naar omstandigheden nog steeds bovenverwachting goed. wel met extreem lage weerstand, dus 't kan zomaar veranderen. en ik heb nog niet gehoord hoe 't afgelopen week gegaan is (ze zijn een weekje naar Italië!, als 't goed is nu bijna weer op de terugweg).quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef Saffier het volgende:
En hoe is het met je schoonzusje?
Alleen daar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Guzman wil ik ook wel in zijn gezicht likken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was helemaal op Cas van Iersel
Wat fijn! Ook van de vakantiequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef trui het volgende:
[..]
naar omstandigheden nog steeds bovenverwachting goed. wel met extreem lage weerstand, dus 't kan zomaar veranderen. en ik heb nog niet gehoord hoe 't afgelopen week gegaan is (ze zijn een weekje naar Italië!, als 't goed is nu bijna weer op de terugweg).
fijn dat het in ieder geval onder controle is. Risico's met medicijnen zijn nog steeds stom, hopen dat t niet van toepassing zal zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef trui het volgende:
nog ongeveer 't zelfde huup. met medicijnen is 't allemaal wel redelijk onder controle, maar ja, die brengen ook weer risico's met zich mee.
Freudiaans lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef snoopy het volgende:
Matthijs zat een keer achter me aan bij een bruiloft bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik op harmen siezen toen ik klein was
maarre wie vond ik laatst nou toch zo sexy ... ook al alzheimer
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
Ok incantrix
Nee, ik ken echt bijna niemandWant áls ik een keer tv kijk interesseert het me zo weinig dat ik ze niet onthoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |