Ik w8 met sm8quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook: een methode om via een goede techniek nóg meer van Dobbel Palm te genieten
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook: een methode om via een goede techniek nóg meer van Dobbel Palm te genieten
Da's de Coen en Sander-edit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hallo 3FM'ers
Ik ben eigenlijk op zoek naar het "liedje" van Not Fair maar dan:"het is niet eerlijk en ik vind het echt niet leuk" (het gaat nog verder)
Ik heb het van de zomer ooit gehoord maar weet eigenlijk niet meer in welk programma (wel 's middags).
Heeft iemand van jullie deze tune of weet iemand hoe ik er aan kan komen?
Bedankt
Ja wel hoor, zo moeilijk is dat nietquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Brennel het volgende:
Brand verspreidt door mijn lijf... uhoh.
quote:
Bel de brandweerquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Brennel het volgende:
Brand verspreidt door mijn lijf... uhoh.
thanks, had je net ook een berichtje gestuurd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat Kevin maar eens mailen met de videobeelden.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:40 schreef Brennel het volgende:
Eej, toch nog volk.
Een link naar het volledige optreden staat in je mailbox, just in case er nog wat meer nodig is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:42 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
thanks, had je net ook een berichtje gestuurd.
merci!
>> kevin@3fm.nl
Ook dat. Twee handjes volquote:
you're the man, thanks!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een link naar het volledige optreden staat in je mailbox, just in case er nog wat meer nodig is.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:48 schreef Brennel het volgende:
Oke, tijd om te gaan slapen, voor ik nog meer onzin uitkraam
Truste Roelquote:
Kijk zo hoort datquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:00 schreef Sirolf het volgende:
Het einde van Mr. Brightside dwars door het nieuws heen!
Iddquote:
Paranormal Activity is erg gaaf ! wel een film waar je voor in de stemming moet zijn, maar dat was ik schijnbaar.. Beetje moe een biertje en dan is 'ie erg gaaf. Airco stond niet aan ofzo, maar ik heb met koude rillingen de zaal verlaten zo creepy is die film. Behoorlijk freaky allemaalquote:
Geen idee johquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of zit ik nu in het verkeerde topic?
Ja ik was tot nu toe ook nog niet echt actiefquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mook ! hej. Toch nog wat leven hiero
Ah, druk bezig dus met webdesign. Leuk! Gaat alleen zo f*cking veel tijd in zitten, vind ik dan. Maar die site ziet er best wel tof uit, maar wat verbeteringen is natuurlijk nooit verkeerdquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik was tot nu toe ook nog niet echt actief, ben bezig met het maken van een pagina voor mijn corso buurtschap. Naja ik probeer in wordpress iets te maken wat ik goed genoeg vind en tevreden over ben
. Opzich is wordpress best veelzijdig, ben nu gestopt morgen weer verder.
Ow en dat ben ik aan het doen omdat het bestuur van de vereniging echt helemaal veranderd is en ik ben gevraagd om de site te gaan doen. De oude site is www.oruva.nl en is echt ouderwets (helemaal html).
En ik heb beide juist net uitgezet toen ik de naam 'Andre Pronk' hoorde...quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed. Heb de tv nog niet aan
. Radio trouwens ook niet
Vind je die er tof uitzien ? Ik vind het echt een belabberde sitequote:Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, druk bezig dus met webdesign. Leuk! Gaat alleen zo f*cking veel tijd in zitten, vind ik dan. Maar die site ziet er best wel tof uit, maar wat verbeteringen is natuurlijk nooit verkeerd. Maar leuke job om te doen. Moet je er wel de tijd voor hebben natuurlijk
.
Ik volg je voorbeeld Sirolfquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb beide juist net uitgezet toen ik de naam 'Andre Pronk' hoorde...
Tijd voor slaap!
Ach, ik vind het echt wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vind je die er tof uitzien ? Ik vind het echt een belabberde site. Die waar ik nu mee bezig ben kan ik helaas niet laten zien omdat die op mijn eigen server staat nu. Ben trouwens ook nog niet echt met design bezig maar vooral met functionaliteit
. Maar ja wordpress gebaseerd dus voorbeelden genoeg te vinden denk ik
.
Kudos dat je de tijd en moeite neemt hier te reageren, helemaal omdat het niet de eerste keer is dat er zo geblaat wordt. Ik had persoonlijk al lang gedacht "laat die gasten maar lullen". Sterker nog, dat denk ik haast dagelijks. Maar ja, ik mag nou eenmaal graag de nuance aanbrengen en dat schijnt op het grote boze internet toch raar te zijn. Ach, dan ben ik maar raar. So be it. Liever dat dan dagelijks bergen kotssmilies in de rondte te smijten en ondoordachte oneliners over zaken waar je weinig tot niets van weet te blèren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo allemaal,
...heel lang verhaal...
Kusje,
Domien
P.S. Sersjee, +1 voor je tegengeluid.
eenschquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En over de MH, voor iedereen die een béétje nadenkt is de keuze voor Di-rect behoorlijk logisch, ongeacht of je de plaat goed vindt of niet. Kane is daarentegen onvergeeflijk
Dat. Top 10 aller tijden imho.quote:
quote:
Commentaar komt altijd ... If you can't stand the heat you better stay out of the kitchenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ga iets doen waar ik ongetwijfeld spijt van krijg, maar ik vind jullie te aardig het niet te doen. Laat ik nu eens once and for all uitleggen hoe de Megahit bij 3FM gekozen word.
Allereerst: ik word echt zo ongelooflijk chagrijnig van dat commentaar hier iedere week. God, wat is het makkelijk, een beetje vanaf de zijlijn schreeuwen. Totaal ondoordacht gebrabbel vind ik het. En ik ben niet de enige, weet ik. Kap er mee, het lost niets op en wij gaan jullie er niet aardiger van vinden. Integendeel.
De 3FM Megahit wordt wekelijks de-mo-cra-tisch gekozen. Dus niet alleen door Giel, of alleen door 'Koen en Sandra' (lachen, Geenstijl nadoen). De betekenis van 'democratisch' is dat er gedaan wordt wat de meerderheid graag wil. Vorige week was dat het Megahit maken van de nieuwe Kane, deze week van de nieuwe Di-rect.
Ja, er is uitvoerig gediscussieerd en gevochten over de Megahit deze week. Maar iedereen was het uiteindelijk eens met deze plaat. Waarom? Omdat het een goed liedje is. Van een belangrijke band voor de NL popmuziek. Een band die begonnen is bij 3FM en nu nog groter gaan worden, zonder twijfel. Tuurlijk, Coen & Sander presenteerden de zoektocht, maar je hebt net even meer dan twee dj's nodig om een Megahit te kiezen.
Ik vind het prima dat jullie een Megahit niet goed vinden, dat kan. Maar denk in vredesnaam nu eens twee keer na over het commentaar. Het verbaasde me eerlijk gezegd dat er nog niet gesproken was over zakken geld. Want zo gaat het volgens jullie toch? De platenmaatschappij komt met een bak geld en wij maken vervolgens hun belangrijkste release Megahit.
De muziek bij 3FM wordt door de dj's gekozen. Alle muziek. Dat betekent ook de Megahit. Niemand, maar dan ook niemand, bij 3FM verplicht ons een bepaalde plaat te kiezen en overal wordt over gepraat.
Voor nu een heel goed weekend en het spijt mij als de Megahit jullie niet kan bekoren. Volgende week beter!
Kusje,
Domien
P.S. Sersjee, +1 voor je tegengeluid.
Npoe, ik kan dat geld helaas beter besteden. Maar ik heb ook nog even geen behoefte aan een andere lensquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! en nu ga je er een andere lens voor kopen??
quote:
Ah, okayquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Npoe, ik kan dat geld helaas beter besteden. Maar ik heb ook nog even geen behoefte aan een andere lens
Ge-wel-digquote:
Hoi Hansquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:50 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi Hans
Ook de intocht aan het kijken?
Nu mag 'tquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef Brennel het volgende:
Zometeen werken. En m'n zak sinterklaassnoep gaat mee
Daaromquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|