Er is een verschil tussen de personen met een mincam en bv Marc H qua flitstechnieken.quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en die dieren helemaal hoorndol savonds. maarja. hadden ze maar niet in een dierentuin moeten gaan zitten
Leuk, heb ik tenminste nog kans dat ik met mijn eigen camera kan fotograferenquote:Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef P_B het volgende:
[..]
Tja, wie weet heb je geluk en ben ik ook present in Burger's Zoo en zijn er zelfs 2 7D's waar je likkenbaardend naar mag kijken. Kijken he, kijken...
[..]
Ja inderdaad, ook veel dingen die ik ook eens nog moet uitproberen, om te zien hoe ze nu echt het best kan gebruikenquote:Klinkt bekend in de oren dit. De AF is gewoon een extra uitgebreid onderdeel geworden. Veel verschillende samenstellingen waardoor je je er echt even in moet verdiepen.
Dit is wel een van de leukste spelfouten ooit!! Ook zo toepasselijk!!quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en die dieren helemaal hoorndol savonds. maarja. hadden ze maar niet in een dierentuin moeten gaan zitten
Iets met gedeelde smart...quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef Marc H het volgende:
[..]
Leuk, heb ik tenminste nog kans dat ik met mijn eigen camera kan fotograferenZat te denken om ook maar mijn backup body mee te nemen.
Ja hoor, wordt weer fijn met de trein:quote:Op maandag 16 november 2009 17:35 schreef P_B het volgende:
[..]
Iets met gedeelde smart...Maar een backup body is zeker een veilige keuze!
Ik ga d'r eens over nadenken of het mogelijk is dat ik mijn gezicht daar laat zien. Al valt het via het OV van Amstelveen naar Burger's Zoo verre van mee zag ik net...
Wat is daar fout aan danquote:Op maandag 16 november 2009 17:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit is wel een van de leukste spelfouten ooit!! Ook zo toepasselijk!!![]()
![]()
t is horendolquote:
tis zelfs wel goedquote:
Mag beide;quote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis zelfs wel goed
U hebt gezocht op het woord: horendol.
RESULTAAT
hoorn·dol bn stapelgek, razend: ik word ~ van dat lawaai
quote:hoorndol [hoorn·dol], bnw., hoorndolle [hoorn·dol·le], zie ook horendol
Zover had ik niet eens gekeken, reis namelijk echt nooit met de trein. Ik vond die pak hem beet 2.5 uur gewoon iets te veel van het goede.quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja hoor, wordt weer fijn met de trein:
ik vertrek vanuit hilversum, en vond het reisadvies al zo vreemd. Maar dit verklaart het: http://ns.nl/werktrajecte(...)-2009_ut_ed_28_29nov
Dat zie je echt overal.... op vakantie was ik in Heidelberg waar Andre Rieu die avond toevallig een openluchtconcert hield op een pleintje. Alle gebouwen eromheen waren mooi verlicht etc, hele show wel. Werden ook tv-opnamen gemaakt enzoquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef joers1 het volgende:
Flisen bij GLOW? Nee...dan weet je inderdaad niet echt wat je aan het doen bent....zeker niet als dat flitsen is van een gebouw wat op 75 meter afstand ligt....:S
Ik heb zelfs iemand zien flitsen IN de Catharinakerk...om zo de "lichtshow" vast te leggen....need I say more?
quote:
Nicequote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha is sta in de Spits met mijn gedichtje![]()
Tweede keer dat ik wat instuur, tweede keer dat het geplaatst wordt![]()
leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:40 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha is sta in de Spits met mijn gedichtje![]()
Tweede keer dat ik wat instuur, tweede keer dat het geplaatst wordt![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:29 schreef Chanty het volgende:
OMGik heb mijn tentamen gewoon gehaald met een 6
En ik heb het boek niet een keer open gehad, ik heb niet eens meer de sheets kunnen leren
![]()
![]()
blij blij blij
Denk het wel jaquote:
Okquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk het wel jaZit nu alleen nog op Rotterdam te wachten want voor dat vak moet ik voor 1 december een korte paper schrijven maar ze reageren niet op een verzoek van mij voor een casus
![]()
Want dan wil ik dit weekend die paper gaan schrijven
Maar goed je hoort wel als ik definitief mee ga
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Hmm, die tik heb ik nu nooit.quote:Op woensdag 18 november 2009 07:34 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Ik heb zin om landschapsfoto's te maken
Nee, ik ook niet, ga me daar een beetje landschapsfoto's maken zeg! Kijk wel linker uit!!quote:
Mogguh.quote:Goedemorgen trouwens!
Coolquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
wakker gebeld of ik vanavond training kan geven, aan beginners
das veul moeilijker dan de gevorderden
Ik ook. Ik zag vanmorgen een paar mooie beeldenquote:Op woensdag 18 november 2009 07:34 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Ik heb zin om landschapsfoto's te maken
Jij kan beter rechts uitkijkenquote:
Wees blij dat je er eentje mag houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |