quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:51 schreef DarkElf het volgende:
succes BE zet hem op! een goed begin is al fijn, nu volhouden he?!
trouwens, nog even... dit herken ik wel ja. Waarom wel streng kunnen zijn over bijv stoppen met roken zoals jij ook gedaan hebt maar niet met bijv sporten/niet snaaien oid? Dat slaat natuurlijk nergens op idd, als je het bij het een kan kan je het ook voor het ander aanwenden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week een weiniggefrustreerd over iets en merkte op dat ik best heel streng ben voor mezelf wat sommige dingen betreft.
Waarop ik verzuchtte waarom het me toch niet lukte om die strengheid op andere dingen te richten.
En daarna heb ik geloof ik besloten dat ik dat dan toch maar eens moest gaan doen.
Hihi! *plopt even uit lurkstand* ik moest even denken aan dat ik laatst bij een wokrestaurant was en dacht "grillplaat, gezond!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
De vis van de grill is natuurlijk altijd goed.
Daar schrok ik inderdaad ook wel vanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi! *plopt even uit lurkstand* ik moest even denken aan dat ik laatst bij een wokrestaurant was en dacht "grillplaat, gezond!" en dus vrolijk met mn biefstukje en garnalenspiesje naar de grillman hopte, waarna deze doodleuk een kwat boter op de plaat mikte
Nouja dat was dan nog van "
Nouja
" en toen maakte ie daarna nog een mengsel van nog een kwat boter, veuuul knoflook en wat lente-ui, en dat werd over mn vlees en garnalen gedeponeerd
![]()
Dus ehm, clou van het verhaal: het hóeft niet gezond te zijn, helaas!
ha! we lopen gelijk nuquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:39 schreef DarkElf het volgende:
victorie!net les 15 gelopen, de laatste 7 minuten in de strómende regen
maar het is gelukt en nog vrij soepel ook
ik doe donderdag of vrijdag denk ik weer les 15, vind het nog steeds prettig om een paar keer dezelfde les te doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha! we lopen gelijk nuik ben ook met die les bezig geweest zondag
morgen (als de onderrug beter is) les 16
Die lijst moet ik ergens ook hebben geloof ik maar dan is les 16 gewoon de volgende. (vooral de lessen die meer van je vragen doe ik liever wat vaker, kwestie van wat zelfvertrouwen opbouwen denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
les 16 is minder!!!
ik kan je wel even een overzichtje mailen van hoe de lessen opgebouwd zijn?
Les 16 is 2,3,5,5,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |