Je hebt een PM!! Ik wil graag zo'n overzicht!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
les 16 is minder!!!
ik kan je wel even een overzichtje mailen van hoe de lessen opgebouwd zijn?
Les 16 is 2,3,5,5,5
en jij hebt mailquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hebt een PM!! Ik wil graag zo'n overzicht!
omdat je regelmatig loopt valt het elke keer weer wat meer mee.. nog even en je loopt 15 minuten en denk je 'meh.. dat viel bet mee'quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:36 schreef DarkElf het volgende:
T viel mij echt ontzéttend mee vandaag die 2-4-5-6-7 minuten...Had ik echt nooit verwacht.
Lam verteerd geloof ik slecht, kun je buikpijn van krijgen..?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
De vis van de grill is natuurlijk altijd goed.
De kip teri yaki is vlgs mij ook niet echt slecht.
Lam is toch ook niet slecht? Ik eet dat nooit dus dat weet ik niet.
Die drie zou ik geloof ik doen. Ik wil ook nog wel eens voor vegetarisch gaan, maar ik weet niet hoe slecht mozzarella is.
Chocopasta en hagelslag is volgens mij beter dan pindakaas!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte Dyna!
Hier besloten niet te snoepen vandaag, maar wel een choco pasta op brood als lunch![]()
?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:30 schreef Vono het volgende:
Gewicht nemen als maatstaaf of je het goed doet
!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Chocopasta en hagelslag is volgens mij beter dan pindakaas!
Pindakaas is toch juist goed?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Chocopasta en hagelslag is volgens mij beter dan pindakaas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |