abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74930766
En Dark ? Viel het mee of tegen ?
Gisteren veel gedronken en daardoor gelukkig al het vocht weer kwijt (mijn ringen passen weer normaal !)
Wil iedereen veel succes wensen en BE...fijn dat je hier weer even bent
pi_74931042
Zo, nieuwe week, nieuwe kansen. Vanmiddag mijn afbeulmiddag.. Een onderdeel is een half uur op de slopende band.. Maar misschien heeft mijn fysio toch iets anders voor me in petto..
Ik wil ook iedereen succes en sterkte wensen!!
Ook leeg
pi_74932352
Ik zie hier ook weer een nieuwe week, met een nieuw begin. Sinds donderdag heb ik van mijn avondeten een puinhoop gemaakt, maar ik merk ook dat ik het spuugzat ben, dus dat is een goed teken...
pi_74932743
ben wat zwaarder maar mijn ringen kunnen niet af dus ik houd ook weer vocht vast (heb het idee de laatste dagen dat dat sowieso meer is ondanks de medicijnen) dus dat geeft ook een ander beeld...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74941467
Ik heb afgelopen zaterdag de tussentijdse meting (na 2 weken dus) van mijn SlimBelly avontuur gehad, en hier de resultaten voor iedereen:

Buikomtrek 3cm boven de navel: -5cm
Buikomtrek 3cm onder de navel: -8cm

Zoals ik zei heb ik ook gemeten in de maand voor ik met SlimBelly begon, als "vergelijkend" onderzoek omdat ik nogal sceptisch was. Toen heb ik in 4 weken zonder SlimBelly het volgende bereikt:

Buikomtrek 3cm boven de navel: -5cm
Buikomtrek 3cm onder de navel: -7cm

Ik heb dus in 2 weken mét SlimBelly min of meer hetzelfde resultaat gehaald als bij 4 weken zonder SlimBelly. Natuurlijk is het niet 100% accuraat, maar gezien mijn eetgewoontes en trainingsgedrag in die 6 weken (4 zonder, 2 met) bijna precies gelijk waren, kan ik toch zeker wel zeggen dat de SlimBelly helpt.

Over 2 weken de eindmeting Maar nu ga ik mijn avondeten klaarmaken (rucolasalade met komkommer, tomaat, gerookte kipfilet, pijnboompitjes en basalico-azijn).

Morgen een bruiloft van vrienden, gelukkig ben ik geen taart/gebak liefhebber. Nu maar hopen dat het buffet ook gezonde ingrediënten heeft

Succes allemaal deze week!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vido op 23-11-2009 17:03:02 ]
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_74959213
victorie! net les 15 gelopen, de laatste 7 minuten in de strómende regen maar het is gelukt en nog vrij soepel ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:49:13 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74959405
Nice going DE!

Ik had gisteren een best goeie eerste dag. Ik zal niet zeggen dat ik supernetjes gegeten heb, maar als ik het vergelijk met wat ik de afgelopen weken naar binnen heb gewerkt.

Ik heb gisteren ook maar even chroom gehaald bij de drogist. Baat het niet dan schaadt het niet, maar ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen om wat steun te hebben om die enorme vreetbuien wat tegen te gaan.
En toen ik gisterenavond om kwart over 10 ineens weer ook snaaitrek kreeg zijn we maar gewoon naar bed gegaan! Ik ben dus al enorm blij met mezelf dat er eens een keer niet chips/popcorn/een pak koekjes/een zak chocopepernoten etc. etc. doorheen gegaan is.
En met het boodschappen doen heb ik gewoon helemaal niks slechts gehaald!

Enige probleem nog is dat ik nog best veel last heb van mijn schaambeen en dat gewoon wandelen al zeer doet. Zal binnenkort maar eens een fysio gaan bellen want nu na een week of 13 mag het toch wel minder worden zou je zeggen. Volgende week begin ik weer met zwemmen!
pi_74959459
succes BE zet hem op! een goed begin is al fijn, nu volhouden he?!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74959502
Mooi dat je effect ziet Vido, succes verder ermee en sterkte bij de bruiloft, hopen op gezonde dingen idd...

Je avondeten klinkt lekker iig

Ik maak vanavond gevulde paprika's uit de oven, rundergehakt, paprika en zilvervliesrijdt met veel kruiden gaan erin.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:54:10 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74959514
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:51 schreef DarkElf het volgende:
succes BE zet hem op! een goed begin is al fijn, nu volhouden he?!

Ik was afgelopen week een weinig gefrustreerd over iets en merkte op dat ik best heel streng ben voor mezelf wat sommige dingen betreft.
Waarop ik verzuchtte waarom het me toch niet lukte om die strengheid op andere dingen te richten.
En daarna heb ik geloof ik besloten dat ik dat dan toch maar eens moest gaan doen.

Oh, en ik hou van jouw avondeten! Behalve dan dat ik de paprika's niet eens meer vul en in de oven zet.
Ik bak gewoon het hele spul allemaal in een koekenpan, dus ook de paprika kleingesneden, kook wat rijst en dan is het ook klaar. Het ziet er mooier uit als je ze uit de oven doet, maar ik hou wel van makkelijk.
pi_74959592
mmmm ga deze week trouwens eten bij de connaisseur, kennen jullie die?
wat zouden nou de beste keuzes zijn?

klik voor menukaartpagina

vooraf dacht ik aan zalm... en hoofd: ??? geen toetje, dat sowieso niet. (heb mijn zus gevraagd me te helpen met zo gezond mogelijk eten beetje support... als je gezellig zit te eten eet je snel te veel en dat wil ik niet)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74959638
oh ja das ook een idee, zeker als je de paprika's eerst uitholt en dan even 6 minuutjes kookt... dan zijn ze al wat zachter...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:01:26 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74959676
De vis van de grill is natuurlijk altijd goed.
De kip teri yaki is vlgs mij ook niet echt slecht.
Lam is toch ook niet slecht? Ik eet dat nooit dus dat weet ik niet.

Die drie zou ik geloof ik doen. Ik wil ook nog wel eens voor vegetarisch gaan, maar ik weet niet hoe slecht mozzarella is.
pi_74959710
ja zat ook aan die drie te denken als opties... niet teveel brood, geen friet enzo... (zusje zal helpen met gezonde dingen uitzoeken, vond ze zelf ook een goed idee.. )

moet ook op mijn zout letten. ga morgen toch even bloedprikken, even checken hoe het met de nieren gaat. Houd veel vocht vast ondanks de meds en dat bevalt mij niet zo. ff zeker weten dat het niet slechter gaat met ze

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkElf op 24-11-2009 10:28:50 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74959856
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik was afgelopen week een weinig gefrustreerd over iets en merkte op dat ik best heel streng ben voor mezelf wat sommige dingen betreft.
Waarop ik verzuchtte waarom het me toch niet lukte om die strengheid op andere dingen te richten.
En daarna heb ik geloof ik besloten dat ik dat dan toch maar eens moest gaan doen.
trouwens, nog even... dit herken ik wel ja. Waarom wel streng kunnen zijn over bijv stoppen met roken zoals jij ook gedaan hebt maar niet met bijv sporten/niet snaaien oid? Dat slaat natuurlijk nergens op idd, als je het bij het een kan kan je het ook voor het ander aanwenden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:10:55 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74961536
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
De vis van de grill is natuurlijk altijd goed.

Hihi! *plopt even uit lurkstand* ik moest even denken aan dat ik laatst bij een wokrestaurant was en dacht "grillplaat, gezond! " en dus vrolijk met mn biefstukje en garnalenspiesje naar de grillman hopte, waarna deze doodleuk een kwat boter op de plaat mikte Nouja dat was dan nog van " Nouja " en toen maakte ie daarna nog een mengsel van nog een kwat boter, veuuul knoflook en wat lente-ui, en dat werd over mn vlees en garnalen gedeponeerd

Dus ehm, clou van het verhaal: het hóeft niet gezond te zijn, helaas!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74961580
oh das idd een tegenvaller dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:22:58 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74961965
Sta je dan met je goeie gedrag!
Maar bedankt voor de tip. Ik ga volgende week met mijn werk naar een wokrestaurant en voelde me bij voorbaat al gezond.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:26:17 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74962075
Ja ik dacht toen echt Nouja morgen weer!

Maar het was wel lekker hoor! Zolang je er niet bij nadenkt hoeveel vet het arme stukje vlees/vis gezien heeft

Oh en wok was ook minder gezond dan ik dacht, want daar ging ook behoorlijk wat olie in die wok Maarja, bijna niemand gaat uit eten OM gezond te doen, als het gezond KAN is dat meer een mooie bijkomstigheid
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74963757
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hihi! *plopt even uit lurkstand* ik moest even denken aan dat ik laatst bij een wokrestaurant was en dacht "grillplaat, gezond! " en dus vrolijk met mn biefstukje en garnalenspiesje naar de grillman hopte, waarna deze doodleuk een kwat boter op de plaat mikte Nouja dat was dan nog van " Nouja " en toen maakte ie daarna nog een mengsel van nog een kwat boter, veuuul knoflook en wat lente-ui, en dat werd over mn vlees en garnalen gedeponeerd

Dus ehm, clou van het verhaal: het hóeft niet gezond te zijn, helaas!
Daar schrok ik inderdaad ook wel van
Maar goed zag er wel lekker uit.
Laatste keer heb ik trouwens niets van de wok of grill op maar heerlijke sushi

Vandaag even geen goed lijstje
That time of the month en voel me ziek/zielig (volgens mij meer zielig dan ziek)
Even een dagje aan toegeven en morgen er weer tegenaan
pi_74963948
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:39 schreef DarkElf het volgende:
victorie! net les 15 gelopen, de laatste 7 minuten in de strómende regen maar het is gelukt en nog vrij soepel ook
ha! we lopen gelijk nu ik ben ook met die les bezig geweest zondag

morgen (als de onderrug beter is) les 16
Ja doei.
pi_74963997
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ha! we lopen gelijk nu ik ben ook met die les bezig geweest zondag

morgen (als de onderrug beter is) les 16
ik doe donderdag of vrijdag denk ik weer les 15, vind het nog steeds prettig om een paar keer dezelfde les te doen Maar zal wrs zondag of dinsdag dan wel les 16 lopen

Zo lunch: 2 friese roggebrood met een plakje kaas (gedeeld plakje want dat past makkelijk ) en een kopje bouillon
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74964028
les 16 is minder!!!

ik kan je wel even een overzichtje mailen van hoe de lessen opgebouwd zijn?

Les 16 is 2,3,5,5,5
Ja doei.
pi_74964069
Ik blijf les 16 doen vind hem wel leuk
pi_74964103
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
les 16 is minder!!!

ik kan je wel even een overzichtje mailen van hoe de lessen opgebouwd zijn?

Les 16 is 2,3,5,5,5
Die lijst moet ik ergens ook hebben geloof ik maar dan is les 16 gewoon de volgende. (vooral de lessen die meer van je vragen doe ik liever wat vaker, kwestie van wat zelfvertrouwen opbouwen denk ik )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')