, idd zeg, lekk0r!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef YPPY het volgende:
[..]
Inderdaad, nichtje ging die eten, dus ja, dan kan mevrouw niet achterblijven. En wij ook niet.
Peuter reageert op jouw avatar enthousiaster dan op de hele intocht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
PM: die papierenzak was helemaal mooi, kwam precies leuk uit.
Zelf getekend, nog zo'n creatieve aanval.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Peuter reageert op jouw avatar enthousiaster dan op de hele intocht.
Ooww, jah, door de Ischias kan ik niet meer zo goed lang staan en lopen, dus als ik meer wil dan even snel een winkel in, pakken wat je nodig hebt en hopen dat de rij bij de kassa niet te lang is heb ik een leenrolstoel tot mijn beschikking en dat is echt een verademing! Op die manier heb ik ook al een keer 3 uur kunnen winkelen met mijn lief voor babyspullen, want dat had ik verder de hele zwangerschap nog niet gekundquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Rocka, lijkt me raar en moeilijk'
inca, rolstoel??
sja, verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef pinquit het volgende:
HAHA huup, jij zo'n minimijtertje en amélie zo'n gigapietenmuts![]()
![]()
Wil Modus niet mee? Lijkt me wel een mooi team, Muul en Modusquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Stouts vriend of fannie.. gratis naar t Yesconcert vanavond?
vriendje mag iemand gratis meenmenen je hoeft niet naast m te staan, waarschijnlijk ook een meet & greet
maar vriendjesvriendjes kunnen niet
Oh! Die foto!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
mn pietje is ook wakker![]()
Rockalijkt me heel gek
Inca in een rolstoel johwat heftig! maar wel fijn dat het zo'n verademing is
Ik heb geloof ik eht een en ander gemist.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
effe terug gelezen
Mallootskies hier
Wij ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:40 schreef Saffier het volgende:
Tobias zit nu ademloos te kijken naar KvKEn ik kijk heerlijk mee, nostalgie
zo fake.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:51 schreef Kleurdoos het volgende:
alleen die dansjes
en dit is veel te hip
Nou, díe heeft er zin inquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
mijn piet keek ook, men ze krijgt een bolle toet
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef Jarno het volgende:
Ik heb pinquit gezien!!
En ons pietje is wakker..
hey ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe stouts vent gaat de hort op met mijn vent vanavond
en ik heb lekker rust
Ik wou dat ik mijn nickname inderdaad anders gekozen had. Ik weet nog op de eerste meeting waar ik ooit kwam (jij was daar ook) dat ik me toen echt zo stom voelde als ik zei: "ik ben PM-girl"quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:02 schreef pinquit het volgende:
Nou, daarom dus![]()
jij hebt t handiger aangepakt met je nickname
Hahaha, nou je kan m veranderen toch?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn nickname inderdaad anders gekozen had. Ik weet nog op de eerste meeting waar ik ooit kwam (jij was daar ook) dat ik me toen echt zo stom voelde als ik zei: "ik ben PM-girl"
Absoluut. Ik heb eens 4 maanden gerolstoeld met een gipsen poot waarop ik niet mocht lopen. En zelfs dan praten mensen nog langs je heen alsof je er niet bent of zo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef Saffier het volgende:
Ja, incantrix wist je dat nog niet? Zodra je in een rolstoel zit ben je op zijn minst doof, achterlijk en negeerbaar![]()
Ja maar ik hou van mijn zorgvuldig opgebouwde postgeschiedenis!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
Hahaha, nou je kan m veranderen toch?
Jamaar als je naam met In begint, klinkt het wat normaler.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:42 schreef innepin het volgende:
PM girl, ik weet hoe je je voelt. "Hoi ik ben Innepin" klinkt ook voor geen meter
Zeg het maar!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef pinquit het volgende:
Tis ook rarig omdat t eigenlijk 2 woorden zijn.
wat betekent PM girl eik?
De ekoplaza hier (den haag) heeft minstens 15m2 glutenvrij spul incl wat amerikaanse en engelse merken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:05 schreef Stout het volgende:
ohh ik baal zo dat de ekoplaza bij ons weg is, daar hadden ze veel gluten vrije spullen...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh! Die foto!!![]()
![]()
![]()
En Pvoesss, hoe schattig is dát?
En qua rolstoel, mjah, het was wel een drempel waar ik overheen moest hoor, dat was wel heel eventjes heftig.. Maar nu is het eigenlijk vooral een heleboel extra vrijheid en ik weet dat het tijdelijk is, dus dat maakt het makkelijker denk ikHet is stiekum eigenlijk ook wel heel grappig, de reacties van sommige mensen zijn echt droog! Je wil echt niet weten hoe je wordt aangestaard
Zéker met een zwangere buik trouwens, klaarblijkelijk vinden een boel mensen dat je geen kinderen kan of mag krijgen als je in een rolstoel zit.. En ik hoef nooit meer zelf te praten, iedereen vraagt alles dat ze míj willen vragen aan mijn duwer
Of wel aan mij, héél hard en duidelijk
En Innepin, het gaat ook wel hoor, zolang ik me aan mijn grenzen hou
Wat een mooie!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:34 schreef Lois het volgende:
<--- nieuw mooi icon, dank je wel Ynske![]()
dat geldt overigens niet voor alleen op het laatste moment hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten hoe het er bij Draculettetje en mij soms aan toe gaat.....
Dan moeten we op het laatste moment bijvoorbeeld nog sinterklaasinkopen doen.. Dan zie je een rolstoel met een been wat uitsteekt... Dan alleen maar een berg kadootjes en je hoort af en toe wat gegil onder al die kadootjes uit komen....
Shipsssss, ik schakel net de pc pas aan en lees dittequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Stouts vriend of fannie.. gratis naar t Yesconcert vanavond?
vriendje mag iemand gratis meenmenen je hoeft niet naast m te staan, waarschijnlijk ook een meet & greet
maar vriendjesvriendjes kunnen niet
Yup ( maar Draculettetje is degene die dan in de rolstoel zit hoor)quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:49 schreef Books het volgende:
Vamp heb ik iets gemist en tob jij nog steeds met je been na je val dan?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat geldt overigens niet voor alleen op het laatste moment hooren af en toe is het ook best eng hoor
nou ja ik dacht hier ook eens binnen te sluipen moest natuurlijk meteen op vamp reageren
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:54 schreef Fannie het volgende:
[..]
Shipsssss, ik schakel net de pc pas aan en lees ditte![]()
Maar ben de hele dag in de tuin bezig geweest en nou te laat![]()
Maarrr ik wens Muul en Stout's vriend man (al 10 jaar)heel veel plezier, en laat please ff weten hoe het was.....*snik*
En thnx voor het aanbod KD![]()
En verder geef ik iedereen ff eenen een knuffel die het kan gebruiken
En als Piglet te druk heeft (wat ik wel kan begrijpen met een baan en al die coschappen . Petje af trouwensquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef p_iglet het volgende:
[..]
De ekoplaza hier (den haag) heeft minstens 15m2 glutenvrij spul incl wat amerikaanse en engelse merken.
De natuurwinkel vestigingen hier hebben ook best een ruim assortiment, ongeveer 3-4 m2, maar dat haalt het dus bij lange na niet bij de eko-plaza.
Als je weet wat je wilt hebben en ik moet het toesturen dan moet je maar gillen. Geen enkel probleem om wat dingen te kopen en op te sturen.
gek lijkt me dat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:15 schreef miss_sly het volgende:
piglet, wat lief! en veel plezier in Gent.
Lois, lieve avatar
wij gaan vanavond naar theater, Mike en Thomas. schoonzusje en vriend komen oppassen. Raar hoor, eerste keer dat we samen weggaan sinds Senna geboren is.
veel plezier! in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:15 schreef miss_sly het volgende:
piglet, wat lief! en veel plezier in Gent.
Lois, lieve avatar
wij gaan vanavond naar theater, Mike en Thomas. schoonzusje en vriend komen oppassen. Raar hoor, eerste keer dat we samen weggaan sinds Senna geboren is.
andere helft ook opeten en snel een nieuwe zak halen natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:01 schreef innepin het volgende:
Mooie avatar lois!
Miss sly, veel plezier vanavond!
Huup, je brengt me op een idee! *zet soundtrack van Amélie op*
Ik zit te bedenken hoe ik voor mijn vriend kan verbergen dat ik meer dan de helft van de megazak taaitaai heb opgevreten vandaag. Denk niet dat hij het zal begrijpen als ik zeg "Jamaar ik ben ongesteld en er was geen chocola!"
Heb je nog kunnen wassen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:05 schreef oeke het volgende:
Zeg dat Piet zijn zak was vergeten en bij jullie aanbelde voor een noodvoorraadje!
Ik hoor net dat de wasmachien gekocht is via internet.Als we uit Londen terugkomen wordt hij bezorgd.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:06 schreef Macka66 het volgende:
Als ik me voorstel met mijn nickname gaan er nooit bellen rinkelen aan de andere kant, omdat 'ie meestal verkeerd gelezen wordt.
(Het is Matsjka, en geen Makka.)
Sly en schaap, veel plezier vanavond.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:06 schreef Macka66 het volgende:
Als ik me voorstel met mijn nickname gaan er nooit bellen rinkelen aan de andere kant, omdat 'ie meestal verkeerd gelezen wordt.
(Het is Matsjka, en geen Makka.)
Sly en schaap, veel plezier vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |