Jezus wat een kutnaam heb jij zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Een piloot heeft toch een hele verantwoordelijkheid , ik vind dat alles goed is gegaan je daar best een applausje voor mag geven!
dat is dus mijn klacht
Men klapt vaak ook niet specifiek voor de piloot. Een hoop mensen zijn nerveus tijdens het vliegen, het klappen is, ongeacht of het dom overkomt of niet, een vorm van ontlading.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef TC03 het volgende:
De directeur van het waterbedrijf heeft ook een hoop verantwoordelijkheid, maar ik neem aan dat jij ook geen confetti en gebak meestuurt als je doortrekt.
Voor wat het waard is, heb zelf een tijdje gevlogen en ben het hier wel mee eens. Denk overigens dat je het verantwoordelijkheidsbesef van een piloot ook niet moet overschatten: hij zit zelf ook in die kist en hij weet dat als hij het overleefd, de rest t ook wel overleefd...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klappen heeft niks met dom of slim te maken, maar een piloot is maar een chauffeur van een vervoermiddel wat toevallig vleugels heeft. Het is zijn werk om zo'n bak in de lucht te slingeren en weer aan de grond te zetten en vanuit dat oogpunt zou je dan voor iedereen die zijn werk naar behoren doet moeten klappen. Een piloot doet niks aparts, alleen zijn werk. OK, als je in een dikke sneeuwstorm of iets dergelijk terecht komt en je ervaart de handeling van de piloot als iets speciaals, dan kan je door middel van klappen waardering geven van de kunde van de piloot, maar in normale situaties, nee, niet nodig.
Daarom krijgt een piloot ook wat meer opleiding dan een chauffeur.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
[..]
Ik vind het werk van een piloot toch wel wat meer dan een chauffeur van een bijvoorbeeld een bus.
3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd met een dquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:18 schreef Jarzwork het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, heb zelf een tijdje gevlogen en ben het hier wel mee eens. Denk overigens dat je het verantwoordelijkheidsbesef van een piloot ook niet moet overschatten: hij zit zelf ook in die kist en hij weet dat als hij het overleefd, de rest t ook wel overleefd...
Dit zegt mij alweer genoeg. Eén der kenmerken voor dat achterlijke klapvolk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Ja , HAVO hè.
Ik lach...
Je hebt dus eigenlijk geen eigen mening?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:36 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Ik zelf klap gewoon mee met de andere mensen , als iedereen het doet waarom zou ik het dan maar niet doen.
Het was wel een chartervlucht en wat is er mis met HAVO ?
En ik klap niet in de bioscoop , dat is gewoon dom.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:51 schreef SlamD het volgende:
Ik ga voor de zekerheid ook altijd nog even langs de luchtverkeersleiding om te applaudiseren.
Ik doelde meer op het feit dat jij 'lach' gebruikt waar je 'lag' moet gebruiken. Oh en je bent 14, spreek mij dus niet tegen, schavuitvlegel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:36 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Ik zelf klap gewoon mee met de andere mensen , als iedereen het doet waarom zou ik het dan maar niet doen.
Het was wel een chartervlucht en wat is er mis met HAVO ?
En ik klap niet in de bioscoop , dat is gewoon dom.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:36 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Lach.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
Ja , HAVO hè.
Ik lach trouwens wel even dubbel om je opmerking
De directeur van een waterbedrijf is wel de eindverantwoordelijke voor schoon water , lijkt mij dat schoon water ook wel waarde heeft. Je gaat toch niet klappen als het water uit de kraan schoon is ? Ik ga na een landing echt niet klappen voor een pilootquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
[..]
Ja maar de directeur van het waterbedrijf heeft niet de verantwoordelijkheid dat ik van kilometers in de lucht veilig op de grond kom , of wel soms?
Eensquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:16 schreef Feitosa het volgende:
De piloot krijgt voor dat risico al dik betaald en dan moet ik zeker nog eens gaan klappen ook? De mazzel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef ikkangeennaamverzinnen het volgende:
[..]
Dan kan elke josti wel een vliegtuig landen , alleen ik ben bang dat het toch niet goed komt.
Die systemen kunnen ook uitvallen , wat doe je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |