Welterusten!quote:
Ik denk dat ie volgende week wel op is hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:47 schreef Kleurdoos het volgende:
en euh LL, die taart,Hoelang is zoiets nou houdbaar?
Die heb je al gehadquote:
Deze snel volposten en dan open je zelf een nieuwequote:
Dat had ik ook eerder moeten bedenkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef Vicky het volgende:
Ieuww KD, daar zou ik ook misselijk van worden!! Ik vind warme choco heelijk maar nooit meer dan 1 beker..
en als de taart erg lekker is, maak je er dan nog meer ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgende week wel op is hoor(en verder geen flauw idee? hoogstens een dag of 2/3?
[..]
Die heb je al gehad
Weet nie of je m nog gezien had maar hoe isset met jouw ziekenboeg??quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat had ik ook eerder moeten bedenkenen nu neem ik nog steeds kleine schepjes uit de pan. omdat het goddamn lekker is
maar ik wil het eigenlijk niet
must_stop_drinking
Maak ik een taart, haak jij wat voor Koenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en als de taart erg lekker is, maak je er dan nog meer ?
en je kan nooit genoeg piemeltopics hebben
Beppie reutelt nog, middelste blaft nog en heeft oorpijn, ik zaag lustig mee en manlief en oudste zijn verkouden. Verder alles tollquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Weet nie of je m nog gezien had maar hoe isset met jouw ziekenboeg??
2 kleurdoosjes, 1 cupquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Pvoesss het volgende:
Als je zo doorgaat KD dan poep je ook chocaledemelk..![]()
![]()
Hoe overleven je darmen alles wat jij ze aandoet![]()
Blijkbaar doe ik het goed want ik ben echt nooit ziekquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Pvoesss het volgende:
Als je zo doorgaat KD dan poep je ook chocaledemelk..![]()
![]()
Hoe overleven je darmen alles wat jij ze aandoet![]()
Gadverquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2 kleurdoosjes, 1 cup
Bah nou kan ik niet meer slapen
O dat wil ik sowieso wel doen maar je moet wel even aansluitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak ik een taart, haak jij wat voor Koen
Bah,das klote!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik niet kan slapen vannacht. Teveel gemaal in het hoofd. Haat dat, bah!
hoekomutquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik niet kan slapen vannacht. Teveel gemaal in het hoofd. Haat dat, bah!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
O dat wil ik sowieso wel doen maar je moet wel even aansluiten
eerst zijn miss sly, tessie,huup(wantjes)en 4 van een ander forum aan de beurt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lang verhaal en niet zo geschikt om online te zetten :-/
Geen idee eigenlijk, ik zou niet weten wie ik ervoor moet bellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Saffier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Boretti's mogen niet sneuvelen![]()
En nu? Nog iets aan te doen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Lang verhaal en niet zo geschikt om online te zetten :-/
Ben je toch geweest?quote:
Je kies weer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik denk dat ik maar even niet weer moet hardlopen. Hoe ik ook groei.
nog een btje kunnen slapen??quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |