abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74703286
Mja, als ik land wil ik lekker rustig genieten van de landing en fantaseren hoe het is om zo naar buiten te stappen in een ander land en niet dat mensen mijn gedachten verstoren door er doorheen te gaan klappen.

Sowieso is klappen een beetje overdone. In die talkshows klappen ze om elke zin die de host uitkraamt.
zelfde als diginoob
pi_74705526
volgende keer als ik ga tanken , ga ik klappen voor de pompmedewerker. Grote verantwoordelijkheid dat werken bij een tankstation. Ik bedoel zonder die medewerker had ik geen benzine gekregen en dus stil gestaan. Dan had er een bekende moeten komen met benzine , als die arriveert klap ik mijn handen rood want dat is een hele verantwoordelijkheid. Als ik dan eindelijk thuis kom ga ik natuurlijk weer klappen voor de postbode die de post net in de brievenbus doet, ook een grote verantwoordelijkheid
My pessimism extends to the point of even suspecting the sincerity of the pessimists.
pi_74710566
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tmffirework op 15-11-2009 00:27:30 ]
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
pi_74710590
Je zou de piloot moeten klappen als hij hem niet veilig op de grond bracht!
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
pi_74711276
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Daarom krijgt een piloot ook wat meer opleiding dan een chauffeur.
Dat valt wel mee. De gemiddelde academicus heeft een veel langere opleiding achter de rug dan een piloot.
pi_74713200
Nou, ik ben gisteren geland in stormachtig weer, in de approach schudde het vliegtuig heen en weer maar de piloot zette dat vliegtuig keurig en rustig aan de grond, dat is absoluut niet met autopilot gebeurt hoor. Dus bij het uitstappen stond hij buiten de cockpit dus heb ik even gezegd "Goed gedaan hoor"

Daar heeft ie meer aan... No way dat ik ga klappen...
  zondag 15 november 2009 @ 08:45:36 #107
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_74713253
voor mij is het heel eenvoudig.

Mensen die klappen in een vliegtuig, in een bioscoop etc = klootjesvolk
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 15 november 2009 @ 08:50:47 #108
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_74713272
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:36 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Ik zelf klap gewoon mee met de andere mensen , als iedereen het doet waarom zou ik het dan maar niet doen.
Het was wel een chartervlucht en wat is er mis met HAVO ?
En ik klap niet in de bioscoop , dat is gewoon dom.
ik zie er geen verschil tussen
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 15 november 2009 @ 08:58:07 #109
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74713315
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:27 schreef tmffirework het volgende:
Je zou de piloot moeten klappen als hij hem niet veilig op de grond bracht!
quotewaardig
  Moderator zondag 15 november 2009 @ 08:59:37 #110
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_74713350
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:54 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. De gemiddelde academicus heeft een veel langere opleiding achter de rug dan een piloot.
Het ging niet over academici, maar over piloten en chauffeurs. Piloten krijgen wat meer opleiding dan chauffeurs. En als de gemiddelde academicus nog meer opleiding krijgt, dan neemt dat niet weg dat de piloot meer opleiding krijgt dan de chauffeur.
  zondag 15 november 2009 @ 09:10:56 #112
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_74713388
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:36 schreef Strani het volgende:
Ik klap zelf niet maar heb totaal geen probleem met mensen die dat wel doen. Sommige mensen klappen ook uit blijdschap dat ze aangekomen zijn, en niet zozeer vanwege de piloot.

Toch vind ik dat de piloot wel degelijk respect verdient. Zijn werk is toch echt wel een stukje gecompliceerder dan dat van de gemiddelde vakkenvuller in dit topic.
De piloot verdient al voldoende respect dat mensen met hem/ haar meevliegen toch? Er is dan lijkt mij al genoeg vertrouwen. Volgens mij krijgt zo'n piloot ook voldoende betaald om dat vliegtuig aan de grond te zetten, een ervaren commandant kan tot 7.300 euro verdienen dus waarom dan ook nog klappen
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_74715591
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het ging niet over academici, maar over piloten en chauffeurs. Piloten krijgen wat meer opleiding dan chauffeurs. En als de gemiddelde academicus nog meer opleiding krijgt, dan neemt dat niet weg dat de piloot meer opleiding krijgt dan de chauffeur.
Dat klopt. Ik probeerde alleen te zeggen dat het niet zo is dat een piloot een hele lastige zware opleiding achter de rug heeft. Klap je ook voor de automonteur als die je APK heeft gedaan?
  zondag 15 november 2009 @ 14:47:57 #114
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_74716191
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:21 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik probeerde alleen te zeggen dat het niet zo is dat een piloot een hele lastige zware opleiding achter de rug heeft. Klap je ook voor de automonteur als die je APK heeft gedaan?
Niet na een APK, wel als ie dat probleem met m'n remmen heeft opgelost
Ik zal voor iedereen klappen na een speciale actie, helaas hoort een piloot bij een standaard vlucht daar niet bij. (natuurlijk zal ik hem en de cabin-crew wel bedanken bij het uitstappen net zoals ik de buschauffeur, bakker, kassamiep bedank.)
pi_74729334
waarom klappen mensen nooit voor hun dokters? als ze voor piloten applaudisseren mag een levensreddende chirurg ook wel een keer wat erkenning!
  Moderator zondag 15 november 2009 @ 21:41:31 #116
45833 crew  Fogel
pi_74729480
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef applesauce het volgende:
waarom klappen mensen nooit voor hun dokters? als ze voor piloten applaudisseren mag een levensreddende chirurg ook wel een keer wat erkenning!
Als het goed is lig je nog onder narcose direct na de ingreep, dat klapt wat lastig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 21:43:41 #117
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74729594
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Een piloot heeft toch een hele verantwoordelijkheid , ik vind dat alles goed is gegaan je daar best een applausje voor mag geven!

dat is dus mijn klacht
De meeste ongelukken gebeuren door fouten van de piloot & de automatische piloot bestuurt de meeste tijd van de vlucht het toestel. De automatische piloot kan ook het toestel landen bij elke luchthaven met een ILS. Ik zal inderdaad de volgende keer klappen voor de automatische piloot. Die draagt immers de meeste verantwoordelijkheid.

Een buschauffeur draagt nog meer verantwoordelijkheid dan een piloot en hetzelfde geldt voor een trambestuurder.
pi_74732482
Ik vind deze discussie zo.. weet ik niet zo Hollands.

Iedereen is gelijk, waag het niet je meer te gaan verbeelden! Stel je voor!. Een piloot is ' heus niet meer dan een veredelde buschauffeur, daar ga je toch zeker niet voor klappen'

Nee joh, het idee alleen al!
When it comes to survival..
pi_74732629
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef applesauce het volgende:
Die krijgen flesjes wijn en taart van hun patiënten.
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 22:40:37 #120
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74732837
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:33 schreef LesStroud het volgende:
Ik vind deze discussie zo.. weet ik niet zo Hollands.

Iedereen is gelijk, waag het niet je meer te gaan verbeelden! Stel je voor!. Een piloot is ' heus niet meer dan een veredelde buschauffeur, daar ga je toch zeker niet voor klappen'

Nee joh, het idee alleen al!
Nee, een buschauffeur draagt meer verantwoordelijkheid en heeft een gevaarlijker beroep. Er vallen veel meer en gewonden bij busongelukken dan bij de burgerluchtvaart. Dat een buschauffeur je heelhuids op de plaats van bestemming brengt is theoretisch kleiner dan dat een piloot dat doet. Volgende keer klap ik wel even voor de buschauffeur!
  zondag 15 november 2009 @ 22:46:02 #121
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_74733106
quote:
Op zondag 15 november 2009 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
Klappen voor iemand die gewoon zijn werk doet
Acteurs, zangers, cabaretiers, musici?
Ok stelletje hokboeren
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 22:47:10 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74733157
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef padlarf het volgende:

[..]

Acteurs, zangers, cabaretiers, musici?
i.t.t. tot een piloot hebben die mensen talent!
pi_74733404
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nee, een buschauffeur draagt meer verantwoordelijkheid en heeft een gevaarlijker beroep. Er vallen veel meer en gewonden bij busongelukken dan bij de burgerluchtvaart. Dat een buschauffeur je heelhuids op de plaats van bestemming brengt is theoretisch kleiner dan dat een piloot dat doet. Volgende keer klap ik wel even voor de buschauffeur!
En een buschauffeur moet ook alles weten van het weer natuurkundige krachten, luchtvaartrecht, planning van trajecten, functieleer, navigatie met de radio, navigatie in het algemeen ,radio communicatie procedures.. En alles met minstens een zevenenhalf halen?

Een piloot doet heel veel aan planning vooraf. Hij stippelt het hele traject uit en kan zo nodig inspelen op veranderingen die ietsjes lastiger zijn dan een Baustelle bij Innsbruck.

Dat er weinig ongelukken komen komt natuurijs doordat piloten van andere kisten ook geen idioten met een mat en een Golfje zijn (kudo,s voor de buschauffeur hij moet daar idd wel rekening mee houden!). Ook zij hebben zeer strenge examens gehad en weten wat hen te doen staat.
pi_74733449
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

i.t.t. tot een piloot hebben die mensen talent!
Bel me als je door de examens van de KLS bent gekomen, dan praten we weer.
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 23:07:44 #125
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74734237
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Bel me als je door de examens van de KLS bent gekomen, dan praten we weer.
quote:
LAURENS (20), afgestudeerd

Natuurlijk moet je wel een goed stel hersens hebben maar je hoeft echt niet hoogbegaafd te zijn. Met de juiste vooropleiding, gebruik van je gezonde verstand, goede motivatie en 100% inzet kom je de opleiding door en word je een prima verkeersvlieger.
quote:
Voor de nieuwe tweede fase gelden de volgende eisen:

* HAVO diploma met tenminste Wiskunde B en Natuurkunde
* VWO diploma met Wiskunde A of B en Natuurkunde
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6349
Klinkt pittig hoor!
pi_74735571
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:36 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Ik zelf klap gewoon mee met de andere mensen , als iedereen het doet waarom zou ik het dan maar niet doen.
Het was wel een chartervlucht en wat is er mis met HAVO ?
En ik klap niet in de bioscoop , dat is gewoon dom.
jesus "Befehl ist Befehl" Omdat iedereen het doet doe ik ook mee Jesus, heb jij geen eigen mening ofzo
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:51 schreef SlamD het volgende:
Ik ga voor de zekerheid ook altijd nog even langs de luchtverkeersleiding om te applaudiseren.
whaha
pi_74739504
Laat iedereen lekker doen of ze het willen doen ja of nee?
pi_74739612
Ik klap een jonko in plaats dat ik voor hem ga klappen.
Roken is lekker
pi_74741667
Als ik heel uit de trein of bus stap klap ik ook altijd even

Ik vind klappen een minachting naar de piloot. Alsof je opgelucht bent dat hij die kist op de grond heeft kunnen zetten.
pi_74741705
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klinkt pittig hoor!
Een stel vrienden van mij doet de KLS en een paar hebben het ook willen doen, maar je komt daar echt niet zomaar tussen hoor
Dan moet je het dus van mindere opleidingen hebben als je piloot wil worden.
pi_74741744
Nah ja ik zal zelf niet zo snel klappen denk ik Maar als andere dat willen dan doen ze dat maar lekker
pi_74743949
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klinkt pittig hoor!
Hoogbegaafd=talent.
KLS laat maar 16 % van de aanmeldingen ook toe op een opleiding.. En dat kost al een paar honderd euro. Dus er zitten echt niet ' kom laat ik het proberen' mensen tussen.

Maar ach dit is Nederland!
Niemand is bijzonder, dus ook zo'n ' veredelde buschauffeur' niet. Laat ze zich vooral niks in het hoofd halen!
  maandag 16 november 2009 @ 12:09:02 #133
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74744061
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind klappen een minachting naar de piloot. Alsof je opgelucht bent dat hij die kist op de grond heeft kunnen zetten.
Idd, alsof je eigenlijk verwachtte dat hij het knopje 'autopilot landing' niet zou kunnen vinden.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 12:31:24 #134
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74744591
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Idd, alsof je eigenlijk verwachtte dat hij het knopje 'autopilot landing' niet zou kunnen vinden.
Hoe lang zou een automatisch piloot eigenlijk moeten studeren?
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 12:38:12 #135
45833 crew  Fogel
pi_74744760
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:04 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Hoogbegaafd=talent.
KLS laat maar 16 % van de aanmeldingen ook toe op een opleiding.. En dat kost al een paar honderd euro. Dus er zitten echt niet ' kom laat ik het proberen' mensen tussen.

Maar ach dit is Nederland!
Niemand is bijzonder, dus ook zo'n ' veredelde buschauffeur' niet. Laat ze zich vooral niks in het hoofd halen!
Je bent piloot?
Zo ja, leg eens uit wat jou zo bijzonder zou moeten maken? De lange (hoeveel jaar is het eigenlijk?) opleiding? De verantwoordelijkheid voor de passagiers? Iets anders? Is iedereen die geen piloot is "minder" dan jezelf (en waarom)?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  maandag 16 november 2009 @ 12:44:36 #136
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74744918
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Nee ik heet geen Tim.

En ik vind dat je een piloot gewoon een applausje mag geven . Ik ga ook niet voor een schoonmaker klappen als ie de vloer heeft gedweild , dat is anders.
Wat is daar anders aan? Hij doet gewoon zijn werk

Ga je ook iedere klappen in de bus?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74752691
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je bent piloot?
Zo ja, leg eens uit wat jou zo bijzonder zou moeten maken? De lange (hoeveel jaar is het eigenlijk?) opleiding? De verantwoordelijkheid voor de passagiers? Iets anders? Is iedereen die geen piloot is "minder" dan jezelf (en waarom)?
Ik ben geen piloot. Ik klap vaak zelf niet eens. Iedereen kijkt je aan als je als enige in een Ryanair kist de jostie uit gaat zitten hangen.

Ik erger me alleen aan het hele stellige ' voor zon veredelde buschauffeur klap ik niet hoor'. Haal iemand anders maar weer omlaag. Peper hem vooral in dat hij niets meer is dan een buschauffeur. Ondanks die dingen die allemaal al opgesomd zijn. Bah.

En dat van internethelden van wie de meerderheid (ik ook niet!) nooit in een cockpit terecht zouden kunnen komen, zelfs niet als we ons best ervoor deden. .
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:11:55 #138
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74752786
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:08 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Ik ben geen piloot. Ik klap vaak zelf niet eens. Iedereen kijkt je aan als je als enige in een Ryanair kist de jostie uit gaat zitten hangen.

Ik erger me alleen aan het hele stellige ' voor zon veredelde buschauffeur klap ik niet hoor'. Haal iemand anders maar weer omlaag. Peper hem vooral in dat hij niets meer is dan een buschauffeur. Ondanks die dingen die allemaal al opgesomd zijn. Bah.

En dat van internethelden van wie de meerderheid (ik ook niet!) nooit in een cockpit terecht zouden kunnen komen, zelfs niet als we ons best ervoor deden. .
Je snapt het niet hè! Buschauffeur > Piloot! Ik zou eerder gaan klappen voor de buschauffeur dan de piloot.
pi_74753196
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je snapt het niet hè! Buschauffeur > Piloot! Ik zou eerder gaan klappen voor de buschauffeur dan de piloot.
En ook voor een schoonmaker en de burgerflipper? Ga je gang. geen gezeik, iedereen gelijk.

Het Theoriegedeelte voor de opleiding buschauffeur duurt 5 dagen
Het praktijkgedeelte duurt 10 dagen.
http://www.buschauffeurworden.nl/website/eerst_theorie/index.php
http://www.buschauffeurworden.nl/website/dan_praktijk/index.php

Lucht buschauffeur een theorie opleiding van 40 weken.
Praktische opleiding, 34 weken
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6297/
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6298/
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6299/
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:27:21 #140
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74753386
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef LesStroud het volgende:

[..]

En ook voor een schoonmaker en de burgerflipper? Ga je gang. geen gezeik, iedereen gelijk.

Het Theoriegedeelte voor de opleiding buschauffeur duurt 5 dagen
Het praktijkgedeelte duurt 10 dagen.
http://www.buschauffeurworden.nl/website/eerst_theorie/index.php
http://www.buschauffeurworden.nl/website/dan_praktijk/index.php

Lucht buschauffeur een theorie opleiding van 40 weken.
Praktische opleiding, 34 weken
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6297/
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6298/
http://www.pilootworden.nl/hasflash/10/page/6299/
Toch buschauffeur > piloot

40 weken theorie?
Das niet eens een jaar! Klinkt als een LOI-cursus!

34 weken praktisch opleiding?
Het zal inderdaad vast lastig zijn de automatische piloot te configureren!
pi_74753493
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Nee ik heet geen Tim.

En ik vind dat je een piloot gewoon een applausje mag geven . Ik ga ook niet voor een schoonmaker klappen als ie de vloer heeft gedweild , dat is anders.
Ik wel ik klap voor iedereen, voor de koerier die koerierstukken komt afleveren, voor de bloemenman die elke keer een bosje bloemen komt afleveren, voor de dames van de catering die elke dag lekker broodjes klaar maken, voor de schoonmaker die schoonmaakt, voor huismeester als die een lamp heeft ingedraaid ik klap de hele dag voor iedereen dat is namelijk verplicht hier op kantoor
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74753520
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Ik wel ik klap voor iedereen, voor de koerier die koerierstukken komt afleveren, voor de bloemenman die elke keer een bosje bloemen komt afleveren, voor de dames van de catering die elke dag lekker broodjes klaar maken, voor de schoonmaker die schoonmaakt, voor huismeester als die een lamp heeft ingedraaid ik klap de hele dag voor iedereen dat is namelijk verplicht hier op kantoor
Je werkt bij de SP zeker.
pi_74753563
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Je werkt bij de SP zeker.
Bijna goed
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_86467649
Kick.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:39:04 #145
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_86467692
Nee, klappen is te vermoeiend.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_86467786
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef TC03 het volgende:
De directeur van het waterbedrijf heeft ook een hoop verantwoordelijkheid, maar ik neem aan dat jij ook geen confetti en gebak meestuurt als je doortrekt.
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef hugecooll het volgende:
Als een piloot het vliegtuig uit een benarde situatie haalt, is het gegrond ja. Zo niet, dan is het net een buschauffeur, daar klap je toch ook niet voor?

Jaaaaa maar hij heeft verantwoordelijkheid over meer mensen! :o
Ja, maar ook veel meer ruimte :D
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef Vendris het volgende:
99% auto pilot, APPLAUS!!!!!
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef TC03 het volgende:
De directeur van het waterbedrijf heeft ook een hoop verantwoordelijkheid, maar ik neem aan dat jij ook geen confetti en gebak meestuurt als je doortrekt.
pi_86467996
Kankerkick.
celebrate your money
  woensdag 15 september 2010 @ 19:11:31 #148
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_86470566
Kutkick
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: