Vind je echt?quote:
ik denk dat het er ook aan ligt of er oudere broers en zussen zijn die niet meer geloven.quote:
Ja, dat was hier wel, hij vroeg het ook gewoon rechtuit, nou toen hebben we het hem gewoon verteldquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Op een gegeven moment gaan ze het vragen, omdat er dingen niet kloppen, of omdat ze zoietsvan andere kinderen hebben gehoord.
Maar kinderen kunnen het elkaar ook op een nare manier onder de neus wrijven vooral als ze zich superieur voelen omdat zij het al wel wisten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef texelonia het volgende:
Ik zou het niet zelf gaan vertellen. Ze komen er zelf wel achter idd.
En waarom is het erger als je het van vriendjes hoort dan als je het van je ouders hoort? Volgens mij is het nooit leuk om te horen dat Sinterklaas toch niet bestaat, ongeacht op welke manier je er achter komt.
Dat maakte mijn moeder ook weinig uit, dat mijn buurmeisjes het me hadden verteld. Wel dat ik het daardoor eerder wist dan dat ze eigenlijk had gewild.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef texelonia het volgende:
En waarom is het erger als je het van vriendjes hoort dan als je het van je ouders hoort? Volgens mij is het nooit leuk om te horen dat Sinterklaas toch niet bestaat, ongeacht op welke manier je er achter komt.
mijn dochter heeft er anders wel om gelachen.ze vond het wel een goeie grap.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:50 schreef texelonia het volgende:
Zelf ik vind pakjesavond nog spannend!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Meneer begon vorig jaar al vragen te stellen, ik denk dat hij er dit jaar wel achterkomt hoe de vork in de steel zitIk vrees alleen dat het hem niks van z`n sinterklaasstress scheelt, pakjesavond op zich blijft toch heel spannend voor hem.
Hier nog een!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:33 schreef Jambo het volgende:
Mijn wereld verging toen m'n moeder vertelde dat Sinterklaas niet echt bestaat!
Goh, wat schrijf jij op een nare manier over Sinterklaas.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:05 schreef Bright het volgende:
Wij willen niet aangeven dat die vent bestaat, mocht ze erom vragen, dan zeggen we het gewoon. In ieder geval zal ze nooit van ons horen dat hij bestaat.
En inderdaad, pakjesavond blijft erg leuk, ook zonder die 'kinderlokker' erbij
Mijn zusje heeft ook Down, is 16 en gelooft nog steeds heilig in de Sint!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Grappig dit, zijn van die dingen waar ik nieteens bij stil sta hoe en wanneer Milou dit door gaat krijgen, en mocht ik het haar vertellen of ze dan wel echt beseft of hij niet bestaat![]()
Lang leve DownSyndroom...wie weet gelooft ze wel tot haar 14de ofzo![]()
off topic @ Mirage... ik las ergens dat je zwanger bent: Feli!
Typisch zeg! Ik heb op een ZMLK school stage gelopen in een groep 8, dus 12 jarigen, maar ook daar kregen we het amper voor elkaar om kinderen te laten zien dat Sinterklaas niet echt is.(Uiteraard met toestemming van ouders)quote:Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook Down, is 16 en gelooft nog steeds heilig in de Sint!
Mijn ouders zijn al drie jaar bezig om haar van het geloof af te krijgen. Ze hebben al laten zien waar de cadeautjes liggen, het sinterklaaspak van mijn vader, een Zwarte Piet die zijn schmink afpoetst waar ze bij staat. Maar wat ze ook proberen, zodra de Sint komt is het volop geloof bij haar. Ze zet trouw haar schoen bij de deur. Ik vind het wel grappig. Ik geloof ook niet dat ze last heeft van pesterijen. In haar klas (ZMLK VSO) is ze wel de enige die nog gelooft trouwens.
Hmm.. Zal ik hier dan maar op in gaan?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Bright ik vind het echt misselijk bewoord sorry hoor, maar een fabeltje ( net zoals alle kabouterplops teletubbies etc. ) een kinderlokker doet heel wat anders en vind het gewoon walgelijk om het zo te vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |