Vind je echt?quote:
ik denk dat het er ook aan ligt of er oudere broers en zussen zijn die niet meer geloven.quote:
Ja, dat was hier wel, hij vroeg het ook gewoon rechtuit, nou toen hebben we het hem gewoon verteldquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Op een gegeven moment gaan ze het vragen, omdat er dingen niet kloppen, of omdat ze zoietsvan andere kinderen hebben gehoord.
Maar kinderen kunnen het elkaar ook op een nare manier onder de neus wrijven vooral als ze zich superieur voelen omdat zij het al wel wisten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef texelonia het volgende:
Ik zou het niet zelf gaan vertellen. Ze komen er zelf wel achter idd.
En waarom is het erger als je het van vriendjes hoort dan als je het van je ouders hoort? Volgens mij is het nooit leuk om te horen dat Sinterklaas toch niet bestaat, ongeacht op welke manier je er achter komt.
Dat maakte mijn moeder ook weinig uit, dat mijn buurmeisjes het me hadden verteld. Wel dat ik het daardoor eerder wist dan dat ze eigenlijk had gewild.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef texelonia het volgende:
En waarom is het erger als je het van vriendjes hoort dan als je het van je ouders hoort? Volgens mij is het nooit leuk om te horen dat Sinterklaas toch niet bestaat, ongeacht op welke manier je er achter komt.
mijn dochter heeft er anders wel om gelachen.ze vond het wel een goeie grap.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef texelonia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |