quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:48 schreef Brennel het volgende:
Oke, tijd om te gaan slapen, voor ik nog meer onzin uitkraam
Truste Roelquote:
Kijk zo hoort datquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:00 schreef Sirolf het volgende:
Het einde van Mr. Brightside dwars door het nieuws heen!
Iddquote:
Paranormal Activity is erg gaaf ! wel een film waar je voor in de stemming moet zijn, maar dat was ik schijnbaar.. Beetje moe een biertje en dan is 'ie erg gaaf. Airco stond niet aan ofzo, maar ik heb met koude rillingen de zaal verlaten zo creepy is die film. Behoorlijk freaky allemaalquote:
Geen idee johquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of zit ik nu in het verkeerde topic?
Ja ik was tot nu toe ook nog niet echt actiefquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mook ! hej. Toch nog wat leven hiero
Ah, druk bezig dus met webdesign. Leuk! Gaat alleen zo f*cking veel tijd in zitten, vind ik dan. Maar die site ziet er best wel tof uit, maar wat verbeteringen is natuurlijk nooit verkeerdquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik was tot nu toe ook nog niet echt actief, ben bezig met het maken van een pagina voor mijn corso buurtschap. Naja ik probeer in wordpress iets te maken wat ik goed genoeg vind en tevreden over ben
. Opzich is wordpress best veelzijdig, ben nu gestopt morgen weer verder.
Ow en dat ben ik aan het doen omdat het bestuur van de vereniging echt helemaal veranderd is en ik ben gevraagd om de site te gaan doen. De oude site is www.oruva.nl en is echt ouderwets (helemaal html).
En ik heb beide juist net uitgezet toen ik de naam 'Andre Pronk' hoorde...quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed. Heb de tv nog niet aan
. Radio trouwens ook niet
Vind je die er tof uitzien ? Ik vind het echt een belabberde sitequote:Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, druk bezig dus met webdesign. Leuk! Gaat alleen zo f*cking veel tijd in zitten, vind ik dan. Maar die site ziet er best wel tof uit, maar wat verbeteringen is natuurlijk nooit verkeerd. Maar leuke job om te doen. Moet je er wel de tijd voor hebben natuurlijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |