ohhh die heb ik ook allemaal ontmoet! backstage, en bart had zijn broek losquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken geen BN-ers, maa rik heb wel een sexy boxershortje met handtekening van de zanger van Racoon.
En ik zat vorige jaar zomer op een terrasje met Sylvia Kristel. En toen er iemand langs kwam en "he Sylvia" zei, vroeg ik me eerst nog af wat die vreemde vrouw van mij moest
Dat klinkt best lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ook lekker: kipfilets met camambert en bruine suikeruit de oven
Ha, ik wist wel dat we een connectie hadden ergensquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef Lishe het volgende:
Miss, dan hebben we een link! Want ja, ik ken haar naturlijk heel goed, dat snap je.
ik doe er nog stukjes kipfilet doorheen. Geeft jet net wat extra smaak. Kipfiletje in hele kleine stukjes snijden,quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk die bekende nederlanders, heb er zelf zoveel gezien en gesproken op de jaarfeestjes van Free Record Shop
De leukste was toch wel Frans Bauer, hoewel ik zijn muziek niet geweldig vind is hij echt zo'n supertoffe peer
DIe pastasalade ziet er jummie uit
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe er nog stukjes kipfilet doorheen. Geeft jet net wat extra smaak. Kipfiletje in hele kleine stukjes snijden,
olijfolie heet laten worden, wat korreltjrs grof zeezout in de pan en dan de kip bakken.
Oehh KD, klinkr ook goed. Kipfilet met boursin en verse groente uit de oven is ook jummm
whehquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:46 schreef Lishe het volgende:
Niks blijft mij bespaard/t. Kut-vrijdag-de-13e.
within temptation denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
van wat?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:46 schreef Lishe het volgende:
Niks blijft mij bespaard/t. Kut-vrijdag-de-13e.
mijn pleegvader bezit het grootste kruidenbedrijf van nl en ik geloof nu ook van europa (kennen jullie de potjes van Euroma? mooi flesje met strooischroefdop? ) en heeft me ze leren gebruiken, de kruiden dus. dat vind ik wel leuk om toe te passen maar het echte koken komt er niet meer van sinds de zwangerschap.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:47 schreef Vicky het volgende:
Hihi, ja dat is wel hartverzakkend maar lijkt me wel lekker
jij bent volgens mij wel crea met koken..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik ben tante
![]()
Mijn neefje heet Nick
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik ben tante
![]()
Mijn neefje heet Nick
![]()
Yayquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben tante
![]()
Mijn neefje heet Nick
![]()
Ik met Louis van Gaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik sta met Hans van Breukelen op de foto!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef cattie het volgende:
Teun de Nooijer schijnt trouwens ook grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zijn..Weten we dat ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Welja! Hallo! Gezelligquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen! (Ik dacht nouja, als die mensen dan toch niet eng zijn wring ik me er maar gewoon bij in dat topic)
Dat had ik met Danielle Overgaagquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef cattie het volgende:
Ik kwam Dennis tegen in mijn sportschool, ik zie een bekend gezicht, dus ik zeg heel vriendelijk "hoi" op de toon zoals je bij vrienden doet. Maar die vent kent mij natuurlijk niet.Zo keek hij ook:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik even voor je kijken hier in t kleine durp?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef E.T. het volgende:
f*ck.. ik was de dag-aanbieding van interoys vergeten.. Thomas de trein-set..
nu natuurlijk overal uitverkocht![]()
Wij gaan vandaag naar Alexandrium nmlk, als hij er is zou ik hem gelijk mee kunnen nemen daarheen![]()
Kroepoek!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:03 schreef trui het volgende:
een van mijn broers is bevriend met Xandra Remer. tel ik nu ook mee?
en oja ik ben wel es wat wezen drinken met Thomas van Luijn.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen! Ik had een meiske dat zich om 6 uur zo terug in bed liet schuiven dus we hebben uitgeslapen![]()
Bekende Nederlanders hmmm Victoria Koblenko liep bij mij op de faculteit rond en ik stond ook wel eens met haar in dezelfde fitnessruimte van de universiteit.Ga je naar dingesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moet ik even voor je kijken hier in t kleine durp?
Wij gaan vandaag naar Alexandrium nmlk, als hij er is zou ik hem gelijk mee kunnen nemen daarheenDie winkel? Ik wil ook
I`m not weird. I`m limited edition.
dat ook ja, als ik daar toch benquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ga je naar dingesDie winkel? Ik wil ook
Aaaww, sneu.. Beterschap voor hemquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef freecell het volgende:
[..]
kind ziek, verder prima![]()
En daar?
Innepin, balen, maar wel tof dat het gesprek goed was
zeeman, wibra..blokkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aaaww, sneu.. Beterschap voor hemEnnuhm, hiero wel prima hoor, thnx
Sla mezelf een beetje voor mijn kop dat ik er niet eerder aan heb gedacht achter de huur van zo'n geboortetens aan te gaan, want dat krijg ik gewoon vergoed. Alleen moet de verzekering dan wel eerst schriftelijk toestemming geven en dat duurt een week of 2 ;') Heel handig..
Owja, en weet íemand waar je tegenwoordig zo'n simpele, effen fleecedeken voor drie knaak vijftig kunt kopen? Elk jaar kom ik ze echt óveral tegen en nu ik er eentje nodig heb zoek ik me kleurenblind, maar kan ik ze nergens vinden. Zelfs niet met ranzige printjes enzo (al wil ik erg graag een witte of crèmekleurige).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |