Er is een verschil tussen de personen met een mincam en bv Marc H qua flitstechnieken.quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en die dieren helemaal hoorndol savonds. maarja. hadden ze maar niet in een dierentuin moeten gaan zitten
Leuk, heb ik tenminste nog kans dat ik met mijn eigen camera kan fotograferenquote:Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef P_B het volgende:
[..]
Tja, wie weet heb je geluk en ben ik ook present in Burger's Zoo en zijn er zelfs 2 7D's waar je likkenbaardend naar mag kijken. Kijken he, kijken...
[..]
Ja inderdaad, ook veel dingen die ik ook eens nog moet uitproberen, om te zien hoe ze nu echt het best kan gebruikenquote:Klinkt bekend in de oren dit. De AF is gewoon een extra uitgebreid onderdeel geworden. Veel verschillende samenstellingen waardoor je je er echt even in moet verdiepen.
Dit is wel een van de leukste spelfouten ooit!! Ook zo toepasselijk!!quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en die dieren helemaal hoorndol savonds. maarja. hadden ze maar niet in een dierentuin moeten gaan zitten
Iets met gedeelde smart...quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef Marc H het volgende:
[..]
Leuk, heb ik tenminste nog kans dat ik met mijn eigen camera kan fotograferenZat te denken om ook maar mijn backup body mee te nemen.
Ja hoor, wordt weer fijn met de trein:quote:Op maandag 16 november 2009 17:35 schreef P_B het volgende:
[..]
Iets met gedeelde smart...Maar een backup body is zeker een veilige keuze!
Ik ga d'r eens over nadenken of het mogelijk is dat ik mijn gezicht daar laat zien. Al valt het via het OV van Amstelveen naar Burger's Zoo verre van mee zag ik net...
Wat is daar fout aan danquote:Op maandag 16 november 2009 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit is wel een van de leukste spelfouten ooit!! Ook zo toepasselijk!!![]()
![]()
t is horendolquote:
tis zelfs wel goedquote:
Mag beide;quote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis zelfs wel goed
U hebt gezocht op het woord: horendol.
RESULTAAT
hoorn·dol bn stapelgek, razend: ik word ~ van dat lawaai
quote:hoorndol [hoorn·dol], bnw., hoorndolle [hoorn·dol·le], zie ook horendol
Zover had ik niet eens gekeken, reis namelijk echt nooit met de trein. Ik vond die pak hem beet 2.5 uur gewoon iets te veel van het goede.quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja hoor, wordt weer fijn met de trein:
ik vertrek vanuit hilversum, en vond het reisadvies al zo vreemd. Maar dit verklaart het: http://ns.nl/werktrajecte(...)-2009_ut_ed_28_29nov
Dat zie je echt overal.... op vakantie was ik in Heidelberg waar Andre Rieu die avond toevallig een openluchtconcert hield op een pleintje. Alle gebouwen eromheen waren mooi verlicht etc, hele show wel. Werden ook tv-opnamen gemaakt enzoquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef joers1 het volgende:
Flisen bij GLOW? Nee...dan weet je inderdaad niet echt wat je aan het doen bent....zeker niet als dat flitsen is van een gebouw wat op 75 meter afstand ligt....:S
Ik heb zelfs iemand zien flitsen IN de Catharinakerk...om zo de "lichtshow" vast te leggen....need I say more?
quote:
Nicequote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha is sta in de Spits met mijn gedichtje![]()
Tweede keer dat ik wat instuur, tweede keer dat het geplaatst wordt![]()
leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha is sta in de Spits met mijn gedichtje![]()
Tweede keer dat ik wat instuur, tweede keer dat het geplaatst wordt![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef Chanty het volgende:
OMGik heb mijn tentamen gewoon gehaald met een 6
En ik heb het boek niet een keer open gehad, ik heb niet eens meer de sheets kunnen leren
![]()
![]()
blij blij blij
Denk het wel jaquote:
Okquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk het wel jaZit nu alleen nog op Rotterdam te wachten want voor dat vak moet ik voor 1 december een korte paper schrijven maar ze reageren niet op een verzoek van mij voor een casus
![]()
Want dan wil ik dit weekend die paper gaan schrijven
Maar goed je hoort wel als ik definitief mee ga
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Hmm, die tik heb ik nu nooit.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:34 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Ik heb zin om landschapsfoto's te maken
Nee, ik ook niet, ga me daar een beetje landschapsfoto's maken zeg! Kijk wel linker uit!!quote:
Mogguh.quote:Goedemorgen trouwens!
Coolquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
wakker gebeld of ik vanavond training kan geven, aan beginners
das veul moeilijker dan de gevorderden
Ik ook. Ik zag vanmorgen een paar mooie beeldenquote:Op woensdag 18 november 2009 07:34 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Ik heb zin om landschapsfoto's te maken
Jij kan beter rechts uitkijkenquote:
Wees blij dat je er eentje mag houden.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wees blij dat je er eentje mag houden.
landelijke storingquote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef Kremers het volgende:
Vodafone? Zij hebben met een landelijke storing te maken.
Het schijnt echt van klant tot klant verschillend te zijn wat ik las. Ik had in Delft trouwens wel nog bereik maar hier dus niet meer. En bij Vodafone snappen ze het ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef Ynske het volgende:
la
[..]
landelijke storinghier doet Vodafone t gewoon nog, rondom zuid holland en zeeland is t idd dood nu
Ik kreeg net van onze Service Desk idd een berichtje dat Vodafone plat ligtquote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef Kremers het volgende:
Vodafone? Zij hebben met een landelijke storing te maken.
Nicequote:Op woensdag 18 november 2009 14:38 schreef P_B het volgende:
Wel nog wat leuk nieuws vandaag, al krijg ik daar ook lichtelijk een paniek-aanval van: volgende week een allereerste betaalde opdracht... Iek en help enzo, prestatiedruk!
* P_B kruipt maar weer eventjes onder de warme dekens...
Ik doe niet aan sinterklaasquote:
Ik heb ooit een keer mijn 85mm F1.8 USM laten vallen in de dierentuin, daarna focuste het ding sneller en geruislozerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
Oh gut, ik heb precies hetzelfde met mijn Canon 70-300 USM
Dus de USM werkt niet meer, maar ik kan hem nog wel handmatig scherpstellen gelukkig. Helemaal verloren is ie niet. Ik heb dat overigens zelf gedaan door de lens te laten vallen
Ze kunnen dus wel tegen een stootje in principe, want het glas is nog prima, er zit geen speling in de behuizing en hij maakt nog steeds scherpe foto's. Alleen doet de motor het niet meer.
Jazeker! Spannend, dat wel...quote:
Ik hoop voor jou dat het de hond isquote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef P_B het volgende:
[..]
Jazeker! Spannend, dat wel...
Maar ik mag met 2 dames en een chocolade bruine labrador het bos in. De meest harige van de 3 is het model...Of is dat heel onaardig om te zeggen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Marc H het volgende:
* Marc H mist toch echt een paar goeroes: E. van Halen en B. May, om maar wat te noemen
Vond ik ook iddquote:Klinkt trouwens niet slecht.
Dat zei ik ook tegen m'n projectleider... Maar daar trapte ie niet inquote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kreeg net van onze Service Desk idd een berichtje dat Vodafone plat ligtLekker rustig
Je houdt zelf nog wel de voetjes droog?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, ik hoor net dat de rivier de Corrib buiten zijn oevers is getreden door de hevige regenval, dus morgen maar eens Galway in om fotookes te maken van dat spektakel. Overigens is het echt heel erg momenteel, heb het in die 4,5 jaar dat we hier wonen nog niet zo gezien, echt alle weilanden staan zo ongeveer onder water. Ierland heeft er ineens duizenden meertjes bij, en we hadden er al genoeg.
Ja ons huis staat op een heuveltje.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je houdt zelf nog wel de voetjes droog?
Goede keuzequote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja ons huis staat op een heuveltje.
Voor een split second dacht ik even hier aan. Maar gelukkig gaat het inderdaad om de hond. Al gaat de monopod wel mee ter verdediging tegen eventuele andere "bos-monsters". Al dan niet harig en / of vrouwelijk...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:06 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het de hond is
Hoi!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:13 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienachtIs hier nou echt niemand meer wakker?
![]()
![]()
Toen sliep ik alquote:
Ik blijf uit jouw buurt, als je het niet erg vindquote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef P_B het volgende:
* P_B doet hallo zeggen van onder een warme deken...
Een "Time-Warp" hatsjoe!!1!
[ afbeelding ]
Peace Broquote:
M'n firewall draait, de virus-definities zijn up-to-date dus het besmettings-gevaar is klein... Maar ik geef je geen ongelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:36 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik blijf uit jouw buurt, als je het niet erg vind
Let niet op de kwaliteit, heb de foto's vanuit de auto genomen omdat mezelf in de stortregen wagen niet bepaald aantrekkelijk leek. Dus door beregende ruiten heen, of met het raampje open en dan spetters tegen de camera. Maar het is echt erg. Er wordt gesproken over de ergste flooding sinds 20 jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 17:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goede keuzeBenieuwd naar je foto's morgen wel
Lijkt me toch best freaky om te zien.
Ow wat leuk!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:36 schreef Chanty het volgende:
Werd maandag plotseling aangesproken door een kunstenaar uit Den Haag op mijn blonde haar. Hij is bezig met het maken van een fotoserie van allemaal blonde mensen en baalde ontzettend dat hij zijn camera niet bij zich had. Dus kaartje meegekregen en vanmiddag (toen vodafone het eindelijk weer deed) een half uur aan de lijn gehangen met die manMaandag gaat ie me op de foto zetten
Bijzonder man wel, aparte kijk op de wereld, benieuwd hoe die serie uiteindelijk gaat worden
Indrukwekkend..quote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Let niet op de kwaliteit, heb de foto's vanuit de auto genomen omdat mezelf in de stortregen wagen niet bepaald aantrekkelijk leek. Dus door beregende ruiten heen, of met het raampje open en dan spetters tegen de camera. Maar het is echt erg. Er wordt gesproken over de ergste flooding sinds 20 jaar
[foto's]
Zo'n natuurramp is altijd wel indrukwekkend om te zien maar de gevolgen, zeker als het levens gaat kosten, zijn inderdaad vreselijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef ElizabethR het volgende:
Inderdaad, vrij indrukwekkend wel, en er zijn dus best veel huizen met name in noord co. Galway van de bewoonde wereld afgesneden, en op het nieuws zeggen ze dat er "ten thousands of acres of farmland are flooded" met daarbij de waarschuwing dat het nog niet over is, omdat er nog meer slecht weer en aanhoudende regen wordt verwacht, tot na het weekend.
Mijn vriendin moest naar Dublin vandaag, ik hoop dat ze daar een hotelletje neemt en pas morgen bij daglicht terugrijdt, want het is levensgevaarlijk om nu te rijden. Eergisterennacht zijn er al 4 studentes in de leeftijden 19/20 jaar omgekomen bij een ongeval waarbij de bestuurster de macht over het stuur kwijtraakte door een ondergelopen weg. Echt vreselijk!
Ik hoop echt dat er niet meer nare dingen gebeuren en het blijft bij waterschade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |