Het was met de top 2000 uitzendingen twee jaar terug. Ik was heul veul in beeld, zat aan een tafeltje met Ursul de Geer. Leuke dag was dat.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Is het trouwens niet gewoon Sandra Reemer?
ja, maar haar artiestennaam was toch Xandra? oh Wiki zegt dat 't allebei een beetje waar is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Is het trouwens niet gewoon Sandra Reemer?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef She-Wolf het volgende:
Matthijs ziet er wel leuk uit, maar ik vind hem niet zo symphatiek overkomen. Nogal gemaakt eigenlijk.
Verder schijnt hij hem zo'n beetje bij elke stagiaire erin te hangen, heb ik wel eens gehoord.
voor zijn leeftijd vind ik het echt een erg knappe man en hij ziet er altijd kek uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef pinquit het volgende:
Nee, matthijs van nieuwkerk vind ik niet leuk
En hoe is het met je schoonzusje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef trui het volgende:
nog ongeveer 't zelfde huup. met medicijnen is 't allemaal wel redelijk onder controle, maar ja, die brengen ook weer risico's met zich mee.
Ik was helemaal op Cas van Ierselquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
voor zijn leeftijd vind ik het echt een erg knappe man en hij ziet er altijd kek uit
ik ben ook heel erg verliefd op Simon Cowell,Bas Westerweel en wie noemde ik laatst nou ook alweerwas ook bij DWDD geloof ik
Okquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef innepin het volgende:
Freecell ik baal helemaal niet hoor, het ging beter dan verwacht eigenlijk
Zelfde hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Incantrix het volgende:
(Is het trouwens heel erg als ik 90 % van de namen van bekende nederlanders niet herken? Van geen tv kijken wordt je toch wel een beetje wereldvreemd)
Ow, da's ook een goeie, daar moeten we toch nog heen. Dank! En dattie eerst niet fijn voelt geeft helemaal nix, hij is voor over de stoel in de babykamer. Als ik er niet opzit gaan er katten op wonen en dan wil ik 'm graag afdekken zodat ik, als ik er zelf op wil, niet in een haarbal plofquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef huuphuup het volgende:
@Incantrix, bij Ikea heb je ze voor 1.50 geloof ik. Maar die zijn wel echt van dat hele goedkope fleece, voelt pas lekker na een paar keer gebruiken
Uit dat rijtje kan ik het alleen met Theo Maassen en Antonie Kamerling eens zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik val voor Hugo Metsers, Marcel Musters, Matthijs van Nieuwkerk, Antonie Kamerling en Theo Maassen.
naar omstandigheden nog steeds bovenverwachting goed. wel met extreem lage weerstand, dus 't kan zomaar veranderen. en ik heb nog niet gehoord hoe 't afgelopen week gegaan is (ze zijn een weekje naar Italië!, als 't goed is nu bijna weer op de terugweg).quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef Saffier het volgende:
En hoe is het met je schoonzusje?
Alleen daar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Guzman wil ik ook wel in zijn gezicht likken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was helemaal op Cas van Iersel
Wat fijn! Ook van de vakantiequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef trui het volgende:
[..]
naar omstandigheden nog steeds bovenverwachting goed. wel met extreem lage weerstand, dus 't kan zomaar veranderen. en ik heb nog niet gehoord hoe 't afgelopen week gegaan is (ze zijn een weekje naar Italië!, als 't goed is nu bijna weer op de terugweg).
fijn dat het in ieder geval onder controle is. Risico's met medicijnen zijn nog steeds stom, hopen dat t niet van toepassing zal zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef trui het volgende:
nog ongeveer 't zelfde huup. met medicijnen is 't allemaal wel redelijk onder controle, maar ja, die brengen ook weer risico's met zich mee.
Freudiaans lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef snoopy het volgende:
Matthijs zat een keer achter me aan bij een bruiloft bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik op harmen siezen toen ik klein was
maarre wie vond ik laatst nou toch zo sexy ... ook al alzheimer
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
Ok incantrix
Nee, ik ken echt bijna niemandWant áls ik een keer tv kijk interesseert het me zo weinig dat ik ze niet onthoud
uhm.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waarom heb jij er uiteindelijk niet voor gekozen als ik vragen mag?
En haha, ja, dat komt me bekend voor. Tenminste, áls ik tv kijk kijk ik toch alleen maar Topgear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |