quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:12 schreef DrDarwin het volgende:
En van sommige dames met een derde van de leeftijd van La Paay kan ik me best voorstellen dat ze stiekum een tikje jaloers zijn..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:12 schreef DrDarwin het volgende:
Het is gewoon nog steeds een mooie vrouw, hoe oud ze ook is.
En van sommige dames met een derde van de leeftijd van La Paay kan ik me best voorstellen dat ze stiekum een tikje jaloers zijn..
Jij wil vast wel als blote man in een poezeblad....quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:17 schreef tong80 het volgende:
Maar waarom wil je met je blote poes in een mannenblad
Heeft ze ook gedaan, niet 30 jaar geleden, wel in 1996.quote:Op vrijdag 13 november 2009 05:12 schreef Winner_Taco het volgende:
Hadden ze beter 30 jaar geleden kunnen doen toen ze nog strak in haar velletje stak ...... Hoewel ...
Ja daar zit ik echt op te wachten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Jij wil vast wel als blote man in een poezeblad....
Liever toch niet bloot.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef tliciouz het volgende:
Voor haar leeftijd ziet ze er nog super uit.
[ afbeelding ]
Tjah met een dikke laag make-up en kleding aan is het voor 60 jaar een erg mooie vrouw. Maar als alles uit is, en alle push-up, corrigerende, en maskerende lingerie weg is vraag ik me af wat er nog van over isquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn zat mannen nieuwsgierig genoeg, anders zet playboy haar er niet in.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah met een dikke laag make-up en kleding aan is het voor 60 jaar een erg mooie vrouw. Maar als alles uit is, en alle push-up, corrigerende, en maskerende lingerie weg is vraag ik me af wat er nog van over is
Je vergeet het houten been en het kunstgebit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah met een dikke laag make-up en kleding aan is het voor 60 jaar een erg mooie vrouw. Maar als alles uit is, en alle push-up, corrigerende, en maskerende lingerie weg is vraag ik me af wat er nog van over is
Natuurlijk ben ik nieuwsfierig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen nieuwsgierig genoeg, anders zet playboy haar er niet in.
Zou ervoor tekenen als ik er op die leeftijd nog zo uitzag![]()
En ik vind het ook nog een sympathiek mens
Wie zegt dat ze corrigerende lingerie draagt? Misschien staat ze wel elke dag in de sportschool en is alles nog hartstikke strak?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt maar toch; in de playboy....hmquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Zou ervoor tekenen als ik er op die leeftijd nog zo uitzag![]()
Nee in de playboy zou ik ook niet willen staan idd, nu niet en op die leeftijd ook niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:07 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je gelijk hebt maar toch; in de playboy....hmm
En wat heb je er eigenlijk aan als alles zo vreselijk gephotoshopt wordt dat het de werkelijkheid compleet overstijgt?
Ja, dat zou wel zo eerlijk zijn. Als ze op tv is en per ongeluk haar arm omhoog doet, zie je van die "kipfile'tjes bungelen........quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
Laat ze dan wel ff melden hoeveel er aan geshopt is. Maybe zo`n before-after plaatje
![]()
Ja, dat zij er wat aan heeft geloof ik wel, maar wat hebben wij er aanquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Misschien wil ze gewoon een statement maken met wat haar ex nu moet missen en wat nieuwe aanbidders aantrekken voor haar zelfvertrouwen
Wat natuurlijk niet zo vreemd is als je 60 bentquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:10 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel zo eerlijk zijn. Als ze op tv is en per ongeluk haar arm omhoog doet, zie je van die "kipfile'tjes bungelen........
Nou ik niks iig maar voor veel mannen zal het toch weer een fap momentje betekenenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat zij er wat aan heeft geloof ik wel, maar wat hebben wij er aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Precies! Ik zag ook eens toen ze een nogal bloot jurkje droeg dat er ook wat los vel op haar rug hing....Als er dan zo geshopt moet worden dat het er allemaal strak uitziet, laat dan maar. Er lopen zat mooie, jonge meiden rond die nog geen last van de zwaartekracht hebben en die ws voor zo'n bedrag ook direkt uit de kleren gaan; ik denk dat het merendeel van de mensen toch liever daar naar kijktquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:11 schreef lily het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet zo vreemd is als je 60 bent
da's ook niet zo gek, die heeft vaste klantenkorting en stempelkaarten van schoemacherquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef Vandaag... het volgende:
Nou ja, schreeuw om aandacht... ik weet niet of ze bij het hoofdbureau van playboy op de stoep heeft liggen smeken.
dan ben je wel op zoek naar wat attention hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:38 schreef mandatory het volgende:
Ook hoopt Paay in de show van Oprah Winfrey te komen.
De gemiddelde jongere vrouw in Nederland ziet er zonder bh (zwaartekracht yeah), mascara en meuk ook niet meer uit zoals je hoopt hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Momenteel staat ze steeds met d'r hoofd in allerlei bladen en sleept ook d'r dochter daarin mee. Doet me een beetje denken aan Brard. Als 't met haar (vooral financieel) slechter gaat staat ze ook ineens weer vooraan. Op momenten dat ze een welvarend vriendje hebben, hoor je nauwelijks iets van ze.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef Vandaag... het volgende:
Nou ja, schreeuw om aandacht... ik weet niet of ze bij het hoofdbureau van playboy op de stoep heeft liggen smeken.
Waarschijnlijk hebben ze haar gewoon veel geld geboden en kan ze het geld goed gebruiken. Als je dan ook nog eens niet lelijk bent en je weet dat je mooi geshopt wordt. Ik denk niet dat veel vrouwen nee zouden zeggen.
dat is een feit jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
De gemiddelde jongere vrouw in Nederland ziet er zonder bh (zwaartekracht yeah), mascara en meuk ook niet meer uit zoals je hoopt hoor.
oh, dat van oprah had ik even gemist. Ik wil zo graag geloven dat Ptwish geen ordinaire sloerie isquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
dan ben je wel op zoek naar wat attention hoor
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:07 schreef lily het volgende:
En wat heb je er eigenlijk aan als alles zo vreselijk gephotoshopt wordt dat het de werkelijkheid compleet overstijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |