ohhh die heb ik ook allemaal ontmoet! backstage, en bart had zijn broek losquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken geen BN-ers, maa rik heb wel een sexy boxershortje met handtekening van de zanger van Racoon.
En ik zat vorige jaar zomer op een terrasje met Sylvia Kristel. En toen er iemand langs kwam en "he Sylvia" zei, vroeg ik me eerst nog af wat die vreemde vrouw van mij moest
Dat klinkt best lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ook lekker: kipfilets met camambert en bruine suikeruit de oven
Ha, ik wist wel dat we een connectie hadden ergensquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef Lishe het volgende:
Miss, dan hebben we een link! Want ja, ik ken haar naturlijk heel goed, dat snap je.
ik doe er nog stukjes kipfilet doorheen. Geeft jet net wat extra smaak. Kipfiletje in hele kleine stukjes snijden,quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk die bekende nederlanders, heb er zelf zoveel gezien en gesproken op de jaarfeestjes van Free Record Shop
De leukste was toch wel Frans Bauer, hoewel ik zijn muziek niet geweldig vind is hij echt zo'n supertoffe peer
DIe pastasalade ziet er jummie uit
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe er nog stukjes kipfilet doorheen. Geeft jet net wat extra smaak. Kipfiletje in hele kleine stukjes snijden,
olijfolie heet laten worden, wat korreltjrs grof zeezout in de pan en dan de kip bakken.
Oehh KD, klinkr ook goed. Kipfilet met boursin en verse groente uit de oven is ook jummm
whehquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:46 schreef Lishe het volgende:
Niks blijft mij bespaard/t. Kut-vrijdag-de-13e.
within temptation denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
van wat?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:46 schreef Lishe het volgende:
Niks blijft mij bespaard/t. Kut-vrijdag-de-13e.
mijn pleegvader bezit het grootste kruidenbedrijf van nl en ik geloof nu ook van europa (kennen jullie de potjes van Euroma? mooi flesje met strooischroefdop? ) en heeft me ze leren gebruiken, de kruiden dus. dat vind ik wel leuk om toe te passen maar het echte koken komt er niet meer van sinds de zwangerschap.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:47 schreef Vicky het volgende:
Hihi, ja dat is wel hartverzakkend maar lijkt me wel lekker
jij bent volgens mij wel crea met koken..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik ben tante
![]()
Mijn neefje heet Nick
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik ben tante
![]()
Mijn neefje heet Nick
![]()
Yayquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben tante
![]()
Mijn neefje heet Nick
![]()
Ik met Louis van Gaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik sta met Hans van Breukelen op de foto!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef cattie het volgende:
Teun de Nooijer schijnt trouwens ook grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zijn..Weten we dat ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Welja! Hallo! Gezelligquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen! (Ik dacht nouja, als die mensen dan toch niet eng zijn wring ik me er maar gewoon bij in dat topic)
Dat had ik met Danielle Overgaagquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef cattie het volgende:
Ik kwam Dennis tegen in mijn sportschool, ik zie een bekend gezicht, dus ik zeg heel vriendelijk "hoi" op de toon zoals je bij vrienden doet. Maar die vent kent mij natuurlijk niet.Zo keek hij ook:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik even voor je kijken hier in t kleine durp?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef E.T. het volgende:
f*ck.. ik was de dag-aanbieding van interoys vergeten.. Thomas de trein-set..
nu natuurlijk overal uitverkocht![]()
Wij gaan vandaag naar Alexandrium nmlk, als hij er is zou ik hem gelijk mee kunnen nemen daarheen![]()
Kroepoek!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef trui het volgende:
een van mijn broers is bevriend met Xandra Remer. tel ik nu ook mee?
en oja ik ben wel es wat wezen drinken met Thomas van Luijn.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen! Ik had een meiske dat zich om 6 uur zo terug in bed liet schuiven dus we hebben uitgeslapen![]()
Bekende Nederlanders hmmm Victoria Koblenko liep bij mij op de faculteit rond en ik stond ook wel eens met haar in dezelfde fitnessruimte van de universiteit.Ga je naar dingesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moet ik even voor je kijken hier in t kleine durp?
Wij gaan vandaag naar Alexandrium nmlk, als hij er is zou ik hem gelijk mee kunnen nemen daarheenDie winkel? Ik wil ook
I`m not weird. I`m limited edition.
dat ook ja, als ik daar toch benquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga je naar dingesDie winkel? Ik wil ook
Aaaww, sneu.. Beterschap voor hemquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef freecell het volgende:
[..]
kind ziek, verder prima![]()
En daar?
Innepin, balen, maar wel tof dat het gesprek goed was
zeeman, wibra..blokkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aaaww, sneu.. Beterschap voor hemEnnuhm, hiero wel prima hoor, thnx
Sla mezelf een beetje voor mijn kop dat ik er niet eerder aan heb gedacht achter de huur van zo'n geboortetens aan te gaan, want dat krijg ik gewoon vergoed. Alleen moet de verzekering dan wel eerst schriftelijk toestemming geven en dat duurt een week of 2 ;') Heel handig..
Owja, en weet íemand waar je tegenwoordig zo'n simpele, effen fleecedeken voor drie knaak vijftig kunt kopen? Elk jaar kom ik ze echt óveral tegen en nu ik er eentje nodig heb zoek ik me kleurenblind, maar kan ik ze nergens vinden. Zelfs niet met ranzige printjes enzo (al wil ik erg graag een witte of crčmekleurige).
Ikeaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aaaww, sneu.. Beterschap voor hemEnnuhm, hiero wel prima hoor, thnx
Sla mezelf een beetje voor mijn kop dat ik er niet eerder aan heb gedacht achter de huur van zo'n geboortetens aan te gaan, want dat krijg ik gewoon vergoed. Alleen moet de verzekering dan wel eerst schriftelijk toestemming geven en dat duurt een week of 2 ;') Heel handig..
Owja, en weet íemand waar je tegenwoordig zo'n simpele, effen fleecedeken voor drie knaak vijftig kunt kopen? Elk jaar kom ik ze echt óveral tegen en nu ik er eentje nodig heb zoek ik me kleurenblind, maar kan ik ze nergens vinden. Zelfs niet met ranzige printjes enzo (al wil ik erg graag een witte of crčmekleurige).
Het was met de top 2000 uitzendingen twee jaar terug. Ik was heul veul in beeld, zat aan een tafeltje met Ursul de Geer. Leuke dag was dat.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Is het trouwens niet gewoon Sandra Reemer?
ja, maar haar artiestennaam was toch Xandra? oh Wiki zegt dat 't allebei een beetje waar is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Is het trouwens niet gewoon Sandra Reemer?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef She-Wolf het volgende:
Matthijs ziet er wel leuk uit, maar ik vind hem niet zo symphatiek overkomen. Nogal gemaakt eigenlijk.
Verder schijnt hij hem zo'n beetje bij elke stagiaire erin te hangen, heb ik wel eens gehoord.
voor zijn leeftijd vind ik het echt een erg knappe man en hij ziet er altijd kek uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef pinquit het volgende:
Nee, matthijs van nieuwkerk vind ik niet leuk
En hoe is het met je schoonzusje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef trui het volgende:
nog ongeveer 't zelfde huup. met medicijnen is 't allemaal wel redelijk onder controle, maar ja, die brengen ook weer risico's met zich mee.
Ik was helemaal op Cas van Ierselquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
voor zijn leeftijd vind ik het echt een erg knappe man en hij ziet er altijd kek uit
ik ben ook heel erg verliefd op Simon Cowell,Bas Westerweel en wie noemde ik laatst nou ook alweerwas ook bij DWDD geloof ik
Okquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef innepin het volgende:
Freecell ik baal helemaal niet hoor, het ging beter dan verwacht eigenlijk
Zelfde hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Incantrix het volgende:
(Is het trouwens heel erg als ik 90 % van de namen van bekende nederlanders niet herken? Van geen tv kijken wordt je toch wel een beetje wereldvreemd)
Ow, da's ook een goeie, daar moeten we toch nog heen. Dank! En dattie eerst niet fijn voelt geeft helemaal nix, hij is voor over de stoel in de babykamer. Als ik er niet opzit gaan er katten op wonen en dan wil ik 'm graag afdekken zodat ik, als ik er zelf op wil, niet in een haarbal plofquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
@Incantrix, bij Ikea heb je ze voor 1.50 geloof ik. Maar die zijn wel echt van dat hele goedkope fleece, voelt pas lekker na een paar keer gebruiken
Uit dat rijtje kan ik het alleen met Theo Maassen en Antonie Kamerling eens zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik val voor Hugo Metsers, Marcel Musters, Matthijs van Nieuwkerk, Antonie Kamerling en Theo Maassen.
naar omstandigheden nog steeds bovenverwachting goed. wel met extreem lage weerstand, dus 't kan zomaar veranderen. en ik heb nog niet gehoord hoe 't afgelopen week gegaan is (ze zijn een weekje naar Italië!, als 't goed is nu bijna weer op de terugweg).quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef Saffier het volgende:
En hoe is het met je schoonzusje?
Alleen daar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Guzman wil ik ook wel in zijn gezicht likken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was helemaal op Cas van Iersel
Wat fijn! Ook van de vakantiequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef trui het volgende:
[..]
naar omstandigheden nog steeds bovenverwachting goed. wel met extreem lage weerstand, dus 't kan zomaar veranderen. en ik heb nog niet gehoord hoe 't afgelopen week gegaan is (ze zijn een weekje naar Italië!, als 't goed is nu bijna weer op de terugweg).
fijn dat het in ieder geval onder controle is. Risico's met medicijnen zijn nog steeds stom, hopen dat t niet van toepassing zal zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef trui het volgende:
nog ongeveer 't zelfde huup. met medicijnen is 't allemaal wel redelijk onder controle, maar ja, die brengen ook weer risico's met zich mee.
Freudiaans lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef snoopy het volgende:
Matthijs zat een keer achter me aan bij een bruiloft bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik op harmen siezen toen ik klein was
maarre wie vond ik laatst nou toch zo sexy ... ook al alzheimer
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
Ok incantrix
Nee, ik ken echt bijna niemandWant áls ik een keer tv kijk interesseert het me zo weinig dat ik ze niet onthoud
uhm.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waarom heb jij er uiteindelijk niet voor gekozen als ik vragen mag?
En haha, ja, dat komt me bekend voor. Tenminste, áls ik tv kijk kijk ik toch alleen maar Topgear
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef PM-girl het volgende:
Peuter ziet de foto van Simon Cowell en vraagt: hoe heet die?
iets met sookeeeeh?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:Is het weer tijd voor de mooie mannen parade?
Vief weet wel wie ik wil
quote:
Ik kan de trailer niet zien omdat ik niet tegen dat gesnij en bloed kan. Maar het dubbele gevoel dat je soms zelfs kan begrijpen dat ie doet wat hij doet... Ja. leuke serie! en hij kijkt zo leuk ondeugend soms..quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
ooooh die Dexter kerel is zo'n engnek vind ikhahaha maar dat komt meer door dat enge muziekje dat bij die serie hoort en zijn rol erin. Blegh, ik ben zo'n schijtluis, ik slaap serieus slecht van dat soort series
Mwoah, ik ben erg gehecht aan mn lief, en hij ook aan mij; maar laten we eerlijk zijn, hij zou een of ander topmodel ook zijn bed (ons bed!![]()
) niet uitschoppen, en ik Johnny Depp ook niet. Good thing dat de kans minder dan miniem is dat we ze ooit in ons bed tegenkomen
echt wel dattie er uit vloogquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef huuphuup het volgende:
Mwoah, ik ben erg gehecht aan mn lief, en hij ook aan mij; maar laten we eerlijk zijn, hij zou een of ander topmodel ook zijn bed (ons bed!![]()
) niet uitschoppen, en ik Johnny Depp ook niet. Good thing dat de kans minder dan miniem is dat we ze ooit in ons bed tegenkomen
Nou, ik heb niet zo veel met beroemdheden, maar er is er ééntje voor wie ik toch wel enige huwelijksproblemen zou overwegen (al hoef ik hem niet in mijn bed, dat gaat me te ver, een kus however..quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef freecell het volgende:
Ik zou alles mijn bed uit trappen wat niet TARA is eigenlijk
Tenzij goede vriendin die slaapplaats zoekt
Ja. Ik heb ooit met zijn verkering (acteur Jeroen Willems van o.a. Stellenbosch) bij de kapper gezeten.quote:
niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef freecell het volgende:
[..]
echt wel dattie er uit vloog
Zo tof is sex nu ook weer niet dat ik er mijn huwelijk voor zou riskeren
Zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niet zo serieus nemen![]()
ik zou mijn liefde van mn leven ook niet riskeren. Maar de kans dat Johnny Depp hier in kutklappeveen aanlandt is minimaal en dat ie dan ook nog vrijwillig met mij in 1 bed hobbelt is nog minder dan minimaalso it's all a joke!
nehquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Nah freecell, gewoon zo;n lijstje maken als bij friends, dat je een top 3 hebt van personen ( moeten dan wel bekende personen zijn die ontoereikend zijn, dat die uitzondering zijn)
quote:
En wat dacht je van Amsterdamquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]scuzi
maareh die plaats waar jij woont das al een heel stuk meer likely natuurlijk om hem tegen t lijf te lopen he...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]scuzi
maareh die plaats waar jij woont das al een heel stuk meer likely natuurlijk om hem tegen t lijf te lopen he...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
soms wel en soms niet. maar hij kan zo skattig ondeugend kijken.![]()
Hier geen bekende nederlanders. Al heb ik in de klas gezeten bij Mirjam Stolwijk die ik laatst in een politieserie voorbij zag rennen en de rol van Juliana vertolken naast Anne-wil blankers als Wilhelmina.
met muisjes?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef Saffier het volgende:
Nee Freecell, een beschúítje eten natuurlijk
die is echt vreselijk aardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik was helemaal op Cas van Iersel![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef innepin het volgende:
Johnny Depp
Ik zou best mogen van mijn vriendje, denk ik. Mocht Johnny Depp een kopje koffie willen komen drinken bij mij. Mag best. Net zoals hij Gwen Stefani () best een kopje koffie aan zou mogen bieden van mij.
RWE bellen waar het over gaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Zeg even ander eorde vraagje heb stroom etc van essent.
Nou krijg ik van RWE ook een ding om standen in te vullen.
niet doen toch? alleen essent toch
Niet dat ik dalijk 3 dubbel betaal.
betaalde al dubbel omdat de WB me per ongeluk afgesloten had en ik een hele vervelende vroege einde jaars afrekening kreeg met de zomermaanden etc. er niet afgehouden
Ik las hetzelfde!quote:
Oh ja, ik moet nog wat tegenover Halle Barry vinden. Daar is mijn buum helemaal van onder de indruk. Zie daar maar eens tegenop te concurerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef innepin het volgende:
Johnny Depp
Ik zou best mogen van mijn vriendje, denk ik. Mocht Johnny Depp een kopje koffie willen komen drinken bij mij. Mag best. Net zoals hij Gwen Stefani () best een kopje koffie aan zou mogen bieden van mij.
Ik steek zo bleek af, so to say.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef innepin het volgende:
Buuf, ik lijk ook niet bepaald op gwen stefani hoorEn toch vindt ie me lief en mooi
Overigens heb ik ooit een keer gezegd dat ik Pharell Williams (van NERD) best aantrekkelijk vind (charisma!) en mijn lief vindt dat onze buurman op Pharell lijkt, en nou is ie bang dat k de buurman sexy vind
Ik weet niet wie John Taylor isquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik steek zo bleek af, so to say.![]()
Maar echt hč, John Taylor. What was i thinking?!Of meer, aging gracefully is aan hem voorbij gegaan
Oh ja, heb je dat weer.En idd Pharell Williams heeft een boel charisma!
![]()
Duran Duranquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik weet niet wie John Taylor is![]()
Is dat erg?
Oh doe maar niet, ben pas twee keer 18. En ik luister ook naar buuf of buufje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef Incantrix het volgende:
Innepin, haha, dat is lief![]()
En Buurvrouw, iets zegt me dat jij in elk geval een stúk beter kunt acterenCatwoman wel eens gezien?
(Overigens heb ik bij je nick op de één of andere manier het gevoel dat ik 'u' tegen je moet zeggen
)
Ach toch. Generatiekloofje denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik weet niet wie John Taylor is![]()
Is dat erg?
Ja sorryquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach toch. Generatiekloofje denk ik![]()
John Taylor de bassist van Duran Duran?
[ afbeelding ]
Deze hing serieus boven mijn bed. Echt! maar dan grooooooooooooot.
Haha, nee, ik zal me bedwingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh doe maar niet, ben pas twee keer 18. En ik luister ook naar buuf of buufje.En iets zegt me dat het mijn man geen ruk uitmaakt of ze al dan niet goed acteert in Catwoman.
![]()
Goed gedaan, dan ligt het iig niet aan jou!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef innepin het volgende:
Freecell ik baal helemaal niet hoor, het ging beter dan verwacht eigenlijk
Die zijn oranje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef YPPY het volgende:
Wil iemand nog iets weten over de condooms van de Rabobankwielrenploeg?Dat weet ik dan weer.
Simon le Bonn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nee, ik zal me bedwingenGrin, mnee, hoogstwaarschijnlijk niet, en je hebt er ook nog eens niks aan. Maar dat was wel het eerste waar ik aan moest denken
En ow, ik dacht dat iedereen vroeger altijd leip was van de zanger van Duran Duran. Geen idee hoe hij heet. Ben trouwens wel een tijd terug met mijn toenmalige collega naar dat reünie-concert geweest van ze en dat was wel leuk, al stond er een gast naast ons die zo naar was dat we uiteindelijk gevlucht zijn tijdens de toegift
we hebben elkaar gevondenquote:
Ze waren vol.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze waren vol.En ik moest de vuilnisbak leegmaken en ze weggooien.
Slaap lekker! Slapen is goed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, mooi.
Nu ga ik slapen. Duimen jullie dat ik wakker word zonder hammy?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze waren vol.En ik moest de vuilnisbak leegmaken en ze weggooien.
Maar het is wel wat, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Saffier het volgende:
Even een plaatje zoeken daarvan Miss...
edit/ tuuuurrrlijk híj! Er ging niet echt een belletje rinkelen bij me net![]()
Aragorn! Ja!quote:
Zeker wel!quote:
ahuh, alleen niet als hij zo netjes gekapt is als hij gekroond wordt, dan is hij echt minder aantrekkelijkquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:28 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zeker wel!
Ik vind Legolas ook wel een ehmmm lekker hapje
Ow, jammer.. Nouja, het was nu ook weer niet vreselijk spectaculair ofzo, maar vond het wel erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Simon le Bonn.![]()
Oh, daar had ik erg graag naartoe gewild. Waarom dat niet gelukt was weet ik niet meer.
Saffier, klaarblijkelijk hebben wij dezelde smaakquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:28 schreef Saffier het volgende:
Ik vind Legolas ook wel een ehmmm lekker hapje
Zet me op dan maar! straks is het weer geweest.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:32 schreef Saffier het volgende:
Goed, tandartstijd. Normaal maak ik me niet zo druk maar vandaag even wel dus.
Tot later!
Ik dacht héél even dat je ging zeggen dat je dat een lekker ding vond.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sem Shilt, Wereldkampioen K1 en woont of woonde in Zuidlaren kwamen we op vakantie in Duitsland tegen. Juist daar terwijl hij hier dichterbij woont.
Saffies succes!
Oh, dat heb ik vast wel vaker verteld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef lily het volgende:
Ik scrolde dit topic van beneden naar boven en toen ik langs de foto van John Taylor kwam wist ik gewoon dat die post van jouw kwam, Buurvrouw![]()
Ik weet bij god niet waarom verder
Sem Schilt vind ik een goede reden om voortaan op vrouwen te vallen.quote:
Froukje de Both?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef miss_sly het volgende:
ow, en vorig jaar zomer zat ik naast...hmmm, nou ben ik haar naam kwijt...op het terras bij de tapastent hier verderop. Ze was zwanger en was er met haar vriend en het was erg gezellig...not, want ze spraken amper.
Ze presenteer nu TV-makelaar...hoe heet ze nou?
ja, die!quote:
Zijn zus is net zo lelijk, dus doe maar niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sem Schilt vind ik een goede reden om voortaan op vrouwen te vallen.echt hč, wat een lillikerd.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Fluf!Dat van die piemel...
Echt?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van: je fixeert je bij die "sterren" vaak zo op het hoofd, dat je bijna zou vergeten dat er ook een piemel aan zit. En een mooi hoofd geeft geen garantie voor een mooie piemel, dus je hebt altijd het risico op een enorme tegenvaller!
Dat meen je!quote:
irritant is dat he!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Incantrix het volgende:
WRAAGGH! Als een autoalarm dat een wekker-geluid maakt al zéker een kwartier onafgebroken door de straat aan het gillen is, dan geeft dat toch het recht om het alarm kracht bij te zetten door de auto in kwestie te vandaliseren?
http://www.hotelspecials.(...)nieuwsbrief43HS09_16quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand toevallig nog een leuk, niet te duur hotel in Maastricht?
OMG, écht he? Ik haat zulke mensen, zulke auto-alarmen zouden ze moeten verbiedenquote:
istie nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OMG, écht he? Ik haat zulke mensen, zulke auto-alarmen zouden ze moeten verbieden
En Bar, dat klinkt niet echt lekker nee. Ga je een elektricičn inschakelen?
Ik dacht aan iets illegaals, maar dit is beter. Ik ben al begonnen met kijken! Wauw!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef pinquit het volgende:
janouhoorwat had je dan willen horen?
![]()
Nee, idd zeg, dat moet je ook niet hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef _Bar_ het volgende:
ja lijk me wel het verstandigste, ga er zelf niet naar kijken.
ze zijn hier al eens eerder geweest omdat er al iets niet goed zat in de meterkast, dat is toen verholpen.
maar als ik nu met de winter in aantocht niet meer kan wassen en drogen en radio luisteren, is niet echt handig zeker niet met een kleine in huis.
Ik ben een huge pacey fan. Ik heb ook alle dvdboxen van Dawsonscreek.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Die irritante Dawson kon me gestolen worden, maar Pacey vond ik wel cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |