abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:25:54 #121
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_74679236
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Maar iedere kilometer kost toch niet hetzelfde straks?
Een kilometer in Twente zal minder kosten dan een kilometer in de spits op de A10.
Als dat zo is, dan zal het wel een heel erg ondoorzichtig systeem worden, als iedere kilometer apart berekend gaat worden adhv plaats en tijd enzo.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_74679239
maar in 2010 zijn er verkiezingen? is dit niet koren op de molen voor Wilders?
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:26:55 #123
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74679264
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Er is een economisch belang bij files, daarom moeten die blijven bestaan.
Files zijn betrekkelijk eenvoudig op te lossen. Gemeentes moeten worden verplicht om tussen 80% en 120% werkgelegenheid te hebben. Heeft een stad 100.000 inwoners (lees: beroepsbevolking) dan moeten er minimaal 80.000 arbeidsplaatsen zijn. Wordt daar niet aan voldaan, dan mogen er geen nieuwe woningen worden bijgebouwd. Amsterdam heeft nu een werkgelegenheid van ruim 200%, daarom reizen er dagelijks tienduizenden mensen elke ochtend de hoofdstad in en elke avond eruit.
Logisch, het zou toch vervelend zijn als iedereen onder de 18 en boven de 65 geen baan zou hebben Dan kom je nooit aan die 120%
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:27:09 #124
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_74679270
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Maar iedere kilometer kost toch niet hetzelfde straks?
Een kilometer in Twente zal minder kosten dan een kilometer in de spits op de A10.
Ik hoop het, maar hoe die tariefstelling er precies uit gaat zien is nog niet uitgekristalliseerd volgens mij.

Als ik 1 cent per km ga betalen, vind ik het goed , dan blijven de kosten gelijk (BPM buiten beschouwing gelaten, maar voor die 1x in de 5 jaar dat ik een tweedehands koekblik koop zal dat geen schokkende winst opleveren).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_74679305
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik woon in het prachtige Twente en ben helemaal gesetteld (vriend, dochter). En heb ab-so-luut geen behoefte om naar een andere regio te verhuizen. Dus dat gaat niet voor iedereen op.

Nu zijn er wel plannen van mijn werkgever om op termijn te verhuizen naar een plaats die dichterbij mijn woonplaats ligt, dus laat ze dat lekker voor 2018 doen
Zie daar heb je je oplossing al

Sowieso is 2018 9 jaar verder. Dat je geen behoefte hebt om te verhuizen, kan ik prima inkomen. Maar op je werk kan het dan totaal veranderd zijn. En ook kan er in de tussentijd best een andere leuke baan dichter bij huis zijn. Dan bespaar je mooi op reistijd.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:28:19 #126
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74679312
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar het gaat in pas 2018 in. Dat is nog een aardig aantal jaren verderop, dus in die tijd kun je zelf ook nog allerlei oplossingen verzinnen. Je hebt nog een hoop tijd om je daarop voor te bereiden.
Ik ga er b.v. niet vanuit dat ik dan nog op dezelfde plek woon en/of werk als nu (dat is iig niet mijn bedoeling, want ik wil dan toch echt weer op een andere plek in het land zitten (en dus ook werken) als waar ik nu zit.
Als jij in 2018 je baan verliest in de stad waar jij woont, dan ben jij verplicht om passend werk te accepteren. Als dat werk 30 km verderop is, dan is dat acceptabel volgens het cwi. Dan kan je lekker elke dag betalen om in de file te staan als je geen zin hebt om tussen die ellendige studenten te moeten staan, want denk maar niet dat er een voor je opstaat in de trein.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_74679346
http://www.raivereniging.(...)voor-mobiliteit.aspx

Naast (en bovenop) het basistarief per kilometer zal er ook een zogenaamd “spitstarief” worden ingevoerd. Dit tarief is afhankelijk van de locatie en het tijdstip waarop wordt gereden. De exacte tijdstippen en de locaties waarop het spitstarief van toepassing zal zijn, zijn nog niet bekend. Wel is duidelijk dat het spitstarief van toepassing zal zijn op trajecten die (zeer) file-gevoelig zijn.
pi_74679383
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Er is een economisch belang bij files, daarom moeten die blijven bestaan.
Files zijn betrekkelijk eenvoudig op te lossen. Gemeentes moeten worden verplicht om tussen 80% en 120% werkgelegenheid te hebben. Heeft een stad 100.000 inwoners (lees: beroepsbevolking) dan moeten er minimaal 80.000 arbeidsplaatsen zijn. Wordt daar niet aan voldaan, dan mogen er geen nieuwe woningen worden bijgebouwd. Amsterdam heeft nu een werkgelegenheid van ruim 200%, daarom reizen er dagelijks tienduizenden mensen elke ochtend de hoofdstad in en elke avond eruit.
Je hebt wel een groot geloof in de maakbaarheid van de samenleving.
Hoe moet je dat realiseren? Dat gaat toch nooit? Je kunt toch niet alle kantoren in Amsterdam platgooien en naar Delftzijl verhuizen? Dat is al eens geprobeerd en bleek niet te werken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:30:47 #129
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74679391
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:26 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Logisch, het zou toch vervelend zijn als iedereen onder de 18 en boven de 65 geen baan zou hebben Dan kom je nooit aan die 120%
Elke dag moet heel Flevoland over de A6 naar Amsterdam, omdat er nauwelijks werk is in de polder. Ondertussen blijven ze huizen bouwen in de polder, maar nauwelijks bedrijventerreinen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:32:23 #130
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74679442
Godverdomme, voor niets een mail gestuurd, zie hier alles staan
http://www.postbus51.nl/n(...)-kilometerprijs.html
pi_74679468
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:28 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Als jij in 2018 je baan verliest in de stad waar jij woont, dan ben jij verplicht om passend werk te accepteren. Als dat werk 30 km verderop is, dan is dat acceptabel volgens het cwi. Dan kan je lekker elke dag betalen om in de file te staan als je geen zin hebt om tussen die ellendige studenten te moeten staan, want denk maar niet dat er een voor je opstaat in de trein.
En als je in 2018 je baan verliest die 30 km verderop is, en het cwi vindt er eentje in de stad waar je wont, ben je ook verplicht om 'm te accepteren en ben je van je reiskosten af.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:33:29 #132
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74679478
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Elke dag moet heel Flevoland over de A6 naar Amsterdam, omdat er nauwelijks werk is in de polder. Ondertussen blijven ze huizen bouwen in de polder, maar nauwelijks bedrijventerreinen.
Je zegt net dat iedereen juist uit Amsterdam weg gaat. Hou gewoon je mond, krijg ik geen hoofdpijn van de contradicties
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:37:21 #133
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74679628
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je hebt wel een groot geloof in de maakbaarheid van de samenleving.
Hoe moet je dat realiseren? Dat gaat toch nooit? Je kunt toch niet alle kantoren in Amsterdam platgooien en naar Delftzijl verhuizen? Dat is al eens geprobeerd en bleek niet te werken.
Afbreken is ook geen optie, maar in Amsterdam-Zuid Oost zijn in de afgelopen jaren duizenden flats afgebroken en is er laagbouw voor in de plaats gekomen. De meeste inwoners wonen nu in Almere-Buiten. Dit is precies het omgekeerde van wat zou moeten.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:38:12 #134
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74679658
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:33 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Je zegt net dat iedereen juist uit Amsterdam weg gaat. Hou gewoon je mond, krijg ik geen hoofdpijn van de contradicties
Of je leest eerst goed
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_74679726
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:37 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Afbreken is ook geen optie, maar in Amsterdam-Zuid Oost zijn in de afgelopen jaren duizenden flats afgebroken en is er laagbouw voor in de plaats gekomen. De meeste inwoners wonen nu in Almere-Buiten. Dit is precies het omgekeerde van wat zou moeten.
Dat komt omdat de mensen niet in flats in de Bijlmer wilden wonen en kantoren zich niet in Almere-Buiten wilden vestigen. Je kunt het niet dwingen allemaal.
En bovendien is het ook nog eens zeer de vraag dat als je wel in elke gemeente een (bijna) perfecte verdeling hebt of de mensen die dan in die gemeente wonen ook daar gaan werken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:47:14 #136
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74679937
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat komt omdat de mensen niet in flats in de Bijlmer wilden wonen en kantoren zich niet in Almere-Buiten wilden vestigen. Je kunt het niet dwingen allemaal.
En bovendien is het ook nog eens zeer de vraag dat als je wel in elke gemeente een (bijna) perfecte verdeling hebt of de mensen die dan in die gemeente wonen ook daar gaan werken.
Mijn 'plan' is ook alleen uitvoerbaar na de Derde Wereldoorlog, als het land toch opnieuw moet worden opgebouwd.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:47:19 #137
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_74679940
quote:
Kilometerheffing. Total Control. Een Feit.

De nieuwe kilometerheffing is er door. Vanaf 2012 krijgt iedere automobilist een big-brother apparaatje in de auto. Een gps-ontvanger die bijhoudt waar en wanneer je rijdt. BPM en wegenbelasting gaan afgeschaft worden, wie op een file-plek rijdt, of sluiproutes weet, moet straks extra betalen. 5 euro per 10 kilometer schijnt. Volgens onze hoestende man op het Binnenhof gaan dit opbrengsten worden waarbij zelfs de huidige flitsopbrengsten gaan verbleken: "...nu lijkt het nog redelijk, met die 3 cent per kilometer in 2012. Maar het is de bedoeling dat de spits- en sluiproutetarieven ECHT GIGANTISCH PIJN GAAN DOEN in de portemonnee. Denk aan honderden euro's per maand voor sommige automobilisten die gewoon woon-werk verkeer doen. Het milieu is er bij de haren bijgesleept, net als dat structuurfonds. Wouter Bos en Eurlings hebben een deal gesloten. De basis van deze deal is uiteraard dat de kilometerheffing veel meer gaat opleveren dan de huidige BPM en wegenbelasting. Uiteindelijk toch echt miljarden meer. Verder is er nog niets geregeld over de opslag van deze data. Wel is duidelijk dat bepaalde overheidsdiensten die gericht zijn op *kuch* veiligheid, direct mogen meekijken en onbeperkt gebruik kunnen maken van deze gps-gegevens van iedere autorijder van Nederland. De volgende stap is dat de Koos Spee van na 2012 lekker kan meekijken. Niet alleen voor 100% snelheidscontroles, maar ook om te zien of je op plekken komt waar je niets te zoeken hebt. De navolgende stap is dat je bezoekjes van de autoriteiten krijgt, met de vraag wat jij in sector X deed om 21.00 uur. Ja, Roel Pieper had een briljant voorstel, waarbij de berijder enige waarborgen voor zijn privacy had. Maar dat wil ons kabinet natuurlijk niet. Kortom, er zijn nauwelijks waarborgen voor burgers, er zijn alleen maar waarborgen dat de overheid geld gaat ontvangen. " Welkom in de duistere tijd.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:47:58 #138
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74679955
Word dan nu eindelijk de overdrachtsbelasting afgeschaft.

Als ik nu een mooie baan aangeboden krijg in Rotterdam ga ik niet verhuizen gezien me dat 6% van de totaalprijs kost.

Nee dat kost de overheid geld.. dan is file bestrijding ineens niet zo belangrijk meer.

Wat een hypocriete roversbende is het toch in Den Haag
pi_74680006
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die privacy is wmb wel een groot bezwaar van het rekeningrijden.
En OV is ook geen oplossing, want daar wordt elke beweging die je maakt door je chipkaart geregistreerd.
pi_74680073
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef Revolution-NL het volgende:

Als ik nu een mooie baan aangeboden krijg in Rotterdam ga ik niet verhuizen gezien me dat 6% van de totaalprijs kost.

Nee dat kost de overheid geld.. dan is file bestrijding ineens niet zo belangrijk meer.

Met aanpakken van de HRA zou de overdrachtsbelasting idd wel eens afgeschapt kunnen worden (dat is iig wel wat een paar kamerleden me terugmailden nadat ik een paar jaar geleden hun er eens naar gevraagd had. Weet niet meer precies welke kamerleden).
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:51:38 #141
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74680090
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Eng.. HEEL eng!

China is er niks bij. Het westen had vroeger zijn mond vol over de DDR. Wat men nu doet is echter 10x erger.

Fascistische teringleiers!

Ik zie de toekomst zeer somber tegemoet. Ik ben bang dat ik me kinderen moet gaan uitleggen wat nu echte vrijheid is. Ik moet er toch niet aan denken om te leven in een totalaire staat. Dat wil ik niet en dat kan ik niet!
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:51:50 #142
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74680098
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:47 schreef Revolution-NL het volgende:

En ook meteen de HRA afschaffen, zodat ik (huurder) niet jouw (koper) huis betaal
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_74680177
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

En ook meteen de HRA afschaffen, zodat ik (huurder) niet jouw (koper) huis betaal
En de huurtoeslag, zodat ik (koper) niet jouw (huurder en waarschijnlijk toch al gesubsidieerde) huis betaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2009 21:54:39 ]
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:56:49 #144
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74680263
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De HRA is een compensatie omdat ik zoveel belasting betaal voor paupers zoals jou.

Door mijn succes kunnen op dit moment al een paar kans gezinnen van mijn inkomen mee-eten. Daar mag wel wat tegenover staan of niet? Sociaal beleid gaat in Nederland altijd meer één kant op. Die meneer verdient veel en werkt 60 uur per week. Laten we ze geld afpakken en dat aan de klaplopers in de samenleving geven . Ja dat is sociaal beleid in Nederland. FLIKKER GODVERDOMME TOCH OP! Waarom moet ik bloeden omdat anderen niks van hun leven willen maken!?

Ik ben voor afschaffing van ALLE subsidies inc huur subsidie. HRA. zorgtoeslag. kindertoeslag icm een forse belasting verlaging. Laat mensen weer zelf zeggenschap krijgen over hun geld.
pi_74680323
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Revolution-NL het volgende:

Eng.. HEEL eng!

China is er niks bij. Het westen had vroeger zijn mond vol over de DDR. Wat men nu doet is echter 10x erger.

Fascistische teringleiers!

Ik zie de toekomst zeer somber tegemoet. Ik ben bang dat ik me kinderen moet gaan uitleggen wat nu echte vrijheid is. Ik moet er toch niet aan denken om te leven in een totalaire staat. Dat wil ik niet en dat kan ik niet!
.

Ga emigreren en val normaal denkende mensen niet lastig met je BNW-gehuil .
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:03:04 #146
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_74680488
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ben voor afschaffing van ALLE subsidies inc huur subsidie. HRA. zorgtoeslag. kindertoeslag icm een forse belasting verlaging. Laat mensen weer zelf zeggenschap krijgen over hun geld.
Op dit punt ben ik het helemaal met je eens.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_74680489
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef Wombcat het volgende:
Ik kan je gedachtengang volgen, maar naar mijn idee is het rekeningrijden wel degelijk een middel dat aan het doel (minder gebruik auto) kan bijdragen.
Minder auto gebruik, maar eerst was het nog een systeem om de kosten anders te alloceren...
quote:
Het systeem van schaarste werkt niet, dat hebben we de afgelopen jaren al wel gezien.
Naar mijn weten is nog nergens mijn systeem uitgevoerd, ik wil marktwerking in de files organiseren. Bovendien voorkom ik met mijn systeem dat opbrengsten gegenereerd door de automobilist worden gebruikt voor spoor of waterwegen waardoor er meer geld beschikbaar is voor nieuwe wegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bolkesteijn op 13-11-2009 22:08:39 ]
pi_74680508
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef IntercityAPT het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig en generaliserend weer. Ik weet dat de huidige overheid hier niet mee goed kan omgaan, maar het principe van overheidsingrijpen kun je toch wel blijven zien als een kracht van bovenaf. Als jij dat niet als een oplossing ziet, bedenk dan wat anders...
Ik heb wat anders bedacht: extra asfalt en spoorbielzen. Als je vanuit de overheid op laat leggen wie van wanneer tot wanneer waar moet werken krijg je een bureaucratie (en een onkunde) waar de kilometerheffing compleet bij zal verbleken. Om nog maar niet te spreken over de economische schade die het op zal gaan leveren.
quote:
Sorry, maar dat is simpelweg onmogelijk. Als je maar even kijkt naar de grootte van die knooppunten en de bebouwing eromheen kun je dit idee al verwerpen.
Er zijn zat knooppunten die je gewoon binnen het huidige ruimtebeslag om kunt bouwen. Het hoeft niet allemaal A12 / A4 te worden, het kan ook kleiner. Ombouw tot een klaverturbine (aantal knelpunten) kost nauwelijks extra ruimte, maar is zeer goed voor de doorstroming.
quote:
De staat heeft niet zo'n dikke portemonnee meer, en die snelweg-ideeën van jou bevestigen bevestigen dat dit binnen het huidige budget helaas niet combineert. .
De overheid moet ook terug naar haar kerntaken. Alle subsidiebullshit die er bijkomt kost miljarden en dient geen enkel doel. Schrap dat en er blijkt plotseling een miljardje of wat beschikbaar te komen op de rijksbegroting.
quote:
Ik zie het nut hier niet van in. Files op provinciale wegen komen nauwelijks voor, en als dat gebeurt komt dat wel door spoorwegovergangen. Het lijkt me kapitaalvernietiging om provinciale wegen opeens 50% meer capaciteit te geven.
En dan zeg je dat ik kortzichtig ben ... een goed netwerk aan B-wegen is om twee redenen essentieel: ontlasting A-wegen (dooooorgaand verkeer via de A, de rest via de B-wegen - in Nederland N-wegen genoemd) en een alternatief voor diezelfde A-wegen bij calamiteiten. Er hoeft nu maar iets te gebeuren in de Randstad en de schokgolf zorgt voor een verkeersdrama. Een goed netwerk aan B-wegen verbeterd de situatie en zorgt meteen voor een betere doorstroming op het complete wegennet. Daarnaast is een upgrade van bepaalde N-wegen m.n. in Noord- en Oost-Nederland goed voor de verkeersveiligheid. Er gebeuren immers regelmatig frontale klappers door foute inhaalacties. Dat kun je voorkomen door naar 2+1 / 1+2 te gaan (dus afwisselend een inhaalstrook, analoog aan de N50), of 2x2 op de wat drukkere wegen.
quote:
Vermindering van vraag en betere sortering. Zoals ik eerder in dit topic al zei, snelwegen zijn bestemd voor lange-afstandsverkeer. De snelwegen die jij hierboven noemt worden echter bevolkt door forensen. Voor hen én het medeverkeer, waarvan er mensen bijzitten die de auto écht nodig hebben, zou het voor filevermindering essentieel zijn om het gebruik van het OV te bevorderen. Daarvoor zijn er wel eerst capaciteits- en snelheidsverhogingen noodzakelijk. Dit neemt niet weg dat enkele snelwegen hier ook aan toe zijn, maar jij pakt dit wel erg megalomaan aan als je het mij vraagt.
Megalomaan? De A1 staat tussen grof Bussum (3 --> 2) en de A30 consequent vast (en niet alleen in de spits, zelfs op zaterdagochtend sta je daar regelmatig in een file), terwijl het bij Azelo ook problematisch wordt. De A2 begint vol te stromen in Limboland. De A4 levert problemen op bij de 'splitsing' naar de A44, om over het nooit gebouwde stuk nog niet eens te beginnen. De A6 is een drama vanaf Almere richting A'dam. De A7 en A8 staan rond A'dam ook vast (toegegeven, ook de A10 verdient aandacht, maar die is wel lastig uit te breiden). De A27 is een doorlopend drama tot aan Eemnes (en het stuk tot aan Almere komt), de A28 is top-10 probleemgeval tussen Hoevelaken en Utrecht, terwijl ook het stuk vanaf / naar Nijkerk steeds erger wordt. Sterker nog, er liggen al plannen om de A1 tussen Eemnes en Hoevelaken te verdubbelen, Hoevelaken gaat waarschijnlijk op de schop, de A28 krijgt er vanaf Nijkerk waarschijnlijk een rijstrook bij en ook de A27 krijgt extra asfalt. Jaren te laat, daar niet van, maar blijkbaar ziet zelfs onze af en toe minder competente (zwaar understatement) overheid eindelijk in dat er ingegrepen moet worden...

Overigens zitten de spoorverbindingen op de diverse assen ook stamp- en stampvol.
pi_74680605
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Ga emigreren en val normaal denkende mensen niet lastig met je BNW-gehuil .
Mwah, ik vind het een stuk verstandiger dan die applausmachine die jij hier ophangt. Er valt vanuit privacy oogpunt veel bezwaar te maken tegen dit systeem. Het gebruik van het systeem door de politie om na te gaan waar een verdachte zich op een bepaald moment bevond of het systeem gebruiken als een snelheidscontrole is een optie die in ieder geval niet expliciet uitgesloten wordt en waar dus rekening mee moet worden gehouden.
pi_74680683
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:03 schreef justanick het volgende:

De A1 staat tussen grof Bussum (3 --> 2) en de A30 consequent vast (en niet alleen in de spits, zelfs op zaterdagochtend sta je daar regelmatig in een file)
En waarom staat een A1 vast op een zaterdagmorgen? De weg is toch niet gekrompen?
Waarom willen al die mensen op hun vrije zaterdagmorgen in de file staan? Vindt men files ineens niet zo erg meer? Wil men ineens verder weg reizen op zaterdag? Kon met voorheen geen auto betalen?

Waarom moeten we medelijden hebben met mensen die in hun vrije tijd in de file staan, op een zaterdagmorgen notabene ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')