Als je zo'n topic opent, wat toch een behoorlijke stap is, dan moet je daarna niet direct weg lijkt me. Maar zelfs dan.......je komt terug, leest nogal 'ferme' commentaren..... als ik TS was geweest, zou ik meteen hebben willen weerleggen, wat in mijn ogen idiote aannames zouden zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ze eerst even weg moest na het posten van haar OP?
Maar serieus, bekijk even de eerste paar reacties die vlak na het openen gepost zijn. Die nodigen niet echt uit tot verder- of meediscussiëren als TS zijnde hoor. En dan kan iedereen wel roepen 'dan moet je zoiets maar niet op een forum gooien, want dan kan je dat verwachten', maar dat geldt andersom dan net zo natuurlijk. Dan moet je maar niet meteen zulke reacties er in gooien, want dan kan je zo'n reactie (lees: stilte) van TS ook verwachten als die dat niet gewend is
Hé, ik veroordeel niemand, ik zeg alleen maar dat ik het van sommige TS-ers best kan begrijpen als ze niet meer terugkomen.
Da's weer iets anders dan die TS-en die eerst drie topics meelullen maar dan op het spannende moment nooit meer terugkomen, die hebben we ook zo vaak gehad. Dát zijn de etters!![]()
![]()
Ja maar jij bent een softie!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk, als ik TS was geweest ook. Maar we zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde en misschien had TS niet begrepen dat je, zodra je je topic hebt geopend, moet gaan zitten F5-en voor reacties om die meteen te kunnen beantwoorden...
Anyway. Iedereen is anders. De een kan wat beter tegen harde commentaren dan de ander. Nogmaals, ik wil alleen maar zeggen dat ik het best kan begrijpen dat sommigen er geen trek meer in hebben dan.
Dat dus, maar ja het is zo lekker makkelijk hé? Veilig anoniem van achter het pc'tje zonder je zorgen hoeven te maken of je iemand nog recht in de ogen kan kijken daarna.. want nee dat is toch nergens voor nodig want je kent de persoon in kwestie toch niet. En daar mijn punt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
Maar men had ook die veroordelingen misschien beter even voor zich kunnen houden tot ze wat meer info hadden gekregen dan(Doel niet op jou hoor, jij bracht het nog netjes, maar ik kan me voorstellen dat de rest niet echt uitnodigde om nog te reageren en dat helpt zo hier en daar wel een aantal topics om zeep helaas).
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Logician het volgende:
Mijn vraag aan die mensen is vooral:
Hoe kun je in godsnaam zo hard en kwetsend oordelen over een situatie waarvan je behalve het korte stukje uit de OP met verdorie een vraag om advies verder nog niets van weet. En waar niet eens de moeite wordt genomen om de rest van het verhaal eerst eens aan te horen zo op reageren zonder ook maar enige gewetenswroeging??
quote:Dat dus, maar ja het is zo lekker makkelijk hé? Veilig anoniem van achter het pc'tje zonder je zorgen hoeven te maken of je iemand nog recht in de ogen kan kijken daarna.. want nee dat is toch nergens voor nodig want je kent de persoon in kwestie toch niet. En daar mijn punt.
Zei ze met haar moreel superioriteitsgevoel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef Logician het volgende:
Ik heb tenminste moralen.
Superioriteitsgevoel, emmerquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef Friek_ het volgende:
Zei ze met haar moreel superioriteitsgevoel.
Gelukkig heb ik een emmer om in te kotsen.
Kom op zeg, je doet alsof het de schuld is van de o zo boze users dat mevrouw al bij de eerste paar posts de grond in wordt geboord en kijkt totaal niet naar het gegeven dat ze amper tot geen informatie heeft vrijgegeven. Je kan op je klompen aanvoelen dat wanneer zo'n dergelijke post maakt je de wind van voren zal krijgen omdat mensen nu eenmaal ervan houden om te oordelen. Overigens oordeel jij net weer zo hard over de mensen waarvan je geen verstand hebt wie ze zijn; precies het verwijt dat jij hen ook geeft. Maar dat is het ironische van alle moraalridders.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Superioriteitsgevoel, emmerwtf happened to you?
Nee, je hebt in een vergelijkbaar schuitje gezeten.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:25 schreef Bragi het volgende:
Ah, dit is zo'n topic waarin de -uiteraard pas geregistreerde- TS gelijk weer is verdwenen na de OP?
GA AJB GA! ook al ben je niet getrouwd dan kan je huidige vriend nog steeds vader van je kind blijven. Mijn moeder wist op mijn 4e dat ze wilde scheiden van mijn vader en gewacht tot mijn 16e. Ik ben dus opgegroeid in een liefdeloos gezin waar niemand naar elkaar omkeek. Ik ben hier zo door beschadigd dat ik al jaren bij psycholoog loop, bindingsangst, verlatingsangst, depressie, chronisch somber en persoonlijkheidstoornis wat bijna allemaal naar mijn jeugd thuis te herleiden is. DUS GA doe je kind niet aan wat mij is aangedaan en een normaal leven voor mij ongeveer onmogelijk is gemaakt door dat me moeder dacht "het beste te doen"quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef radeloos1 het volgende:
Sinds 3 maand ben ik moeder van een prachtige jonge zoon.
Helaas gaat het tussen mij en mijn vriend al heel lang heel slecht.
De liefde is gewoon over.
Maar nu heb ik dus gevoelens voor mijn beste vriend, en die gevoelens zijn wederzijds.
en die worden steeds meer!
Maar ik vind dat een kind vader en moeder moet hebben?
wat nu te doen?
Mijn verstand zegt blijven, maar mijn hart zegt gaan?
HELP!!!
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:28 schreef Bob-B het volgende:
geef het kind op voor adoptie, hoe dan ook issie beter af dan ouders die een kind nemen om een onherroepelijk verloren relatie toch nog proberen te lijmen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, je doet alsof het de schuld is van de o zo boze users dat mevrouw al bij de eerste paar posts de grond in wordt geboord en kijkt totaal niet naar het gegeven dat ze amper tot geen informatie heeft vrijgegeven. Je kan op je klompen aanvoelen dat wanneer zo'n dergelijke post maakt je de wind van voren zal krijgen omdat mensen nu eenmaal ervan houden om te oordelen. Overigens oordeel jij net weer zo hard over de mensen waarvan je geen verstand hebt wie ze zijn; precies het verwijt dat jij hen ook geeft. Maar dat is het ironische van alle moraalridders.
En dat R&P-posters oordelen op grond van de informatie die zij krijgen en hiermee niet altijd even genuanceerd zijn is juist een zegen. De waarheid hoeft niet altijd in een mooie verpakking te komen. Sterker nog, het is zelfs behoorlijk irritant wanneer posters extra liters aan nuances, informatie en overpeinzingen gaan toevoegen terwijl daarmee de kracht van hun statement ondergesneeuwd raakt.
wat dat mensen het perse nodig vinden om iemand te kwetsen zonder aanleiding maar gewoon omdat ze het kunnen omdat ze anoniem op het internet zitten?? dat is geen discussie waardig maar ronduit zielig imho (jaja go bitch on me nowquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:01 schreef Re het volgende:
is een apart discussie topic waardig dit wel, eigenlijk...
Mja, het is aan de TS om te besluiten daar wat van aan te trekken. Als ik me gekwetst zou moeten voelen door elke steek die ik krijg, dan zou ik mezelf nu al van kant hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Superioriteitsgevoel, emmerwtf happened to you?
@Scorpie klopt, maar dat geeft mensen niet een absoluut recht tot het mogelijk kwetsen van anderen zonder verdere details te weten lijkt mij?
Is dat niet de basis van elke discussie, een ieder die meent een versie van de waarheid te verkondigenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:52 schreef pistoletsopzondag het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een emmer om in te kotsen...
Laten we vooral niet nuanceren en niet naar de context kijken.
Wij hebben immers de waarheid in pacht ()
net gedumpt door een vrouw? of een homofiele vrouwenhater? (zo ga ook ff kansloze fokker spelenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef RAVW het volgende:
Wat vind ik het soms erg jammer dat er geen APk keuringen zijn voor de dames ... denk ook niet dat er meer dan 4 % er door heen zou komen maar goed ..
dat is wat anders ..
Maar het valt me wel op ook weer in dit stukje zo dra ze het moeilijk krijgen of het gaat even niet naar HUN/haar zin dan lopen ze te klagen ..
nee niet eerst alleen denken aan de leuke dingen en pas het te laat si gaan klagen ..
Ik zou zelf zeggen weg met die vriend en zoek het even verder zelf uit met je partner .
Want jullie hebben beide daar de verantwoording voor genomen ..dus zullen jullie die beide nu aan moeten gaan pakken.
En wat heb je al gedaan om je relatie te redden?
De basis van een discussie ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat niet de basis van elke discussie, een ieder die meent een versie van de waarheid te verkondigen
nee geen van beidequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
net gedumpt door een vrouw? of een homofiele vrouwenhater? (zo ga ook ff kansloze fokker spelen
Euh.. nopequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:10 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Nee, je hebt in een vergelijkbaar schuitje gezeten.
Ik oordeel idd over een manier van reageren dat klopt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom op zeg, je doet alsof het de schuld is van de o zo boze users dat mevrouw al bij de eerste paar posts de grond in wordt geboord en kijkt totaal niet naar het gegeven dat ze amper tot geen informatie heeft vrijgegeven. Je kan op je klompen aanvoelen dat wanneer zo'n dergelijke post maakt je de wind van voren zal krijgen omdat mensen nu eenmaal ervan houden om te oordelen. Overigens oordeel jij net weer zo hard over de mensen waarvan je geen verstand hebt wie ze zijn; precies het verwijt dat jij hen ook geeft. Maar dat is het ironische van alle moraalridders.
En dat R&P-posters oordelen op grond van de informatie die zij krijgen en hiermee niet altijd even genuanceerd zijn is juist een zegen. De waarheid hoeft niet altijd in een mooie verpakking te komen. Sterker nog, het is zelfs behoorlijk irritant wanneer posters extra liters aan nuances, informatie en overpeinzingen gaan toevoegen terwijl daarmee de kracht van hun statement ondergesneeuwd raakt.
Ik vind dat iedereen zijn eigen waarheid ook dient mogen te verkondigen graag zelfs, maar dat kan ook zonder kutopmerkingen. Dát was en is nu juist mijn punt. Het hebben van en uiten van respect naar elkaar toe als mens daar gaat het om. Je kan iets imho prima duidelijk verpakken zonder dit lullig te doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat niet de basis van elke discussie, een ieder die meent een versie van de waarheid te verkondigen
volgens mij is fok ook een uitlaat klep voor veel frusti fokkers. niet de juiste maarjaquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen zijn eigen waarheid ook dient mogen te verkondigen graag zelfs, maar dat kan ook zonder kutopmerkingen. Dát was en is nu juist mijn punt. Het hebben van en uiten van respect naar elkaar toe als mens daar gaat het om. Je kan iets imho prima duidelijk verpakken zonder dit lullig te doen.
alleen niet door TS dies verdwenen ofzo of opweg naar haar beste vriendquote:
Nog zo'n grappenmakerquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:30 schreef Ilse1990 het volgende:
TS is duidelijk low-education.
Ohw het gaat eventjes niet goed laat ik me kut maar achtena lopen naar mijn beste vriend
Goedkoper kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Ik heb medelijden met de vader, die arme man.
Inderdaad, wat een kortzichtigheid! Ik heb ook MAVO gedaan, maakt dit me nu dom?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:27 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Nog zo'n grappenmaker
Gelukkig weet jij precies wat er allemaal aan de hand is![]()
Kun je mijn heden en toekomst ook even voorspellen? Zou wel tof zijn..
Bij voorbaat dank, en indien je het niet kan, en het allemaal gelul is, niet reageren plz
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef verleiding het volgende:
Als het al zo lang slecht gaat, waarom neem je dan in godsnaam een kind. Tering zeg.
Veel doen dit met een huisdier en dat vind ik eigenlijk al misselijkmakend, maar de meesten hebben het volgens mij niet eens door dat ze zo handelen. Ze zien in ieder geval de gevolgen niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
inderdaad, dat "kom we nemen een kind om te kijken of de liefde terugkomt."![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |