het maakte me ook niet uit, maar ik had 4 vk's en ik kan niet ontkennen dat ik met hen twee gewoon wat meer had dan met die andere twee (waarvan ik er 1 dus maar 1 keer 5 minuten gezien hadquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef innepin het volgende:
Het maakte mij niet uit welke van mijn twee vk's ik zou krijgen, vond ze allebei aardig.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef Chan het volgende:
Huup! halverwege het topic vroeg ik me af waarom ik dat in vredesnaam zat te lezen, was even vergeten dat het jouw schuld was!
Dat zeg je ook alleen omdat ik net een fles Merlot open heb gemaakt!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef snoopy het volgende:
Ah, goed gezelschap, dat heb ik even nodig
klinkt aantrekkelijk maar eigenlijk smaakt het me op het moment helemaal nietquote:Op donderdag 12 november 2009 19:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen omdat ik net een fles Merlot open heb gemaakt!
You like?
Oh.. ik had gehoopt dat het juist een opkikkertje voor je zou zijn. Maar inderdaad, waarschijnlijk heb je meer zin in een theetje of bouillonneke.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
klinkt aantrekkelijk maar eigenlijk smaakt het me op het moment helemaal niet![]()
Dus geniet ervan zou ik zeggen
Samen gaan?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:54 schreef snoopy het volgende:
Deel 2 en 3 worden vast ook nog wel verfilmd. Deel 1 is een enorm succes toch?
Ik heb ook wel weer eens zin om naar de film te gaan eigenlijk.
Nou ja, ik heb geen koorts dus niet ziek. Maar wel beroerd zoals zovelenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goed gezelschap, yeah!![]()
![]()
Snoop, ben je ziek? Beterschap!
Dat klinkt alleen maar nòg engerquote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh en fluf, dat gaasje zit dus vast in het sneetje dat hij gemaakt heeft, he?Een groot deel flubbert wel los bij mijn kiezen, maar het zit ook vast. Snap je?
ieuwquote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh en fluf, dat gaasje zit dus vast in het sneetje dat hij gemaakt heeft, he?Een groot deel flubbert wel los bij mijn kiezen, maar het zit ook vast. Snap je?
Oef, das inderdaad heftig zeg. Maar kan me ook wel voorstellen dat je leert om dat toch achter je te laten als je weer naar huis gaat.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:11 schreef cattie het volgende:
Laten we zeggen dat ik op mijn werk veel verwaarloosde, mishandelde en misbruikte kinderen tegen kom. Vandaag had ik er 1 in de laatste categorie.
Nou mijn beste vriendin heeft deze baan in het verleden gehad maar kan dit jaar niet meer. Toen hebben ze zelf drie kandidaten geplukt uit hun kring van bekenden (en ex-stagiaires), en mijn beste vriendin heeft mij naar voren geschoven als de Ideale Kandidatequote:Op donderdag 12 november 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin, als het zo appeltje-eitje was voor die andere 2 hadden ze jou toch niet uitgenodigd?
Je maakt dus gewoon een hele goede kans volgens mij hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |