Ik w8 met sm8quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook: een methode om via een goede techniek nóg meer van Dobbel Palm te genieten
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook: een methode om via een goede techniek nóg meer van Dobbel Palm te genieten
Da's de Coen en Sander-edit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hallo 3FM'ers
Ik ben eigenlijk op zoek naar het "liedje" van Not Fair maar dan:"het is niet eerlijk en ik vind het echt niet leuk" (het gaat nog verder)
Ik heb het van de zomer ooit gehoord maar weet eigenlijk niet meer in welk programma (wel 's middags).
Heeft iemand van jullie deze tune of weet iemand hoe ik er aan kan komen?
Bedankt
Ja wel hoor, zo moeilijk is dat nietquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Brennel het volgende:
Brand verspreidt door mijn lijf... uhoh.
quote:
Bel de brandweerquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Brennel het volgende:
Brand verspreidt door mijn lijf... uhoh.
thanks, had je net ook een berichtje gestuurd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat Kevin maar eens mailen met de videobeelden.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:40 schreef Brennel het volgende:
Eej, toch nog volk.
Een link naar het volledige optreden staat in je mailbox, just in case er nog wat meer nodig is.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:42 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
thanks, had je net ook een berichtje gestuurd.
merci!
>> kevin@3fm.nl
Ook dat. Twee handjes volquote:
you're the man, thanks!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een link naar het volledige optreden staat in je mailbox, just in case er nog wat meer nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |