Does that matter?quote:
Of dat een geneeskundestudent niet weet hoe peptidase te spellenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:47 schreef EricT het volgende:
Ben ik nu de enige die dit schrijnend vind:
[..]
volgende week weer VGT![]()
Edit: Of dat kennelijk slechts 50% van de 6e-jaars weet dat een petidase eiwitten uit het voedsel splitst![]()
Ik heb het al eerder gezegd, dat soort basale kennis heb je geen reet aan. Ik ken de bijnier, dat is genoeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:47 schreef EricT het volgende:
Ben ik nu de enige die dit schrijnend vind:
[..]
volgende week weer VGT![]()
Edit: Of dat kennelijk slechts 50% van de 6e-jaars weet dat een petidase eiwitten uit het voedsel splitst![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef starla het volgende:
[..]
Of dat een geneeskundestudent niet weet hoe peptidase te spellen![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, dat soort basale kennis heb je geen reet aan. Ik ken de bijnier, dat is genoeg.
Dingen waar je echt wat aan hebt, therapie bijvoorbeeld wordt nooit gevraagd...
quote:Op zondag 6 december 2009 03:36 schreef starla het volgende:
Oh trouwens, ik heb een baan!![]()
Ik begin in januari als AGNIO Neurologie![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 december 2009 03:36 schreef starla het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 december 2009 03:36 schreef starla het volgende:
![]()
![]()
yupquote:Op zondag 6 december 2009 23:06 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat is een stuk weg van Grunn. Je zocht speciaal in die regio?
Lol inderdaad. En bpt2, geen idee wat ik ervan moet verwachtenquote:Op maandag 7 december 2009 08:05 schreef Kassaa het volgende:
Gefeliciteerd.
Deze week themaweek over dikzakken, beetje wrang voor de ekte varkens in de zaal
Het maakt zeker uit wat de opties zijn, want die VGT's maak je grotendeels op tactiek! Een 2-keuze vraag zou ik bv. nooit gokken, zelfs niet als ik wel een idee heb van wat het goede antwoord is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Does that matter?
Weet de opties niet meer maar volgens mij was het een 3-keuze vraag.
Tuurlijk moet je die wel maken, bij een 2 keuze vraag gok je dus 50 % goed. Netto zou je dan op 0 punten komen, als je al een idee/vaag vermoeden hebt van het goede antwoord heb je dus iets van 60 % kans en theoretisch extra puntenquote:Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Het maakt zeker uit wat de opties zijn, want die VGT's maak je grotendeels op tactiek! Een 2-keuze vraag zou ik bv. nooit gokken, zelfs niet als ik wel een idee heb van wat het goede antwoord is.
2 keuze vragen moet je juist niet invullen als je het niet zeker weet, want als je die fout gokt krijg je veel meer puntenaftrek dan wanneer je een 3 of 4 keuze vraag fout gokt!quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je die wel maken, bij een 2 keuze vraag gok je dus 50 % goed. Netto zou je dan op 0 punten komen, als je al een idee/vaag vermoeden hebt van het goede antwoord heb je dus iets van 60 % kans en theoretisch extra punten![]()
Bij een 4 keuze vraag waar ik werkelijk geen idee heb wat het antwoord is maar ik weet zeker dat een van die antwoorden fout is dan vul ik de vraag ook in
Dikke poep met je link! Maar ik quote je alleen maar even om je te feliciteren meis! Heel veel succes en plezier @Gouda!quote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef starla het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)09_112_campagne.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |