Welterusten!quote:
Ik denk dat ie volgende week wel op is hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef Kleurdoos het volgende:
en euh LL, die taart,Hoelang is zoiets nou houdbaar?
Die heb je al gehadquote:
Deze snel volposten en dan open je zelf een nieuwequote:
Dat had ik ook eerder moeten bedenkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef Vicky het volgende:
Ieuww KD, daar zou ik ook misselijk van worden!! Ik vind warme choco heelijk maar nooit meer dan 1 beker..
en als de taart erg lekker is, maak je er dan nog meer ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgende week wel op is hoor(en verder geen flauw idee? hoogstens een dag of 2/3?
[..]
Die heb je al gehad
Weet nie of je m nog gezien had maar hoe isset met jouw ziekenboeg??quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat had ik ook eerder moeten bedenkenen nu neem ik nog steeds kleine schepjes uit de pan. omdat het goddamn lekker is
maar ik wil het eigenlijk niet
must_stop_drinking
Maak ik een taart, haak jij wat voor Koenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en als de taart erg lekker is, maak je er dan nog meer ?
en je kan nooit genoeg piemeltopics hebben
Beppie reutelt nog, middelste blaft nog en heeft oorpijn, ik zaag lustig mee en manlief en oudste zijn verkouden. Verder alles tollquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Weet nie of je m nog gezien had maar hoe isset met jouw ziekenboeg??
2 kleurdoosjes, 1 cupquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Pvoesss het volgende:
Als je zo doorgaat KD dan poep je ook chocaledemelk..![]()
![]()
Hoe overleven je darmen alles wat jij ze aandoet![]()
Blijkbaar doe ik het goed want ik ben echt nooit ziekquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Pvoesss het volgende:
Als je zo doorgaat KD dan poep je ook chocaledemelk..![]()
![]()
Hoe overleven je darmen alles wat jij ze aandoet![]()
Gadverquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2 kleurdoosjes, 1 cup
Bah nou kan ik niet meer slapen
O dat wil ik sowieso wel doen maar je moet wel even aansluitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak ik een taart, haak jij wat voor Koen
Bah,das klote!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik niet kan slapen vannacht. Teveel gemaal in het hoofd. Haat dat, bah!
hoekomutquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik niet kan slapen vannacht. Teveel gemaal in het hoofd. Haat dat, bah!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
O dat wil ik sowieso wel doen maar je moet wel even aansluiten
eerst zijn miss sly, tessie,huup(wantjes)en 4 van een ander forum aan de beurt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lang verhaal en niet zo geschikt om online te zetten :-/
Geen idee eigenlijk, ik zou niet weten wie ik ervoor moet bellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Saffier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Boretti's mogen niet sneuvelen![]()
En nu? Nog iets aan te doen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lang verhaal en niet zo geschikt om online te zetten :-/
Ben je toch geweest?quote:
Je kies weer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat ik maar even niet weer moet hardlopen. Hoe ik ook groei.
nog een btje kunnen slapen??quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mogguh
quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nope. Hoe is het met Ambertje?
Ik heb ze zo staan dat hij hoort te vragen voor hij begint, maar dat gebeurt dus niet! Resultaat: ik heb de laptop al 3x bijna door het raam gegooid van ergernis voor ik door heb dat het de updates zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Free ik had die updates altijd uitstaan en helemaal nooit ergens last van gehad. Ook niet dat het erger werd ofzo.
Die vindt het helemaal leuk en spannend. Hij is vanalles aan het verzamelen voor Sint aan kado's die hij dan mee kan nemen voor andere kindjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:08 schreef snoopy het volgende:
Ze vinden het wel leuk maar maken zich verder niet druk. Morgen komt hij aan in Amsterdam en dan gaan we kijken dus dan is het wat 'echter' voor ze denk ik
En Tobias?
en ik mijn simkaart zodat ik eindelijk mijn fancy telefoon kan gebruikenquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:56 schreef huuphuup het volgende:
Free ik had die updates altijd uitstaan en helemaal nooit ergens last van gehad. Ook niet dat het erger werd ofzo.
Woeeehoeee Sinterklaas!!!![]()
en strakjes ook nog mn laptopweliswaar niet van sinterklaas maar van de postbode maar ach, dat mag de pret niet drukken
haha yay!quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik mijn simkaart zodat ik eindelijk mijn fancy telefoon kan gebruiken
en sinneklaaaaa!
owquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:31 schreef pinquit het volgende:
grr. de dag begint leuk, met ruzieen als straf niet naar sinterklaas vanmorgen, maar hij vindt t niet erg
![]()
BAH. fijne dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |