abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74642570
pi_74642593
Vicks, heb je de dvd eiks al gekeken?
Lotte!
Noah!
pi_74642713

Lachen die verhalen over bevallingen.
Ik had beide 2 hele lieve VK's
Vooral bij de bevalling van Koen, heel nuchter typ, lekkere droge humor.
Heb letterlijk gejankt dat ze wegging (want ik werd overgedragen aan de gyn)
pi_74642735
ghehe
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef innepin het volgende:
Het maakte mij niet uit welke van mijn twee vk's ik zou krijgen, vond ze allebei aardig.
het maakte me ook niet uit, maar ik had 4 vk's en ik kan niet ontkennen dat ik met hen twee gewoon wat meer had dan met die andere twee (waarvan ik er 1 dus maar 1 keer 5 minuten gezien had ).
oh en ik werd ook overgedragen aan de gyn, maar mn vk bleef er wel bij. Leuke meid die gyn, jaar jonger dan ik ook nog ik was echt verbaasd hahaha "damn zo jong en al zoveel bereikt"

Thais is op nomnomnom
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74642861

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74642889
Heeft iemand een goed recept voor een mokka-taart?
Ik kom verschillende soorten tegen en nu weet ik niet wat het beste is
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2009 18:44:50 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 18:48:27 #7
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74643010
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74643078
myn vk was 23 en net zelf bevallen..vond ik wel grappig, ook erg rustig dus. de andere eind dertig/begin 40 heerlijk nuchter en recht door zee. Ik wilde haar eigenlijk bij de bevalling, maar t werd t jonkie, achteraf toch blij om.ze scheelde me een knip
pi_74643233
Huup
Mijn ene vk heeft de bevalling van D. z'n oudste dochter gedaan, negentien jaar geleden. dat vond ik wel speciaal.
Nu kreeg ik een snel opgepiepte arts-assistent (weet niet eens of ze wel van de afdeling was ) en net binnengekomen verpleegkundige.
Daarvoor had ik Fried de verpleegkundige. Fried was gigantisch, zowel lang als breed, kaal hoofd met Hell's Angels-snor Fried was tof
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74643633
Wij kregen dus de inval vk, die we nog nooit gezien hadden en dat was een Turkse filmster in skinny jeans, stiletto's en een laag make-up op waar je u tegen zegt.

Ik was zeer geimponeerd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74643857
haha Oeke
die was er in elk geval op bedacht dat er foto's gemaakt zouden worden

Buuf!!
De Vibrator van de Buurvrouw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74644144
Huup! halverwege het topic vroeg ik me af waarom ik dat in vredesnaam zat te lezen, was even vergeten dat het jouw schuld was!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 november 2009 @ 19:29:26 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74644178
Ik heb geen idee of ik geluid heb gemaakt Was veel te moe

Buuf, gefeliciteerd met je verjaardag

Pfff, lange dag hier. Langer gereisd dan op kantoor gezeten Daarna moest Christan voetballen (gewonnen van zijn klasgenootjes, hij moest tegen het team uit de plaats waar zijn school is), ik naar fysio en qltel naar les. Die laatste drie dingen allemaal tegelijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74644200
Oeke, wat lief en leuk dat jullie je broertje nu zomaar spontaan gaan opzoeken in Londen, zeg! Veel plezier alvast.

Innepin, ben je nu met je klus begonnen eigenlijk? Gaat het goed?
pi_74644272
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef Chan het volgende:
Huup! halverwege het topic vroeg ik me af waarom ik dat in vredesnaam zat te lezen, was even vergeten dat het jouw schuld was!

muppet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74644335
MvD wat lief dat je aan me denkt Ik ben wel begonnen maar heb nog maar een half uurtje interview gedaan, ongeveer een uurtje werk Maar 't is wel interessant, sowieso, de levensverhalen van mensen.
Heb trouwens wel morgen een sollicitatiegesprek voor een wat vastere baan met wat meer uren, ieeehhhhh eng.
Maar goed, ik heb echt 0,0 kans dat ik die baan krijg want twee van de andere drie kandidaten hebben stage gelopen bij die instelling en zijn daar op uitnodiging van de hoge heren zelf Dus. Mja.
Wish me luck
  donderdag 12 november 2009 @ 19:36:07 #17
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74644342
Goed gezelschap is present. (met een warme knipoog naar Mevrouw van Dalen).
Klote trouwens van je kaak. Maar moet je nu een heel weekend een gaasje in je mond houden? Dat is toch niet hygienisch?

Ik vind het trouwens - geheel ongepast - erg romantisch om hals over kop naar London te reizen voor een broer met liefdesverdriet.
... ♥ ik mis je ♥
pi_74644413
Ah, goed gezelschap, dat heb ik even nodig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 12 november 2009 @ 19:44:19 #19
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74644583
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef snoopy het volgende:
Ah, goed gezelschap, dat heb ik even nodig
Dat zeg je ook alleen omdat ik net een fles Merlot open heb gemaakt!
You like?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 12 november 2009 @ 19:45:14 #20
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74644614
Oh en ik heb trouwens gisteren deel 3 uitgelezen van de Millenium trilogie. En nu wil ik de film zien! Is dat 1 film, of ook 3?
... ♥ ik mis je ♥
pi_74644771
volgens mij is er alleen een film van het eerste deel toch.
Ik ben nog steeds in deel 2 bezig ik heb even een lees dipje.
pi_74644793
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:44 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat zeg je ook alleen omdat ik net een fles Merlot open heb gemaakt!
You like?
klinkt aantrekkelijk maar eigenlijk smaakt het me op het moment helemaal niet
Dus geniet ervan zou ik zeggen
  donderdag 12 november 2009 @ 19:52:34 #23
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74644841
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef snoopy het volgende:

[..]

klinkt aantrekkelijk maar eigenlijk smaakt het me op het moment helemaal niet
Dus geniet ervan zou ik zeggen
Oh.. ik had gehoopt dat het juist een opkikkertje voor je zou zijn. Maar inderdaad, waarschijnlijk heb je meer zin in een theetje of bouillonneke.
Morgen weer beter zijn hoor!

@Pvoesss, hm, dat zou ik jammer vinden, als het alleen over deel 1 gaat.
... ♥ ik mis je ♥
pi_74644901
Deel 2 en 3 worden vast ook nog wel verfilmd. Deel 1 is een enorm succes toch?
Ik heb ook wel weer eens zin om naar de film te gaan eigenlijk.
  donderdag 12 november 2009 @ 19:55:42 #25
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74644956
Hoihoi .
  donderdag 12 november 2009 @ 19:55:48 #26
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74644960
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:54 schreef snoopy het volgende:
Deel 2 en 3 worden vast ook nog wel verfilmd. Deel 1 is een enorm succes toch?
Ik heb ook wel weer eens zin om naar de film te gaan eigenlijk.
Samen gaan?
... ♥ ik mis je ♥
pi_74644990
nou dat moest idd maar eens gebeuren! Nu nog een datum.
pi_74644999
Goed gezelschap, yeah!

Snoop, ben je ziek? Beterschap!

Innepin, spannend, die sollicitatie. En ook al zijn er twee flinke concurrenten, je kunt het toch zomaar ineens worden! Echt!
Goed dat je begonnen bent aan je klus, ik kan me voorstellen dat je zoiets ook stukje bij beetje doet.
pi_74645067
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goed gezelschap, yeah!

Snoop, ben je ziek? Beterschap!
Nou ja, ik heb geen koorts dus niet ziek. Maar wel beroerd zoals zovelen
pi_74645100
Volgens wiki is die alleen van deel 1 http://nl.wikipedia.org/wiki/Mannen_die_vrouwen_haten
pi_74645132
He bah, beroerd klinkt euhm... beroerd.
pi_74645226
Oh en fluf, dat gaasje zit dus vast in het sneetje dat hij gemaakt heeft, he? Een groot deel flubbert wel los bij mijn kiezen, maar het zit ook vast. Snap je?
pi_74645260
Goedenavond allemaal!
Ik heb een heftig werkdagje achter de rug. Pfffft, wat een ellende soms toch.
Innepin, heel veel succes met je sollicitatie!
Snoopy en MvD en anderen die zich ellendig, beroerd of anderszins onwel voelen, beterschap!
  donderdag 12 november 2009 @ 20:06:53 #34
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74645304
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh en fluf, dat gaasje zit dus vast in het sneetje dat hij gemaakt heeft, he? Een groot deel flubbert wel los bij mijn kiezen, maar het zit ook vast. Snap je?
Dat klinkt alleen maar nòg enger . Hoop dat het wel gaat en dat je het trauma van vanochtend weer een beetje te boven bent.
  donderdag 12 november 2009 @ 20:07:20 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74645314
Oeke! Wat een gave foto's!

Innepin, als het zo appeltje-eitje was voor die andere 2 hadden ze jou toch niet uitgenodigd?
Je maakt dus gewoon een hele goede kans volgens mij hoor!

Cattie
Ik wilde zeggen 't is nu gelukkig weekend', maar dat is nog helemaal niet zo.
pi_74645340
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
ieuw
Ik moet 1 december naar de tandarts want er is iets mis met mijn kroon (kies) en die wordt er dan uitgesloopt en pas dan kan hij bekijken wat de opties zijn. Ik moest van hem wel alvast nadenken over een brug of een implantaat. Ik zie er echt naar uit
Iemand hier ervaring met brug en/of implantaat?

Cattie, kan me voorstellen dat er heftige dingen voorbij komen op jouw werk. Is het moeilijk om alles van je af te zetten of lukt dat doorgaans wel?
pi_74645378
Cattie. Lekker koppie thee zetten!

Zagen jullie net DWDD? Dat a capella groepje!
  donderdag 12 november 2009 @ 20:09:19 #38
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74645381
Wat voor foto's heeft oeke gepost?

En wat voor werk doet cattie?

pi_74645404
Meestal als ik thuis ben, ben ik alles wel kwijt. Hoe hard het ook klinkt, de meeste ellende is voor mij wel standaard. Helaas blijven sommige zaken wel hangen. Maar daar praat ik dan wel met collega's over.
pi_74645455
Laten we zeggen dat ik op mijn werk veel verwaarloosde, mishandelde en misbruikte kinderen tegen kom. Vandaag had ik er 1 in de laatste categorie.
pi_74645477
Oeh, thee, dat is een goede! En ik heb geloof ik ook nog cakejes liggen.
pi_74645482
Kwartet!
  donderdag 12 november 2009 @ 20:12:37 #43
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74645487
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:11 schreef cattie het volgende:
Laten we zeggen dat ik op mijn werk veel verwaarloosde, mishandelde en misbruikte kinderen tegen kom. Vandaag had ik er 1 in de laatste categorie.
Oef, das inderdaad heftig zeg. Maar kan me ook wel voorstellen dat je leert om dat toch achter je te laten als je weer naar huis gaat.
pi_74645553
Phluph, is je fles al leeg?
pi_74645557
Ik ga ook weer even thee zetten.
Heb al overal kaarsjes aan, de verwarming hoog en een dot pijnstillers in mijn giechel. Ik zóu er natuurlijk nog Baileys bij kunnen gieten.
  donderdag 12 november 2009 @ 20:19:30 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74645685
Baileys!
Damn... ik wist dat ik iets vergeten was!
pi_74645721
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, als het zo appeltje-eitje was voor die andere 2 hadden ze jou toch niet uitgenodigd?
Je maakt dus gewoon een hele goede kans volgens mij hoor!
Nou mijn beste vriendin heeft deze baan in het verleden gehad maar kan dit jaar niet meer. Toen hebben ze zelf drie kandidaten geplukt uit hun kring van bekenden (en ex-stagiaires), en mijn beste vriendin heeft mij naar voren geschoven als de Ideale Kandidate Dus geen idee of ik dan wel kans maak... Maar we zullen zien!

Cattie Wat naar, misbruikte kinderen
pi_74645732
Twee flessen present.
  donderdag 12 november 2009 @ 20:22:27 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74645791
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:20 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Twee flessen present.
Toe maar!
pi_74645972
Maar ik doe het niet, hoor. Veel te bang voor represailles! Ik hou het braaf bij antibiotica en Turkish apple.
pi_74646001
innepin, ik denk dat je juist een goede kans hebt! Die stagiaires kenden ze al en als die echt goed waren, hadden ze jou heus niet laten komen, zonde van de tijd.

Het lijkt me heftig werk dat je hebt cattie. Vanochtend hoorde ik een gedeelte van een verhaal van een vriendin, dat vond ik al heftig en dat is dan 10 jaar na dato en jij zit er middenin...

Vandaag weer alleen thuis, lekker rustig Expeditie Robinson kijken. En dadelijk aan de warme chocolademelk.
En een wortel knutselen, want die moet in de schoen die we vanmiddag gemaakt hebben. Geen idee hoe ik dat ga doen. En dan heeft ze ook nog gehoord dat het paard graag een klontje suiker wil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 12 november 2009 @ 20:30:06 #52
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74646003
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef snoopy het volgende:
Phluph, is je fles al leeg?
Nee, ik ben gestopt na het 2e glas. Steeg te snel naar mijn hoofd, pittig wijntje!
Verder was ik even braaf het Journaal aan het kijken.
Die datum komt er aan!

MevrouwVanD., heeft u niet teveel pijnstillers op om te combineren met Bailey's?
En alcohol verdunt het bloed en dan gaat je wond misschien weer bloeden en dan gaat het flubbergaasje lekken en dan en dan
Ik hoop voor je dat het snel maandag is en alles weer goed komt!
... ♥ ik mis je ♥
pi_74646077
Mijn dinnetje vond het nogal vervelend dat zij tijdens de zwangerschap geen baileys kon drinken ( beetje hetzelfde als wat ik met met filet americain heb).
Dus toen ik op kraamvisite mocht, kreeg ze van mij een fles baileys. Oh, wat was ze gelukkig. Meteen een klein glaasje gedronken!
pi_74646081
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Cattie. Lekker koppie thee zetten!

Zagen jullie net DWDD? Dat a capella groepje!
VoiceMale! Dawasleuk.
En die gitaarbattle vond ik ook
Hardloper.
IG @webkim
pi_74646097
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:29 schreef YPPY het volgende:
innepin, ik denk dat je juist een goede kans hebt! Die stagiaires kenden ze al en als die echt goed waren, hadden ze jou heus niet laten komen, zonde van de tijd.

Aww één zinnetje en ik ben meteen meer hoopvol! Jij bent goed in peptalks
pi_74646100
I keuringsdienst van waarde
pi_74646102
Met mijn medicijnen kan ik praktisch geen alcohol drinken, maar ik mis het maar zelden. Alleen op een zomeravond als we lekker buiten zitten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 12 november 2009 @ 20:34:25 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74646137
Hier ook ER Yppy!
pi_74646147
Ik drink uit principe geen (oke zelden) alcohol.
pi_74646191
Ik moet dat toch eens gaan volgen denk ik, dat ER! Ik mis sowieso kennelijk heel wat leuks, als ik mijn zussen mag geloven. Gooische vrouwen, Boer zoekt vrouw, ER... Allemaal leuk?

Fluf, wijze vrouw. Je hebt helemaal gelijk.
pi_74646207
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:29 schreef YPPY het volgende:

Het lijkt me heftig werk dat je hebt cattie. Vanochtend hoorde ik een gedeelte van een verhaal van een vriendin, dat vond ik al heftig en dat is dan 10 jaar na dato en jij zit er middenin...

Vandaag weer alleen thuis, lekker rustig Expeditie Robinson kijken. En dadelijk aan de warme chocolademelk.
En een wortel knutselen, want die moet in de schoen die we vanmiddag gemaakt hebben. Geen idee hoe ik dat ga doen. En dan heeft ze ook nog gehoord dat het paard graag een klontje suiker wil.
Ik had daar net een kleine discussie over met mijn man. Maar dat is opzich een gespreksonderwerp opzich.
Ik wil eigenlijk niet mee doen aan sinterklaas omdat ik niet wil liegen tegen Eva.
Maar, ik hoef niet te liegen. Ik kan ook sinterklaas vieren zonder mee te gaan 'in de leugen'. Dus niet mijn kind wijsmaken dat er een paard op het dak staat en dat, en dat sinterklaas een loper heeft voor alle huizen en dat soort dingen.
Maar ik moet nog bedenken wat ik dan wel zeg.
pi_74646210
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
Ik drink uit principe geen (oke zelden) alcohol.
Vanwaar dat principe?

Ik drink nooit veel, mijn vader dronk behoorlijk veel en heeft daar nog steeds problemen mee. Dat is altijd een schrikbeeld voor me geweest. Dat echt niet voor mij.
*OUD heilige*
pi_74646235
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik moet dat toch eens gaan volgen denk ik, dat ER! Ik mis sowieso kennelijk heel wat leuks, als ik mijn zussen mag geloven. Gooische vrouwen, Boer zoekt vrouw, ER... Allemaal leuk?

Fluf, wijze vrouw. Je hebt helemaal gelijk.
Ik ben bij ER na een paar seizoenen afgehaakt. Ik ben meer van de P(eking) E(xpress) en de T(emptation) I(sland).
pi_74646296
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef YPPY het volgende:

[..]

Vanwaar dat principe?

Ik drink nooit veel, mijn vader dronk behoorlijk veel en heeft daar nog steeds problemen mee. Dat is altijd een schrikbeeld voor me geweest. Dat echt niet voor mij.
Omdat ik mij ook uitstekend kan vermaken zonder alcohol.
Want als ik al zou drinken dan zou ik dat op stap doen, en ik dus geen alcohol nodig heb voor mijn plezier.

Daarnaast ben ik betrokken geweest bij een ernstig ongeluk waarbij alcohol in het spel zat en ik sindsdien al helemaal zoiets heb van, nooit meer.

Zo nu en dan een baco'tje of een baileys lust ik wel hoor. Maar het hoeft gewoon niet zo.
pi_74646336
n avond!

die pc en laptop van vorige topic komt btw van deze website
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74646429
ER heb ik ook wel gezien, vind ik niet zo leuk meer. Ik mis TI!

Ik vind het juist heel erg leuk dat Ive dit jaar echt bewust Sinterklaas mee maakt. Vorig jaar kreeg hij al bijna alles mee, maar nu helemaal. Sinterklaas als vrolijk feest vind ik erg leuk (ik ben niet van het "bangmaken" met boze pieten en dreigen met de zak e.d.)
  donderdag 12 november 2009 @ 20:43:41 #67
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74646432
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook ER Yppy!
Ik schrok! Ik dacht ER van Luka, Abby en Pratt! Maar dat is zaterdag pas!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_74646483
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Omdat ik mij ook uitstekend kan vermaken zonder alcohol.
Want als ik al zou drinken dan zou ik dat op stap doen, en ik dus geen alcohol nodig heb voor mijn plezier.

Daarnaast ben ik betrokken geweest bij een ernstig ongeluk waarbij alcohol in het spel zat en ik sindsdien al helemaal zoiets heb van, nooit meer.

Zo nu en dan een baco'tje of een baileys lust ik wel hoor. Maar het hoeft gewoon niet zo.
Dat heb ik ook wel hoor, heb geen alcohol nodig voor gezelligheid oid, drink daardoor ook zelden. Vind het juist lastig als anderen veel drinken en dan echt bezopen gaan doen.

Nu maar beginnen met m'n wortel.
*OUD heilige*
  donderdag 12 november 2009 @ 20:45:30 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74646502
Ik drink mss 1 keer in de 2 maanden een glaasje baileys ofzo, that's it.
Ik denk er vaak niet eens aan.
Verdere alcohol vind ik eigenlijk niet lekker. Of althans, niet wijn en bier enzo.
pi_74646506
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook ER Yppy!
Ik weet nog steeds niet hoe die vrouwen heten, alleen die ene, die al in de finale zit.
*OUD heilige*
pi_74646518
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef cattie het volgende:
ER heb ik ook wel gezien, vind ik niet zo leuk meer. Ik mis TI!

Ik vind het juist heel erg leuk dat Ive dit jaar echt bewust Sinterklaas mee maakt. Vorig jaar kreeg hij al bijna alles mee, maar nu helemaal. Sinterklaas als vrolijk feest vind ik erg leuk (ik ben niet van het "bangmaken" met boze pieten en dreigen met de zak e.d.)
Kan jij je Sven nog herinneren? Die in aflevering 1 al voor de charmes van de blonde trien viel? Die is dus vorig jaar om het leven gekomen bij een auto ongeluk.
  donderdag 12 november 2009 @ 20:46:21 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74646528
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:45 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet hoe die vrouwen heten, alleen die ene, die al in de finale zit.
Ik ook niet hoor. Van de mannen ook niet trouwens.
  donderdag 12 november 2009 @ 20:46:25 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74646531
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:45 schreef phluphy het volgende:
Oh en ik heb trouwens gisteren deel 3 uitgelezen van de Millenium trilogie. En nu wil ik de film zien! Is dat 1 film, of ook 3?
Er is een deel 4!! hoorde ik van mijn zweedse bonusmoeder. Alleen staat die op een laptop in bezit van de vriendin van Stieg Larsson, die 20 jaar met hem samenleefde maar door de familie uitgesloten was van de erfenis. dus als ze daar óóit uitkomen komt die ook nog!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74646539
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef cattie het volgende:

Sinterklaas is zo leuk! Ze is er helemaal mee bezig en dat is zo gezellig. Nu nog veel meer dan vorig jaar, ben echt helemaal fan.
*OUD heilige*
pi_74646587
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Er is een deel 4!! hoorde ik van mijn zweedse bonusmoeder. Alleen staat die op een laptop in bezit van de vriendin van Stieg Larsson, die 20 jaar met hem samenleefde maar door de familie uitgesloten was van de erfenis. dus als ze daar óóit uitkomen komt die ook nog!
Whaa, en er staan hier nu al 3 van die mega boeken in de kast die ik nog ga lezen! Wat een werk.
*OUD heilige*
  donderdag 12 november 2009 @ 20:48:50 #76
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74646627
Op vorig jaar oud en nieuw na een glaasje wijn, ben ik zon 8 jaar alcoholloos

Ik ben ER op aan het nemen eerst ff tutten en dan straks op de fiets ER kijken

Zucht ik dacht van de sintinkoop ellende af te zijn, kom ik vandaag bij me oma, schuift ze me wat geld toe als in voor 5 December nog meer zoeken ARGH
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74646640
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:46 schreef YPPY het volgende:

[..]

Sinterklaas is zo leuk! Ze is er helemaal mee bezig en dat is zo gezellig. Nu nog veel meer dan vorig jaar, ben echt helemaal fan.
Ik geef dus les in gr 6 en ik heb vorig jaar die droom wel in duigen zien vallen....
Dit jaar ben ik er niet meer bij ivm verlof. Maar vanaf gr 6 doen de kids echt stom.
  donderdag 12 november 2009 @ 20:51:31 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74646731
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik had daar net een kleine discussie over met mijn man. Maar dat is opzich een gespreksonderwerp opzich.
Ik wil eigenlijk niet mee doen aan sinterklaas omdat ik niet wil liegen tegen Eva.
Maar, ik hoef niet te liegen. Ik kan ook sinterklaas vieren zonder mee te gaan 'in de leugen'. Dus niet mijn kind wijsmaken dat er een paard op het dak staat en dat, en dat sinterklaas een loper heeft voor alle huizen en dat soort dingen.
Maar ik moet nog bedenken wat ik dan wel zeg.
zo heb ik het ook gedaan. Nooit erover gejokt. wel creatief met de waarheid. Waarom gaat Sinterklaas nooit dood? zolang er kinderen zijn zal er ook een sinterklaas zijn....

Maar op rechtstreekse vragen ook een rechtstreeks antwoord. Maar Sint Nicolaas is natuurlijk al een oud verhaal. Ik vind het juist fijn dat ik mijn kinderen de magie van sinterklaas heb kunnen laten ervaren. Een oude lieve man die zomaar kadootjes geeft. Maar nu koopt Sinterklaas ook kado's die ze van ons liever niet mogen. Plastic zwaarden enzo. En een stuur voor de playstation. Sinterklaas heeft maling aan moeders.

Twee van de drie weten nu van hoe het zit en hebben het niet als vervelend ervaren. Wel als leuk en fijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74646834
ah buurvrouw, dan kan ik tzt dus wel bij jou terecht voor tips.
Wel fijn, want ik wil haar idd die magie niet ontnemen, maar ik wil ook niet liegen. Je hoort immers niet te liegen.
Dus inderdaad hij bestaat maar.... en dan weet ik het niet meer...
  donderdag 12 november 2009 @ 20:54:57 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74646871
is het niet een idee om daar een topic voor te maken ? ( of is dat er al? )
pi_74646988
Ja, dat topic was er wel, geloof ik.
  donderdag 12 november 2009 @ 21:01:45 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74647150
Mijn schoonouders, wonend op de grens van Vlaardingen en Schiedam stelden van de week ineens voor om zaterdag in Schiedam naar de officiele intocht te gaan.
Ehm... We hebben gepast. Heel leuk, maar Sasha heeft er totaal nog geen weet van, het zal stikstervensdruk zijn en hoewel het buiten is doe ik dat toch ook liever niet met het oog op de MG en hutjemutje staan met heel veel mensen.
En we hebben morgenavond een bruiloft en Sasha gaat naar mijn zusje en Oscar naar mijn schoonouders en wij konden dus uitslapen. Dat wilden we graag zo houden.
Volgend jaar doen we wel volop mee met de sinterklaaspret.
pi_74647153
Hmmm, nog niet gevonden, kom wel dit topic tegen: Sinterklaas in OUD!
Nostalgie!
pi_74647392
kleine amaranta op vakantie in spanje;
- maar, kennen jullie sinterklaas dan niet?
Spaanse vriendin: nee, nog nooit van gehoord
- oh, hij woont anders hier hoor, en hij brengt ons cadeautjes
Spaanse vriendin: nee zegt me niks, hier komen de 3 koningen
etc etc
pi_74647615
Maar Sinterklaas is er ook speciaal voor Nederlandse (en Belgische kindjes)! Andere kindjes hebben weer andere soorten sinterklazen, zoals de Kerstman. niet gek dat een Spanjaard geen sinterklaas kent, toch?
  donderdag 12 november 2009 @ 21:14:57 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74647641
Hihi die las ik laatst ook MvD, jammer dt de helft van de foto;s in het uiteindelijek topic het neit meer doen.
Melonovy had mij destijds, met mijn gruwel angst voor navelstrengen met tandjes
pi_74647651
Hahaa dat topic MvD wat grappig ik heb meegelurkt toen, ik zat toen nog maar net een paar maanden op OUD. keileuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74647678
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:14 schreef cattie het volgende:
Maar Sinterklaas is er ook speciaal voor Nederlandse (en Belgische kindjes)! Andere kindjes hebben weer andere soorten sinterklazen, zoals de Kerstman. niet gek dat een Spanjaard geen sinterklaas kent, toch?
Wist ik veel. Mijn familie speelde braaf mee maar de rest natuurlijk niet
pi_74647892
Ik denk dat ik dit bedoelde: Hoor wie klopt daar kinderen? , maar het gaat maar een paar posts over dat liegen eigenlijk.
pi_74647915
Leuk he, dat ouwe topic. Wat was die sjoegur toch een trendsetter, he?
pi_74647937
En teruggevonden jullie
pi_74647939
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:21 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Leuk he, dat ouwe topic. Wat was die sjoegur toch een trendsetter, he?
Ja leuke meid, jammer dat ze weg is.
  donderdag 12 november 2009 @ 21:24:53 #94
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74648040
Ik heb vandaag, kookles gehad. 5-gangen menu.

En het is zo leuk. En zo gezellig. Het leek, wel een restaurant. Met kaarslicht en zilver bestek en gewoon lachen, en alles kunnen vragen, echt heel leuk.
En lekker!

Ik herken me zelf niet meer, als ik zo doe. Maar, zegt mijn mentor dan: dat bén jij. Dat hoort bij jou. Het is je ''nieuwe zelf''. Mezelf, maar dan ''uitgebreider''.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74648101
leuk Oxy!

en tof ook, zo'n upgrade van jezelf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74648169
Fijn, Oxy! En je mentor heeft gelijk!

@ amaranta: ja leuke meid, maar ook wel dom, want haar mailadres staat kennelijk al 4 jaar online!
  donderdag 12 november 2009 @ 21:27:54 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74648204
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:24 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb vandaag, kookles gehad. 5-gangen menu.

En het is zo leuk. En zo gezellig. Het leek, wel een restaurant. Met kaarslicht en zilver bestek en gewoon lachen, en alles kunnen vragen, echt heel leuk.
En lekker!

Ik herken me zelf niet meer, als ik zo doe. Maar, zegt mijn mentor dan: dat bén jij. Dat hoort bij jou. Het is je ''nieuwe zelf''. Mezelf, maar dan ''uitgebreider''.
klinkt heel leuk
pi_74648236
Leuk oxy!! Wat heb je allemaal gemaakt? Of is dat teveel om op te noemen ?
  donderdag 12 november 2009 @ 21:30:30 #99
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74648326
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik schrok! Ik dacht ER van Luka, Abby en Pratt! Maar dat is zaterdag pas!
Nieuwe Nieuwe? Of heb ik al wat aflveringen gemist inmiddels?
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 12 november 2009 @ 21:31:39 #100
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74648381
Amuse: kerstomaatjes met feta en basilicum
Voorgerecht: Komkommerrolletjes
Soep: Mosterdkaassoep
Hoofdgerecht: Vegetarisch gerecht met tagilatelle en zoete aardappelkoekjes en spinazie
Dessert: Paflova met vers fruit
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74648383
Wat zeg je dat mooi Oxy! Je nieuwe zelf! En fijn dat het koken zo leuk was!

Edit: Wat zijn komkommerrolletjes?
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')