abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:03:16 #126
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74676402
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:17 schreef RAVW het volgende:
Wat vind ik het soms erg jammer dat er geen APk keuringen zijn voor de dames ... denk ook niet dat er meer dan 4 % er door heen zou komen maar goed ..
dat is wat anders ..

Maar het valt me wel op ook weer in dit stukje zo dra ze het moeilijk krijgen of het gaat even niet naar HUN/haar zin dan lopen ze te klagen ..

nee niet eerst alleen denken aan de leuke dingen en pas het te laat si gaan klagen ..
Ik zou zelf zeggen weg met die vriend en zoek het even verder zelf uit met je partner .

Want jullie hebben beide daar de verantwoording voor genomen ..dus zullen jullie die beide nu aan moeten gaan pakken.
En wat heb je al gedaan om je relatie te redden?
net gedumpt door een vrouw? of een homofiele vrouwenhater? (zo ga ook ff kansloze fokker spelen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:18:41 #127
213821 pistoletsopzondag
Professioneel lurker
pi_74676989
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Is dat niet de basis van elke discussie, een ieder die meent een versie van de waarheid te verkondigen
De basis van een discussie ja.
TS is afwezig dus van een discussie is geen sprake imo.

Benieuwd of al die schreeuwerds/internetheroes hier hun eigen leven zo goed op orde hebben...
De fanfare van honger en dorst.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:31:08 #128
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_74677468
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

net gedumpt door een vrouw? of een homofiele vrouwenhater? (zo ga ook ff kansloze fokker spelen
nee geen van beide
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_74683412
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nee, je hebt in een vergelijkbaar schuitje gezeten.
Euh.. nope
pi_74683514
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Kom op zeg, je doet alsof het de schuld is van de o zo boze users dat mevrouw al bij de eerste paar posts de grond in wordt geboord en kijkt totaal niet naar het gegeven dat ze amper tot geen informatie heeft vrijgegeven. Je kan op je klompen aanvoelen dat wanneer zo'n dergelijke post maakt je de wind van voren zal krijgen omdat mensen nu eenmaal ervan houden om te oordelen. Overigens oordeel jij net weer zo hard over de mensen waarvan je geen verstand hebt wie ze zijn; precies het verwijt dat jij hen ook geeft. Maar dat is het ironische van alle moraalridders.

En dat R&P-posters oordelen op grond van de informatie die zij krijgen en hiermee niet altijd even genuanceerd zijn is juist een zegen. De waarheid hoeft niet altijd in een mooie verpakking te komen. Sterker nog, het is zelfs behoorlijk irritant wanneer posters extra liters aan nuances, informatie en overpeinzingen gaan toevoegen terwijl daarmee de kracht van hun statement ondergesneeuwd raakt.
Ik oordeel idd over een manier van reageren dat klopt.
pi_74683698
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Is dat niet de basis van elke discussie, een ieder die meent een versie van de waarheid te verkondigen
Ik vind dat iedereen zijn eigen waarheid ook dient mogen te verkondigen graag zelfs, maar dat kan ook zonder kutopmerkingen. Dát was en is nu juist mijn punt. Het hebben van en uiten van respect naar elkaar toe als mens daar gaat het om. Je kan iets imho prima duidelijk verpakken zonder dit lullig te doen.
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:58:40 #132
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74684780
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:28 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen zijn eigen waarheid ook dient mogen te verkondigen graag zelfs, maar dat kan ook zonder kutopmerkingen. Dát was en is nu juist mijn punt. Het hebben van en uiten van respect naar elkaar toe als mens daar gaat het om. Je kan iets imho prima duidelijk verpakken zonder dit lullig te doen.
volgens mij is fok ook een uitlaat klep voor veel frusti fokkers. niet de juiste maarja
pi_74688995
Toch nog een tof topic geworden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:34:07 #134
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_74689136
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:24 schreef Biancavia het volgende:
Toch nog een tof topic geworden.
alleen niet door TS dies verdwenen ofzo of opweg naar haar beste vriend
pi_74690192
TS
pi_74696210
TS is duidelijk low-education.
Ohw het gaat eventjes niet goed laat ik me kut maar achtena lopen naar mijn beste vriend
Goedkoper kunnen we het niet maken, wel makkelijker

Ik heb medelijden met de vader, die arme man.
Lieve kusjes Ilse
pi_74699072
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:30 schreef Ilse1990 het volgende:
TS is duidelijk low-education.
Ohw het gaat eventjes niet goed laat ik me kut maar achtena lopen naar mijn beste vriend
Goedkoper kunnen we het niet maken, wel makkelijker

Ik heb medelijden met de vader, die arme man.
Nog zo'n grappenmaker

Gelukkig weet jij precies wat er allemaal aan de hand is
Kun je mijn heden en toekomst ook even voorspellen? Zou wel tof zijn..

Bij voorbaat dank, en indien je het niet kan, en het allemaal gelul is, niet reageren plz
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:34:54 #138
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_74700881
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:27 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Nog zo'n grappenmaker

Gelukkig weet jij precies wat er allemaal aan de hand is
Kun je mijn heden en toekomst ook even voorspellen? Zou wel tof zijn..

Bij voorbaat dank, en indien je het niet kan, en het allemaal gelul is, niet reageren plz
Inderdaad, wat een kortzichtigheid! Ik heb ook MAVO gedaan, maakt dit me nu dom?
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:35:42 #139
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_74700900

[ Bericht 100% gewijzigd door tomtomkortom op 14-11-2009 18:35:57 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:50:28 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74701372
TS heeft sinds de OP fok niet meer bezocht..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:51:22 #141
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74701408
Joh.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74701438
MAVO is gewoon maar MAVO toch?
Maar TS is echt een koe, ze moet gewoon even er door heen.
Het is nog nooit zo donker geweest, of het wordt wel weer licht
Lieve kusjes Ilse
  zondag 15 november 2009 @ 01:51:25 #143
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_74712014
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef verleiding het volgende:
Als het al zo lang slecht gaat, waarom neem je dan in godsnaam een kind. Tering zeg.
Dat dus.

Je hebt een kind dus kijk eerst maar eens een jaar of het uit te houden is met je huidige vriend. Met de realiteit van een kind veranderd je wereld wen daar eerst maar eens aan voordat je andere de schuld gaat geven.
Of wil je over een half jaar je kind ook dumpen omdat dat ook niet zo bevalt.
pi_74717084
Ik zou eerst wel eens willen weten of de problemen voor-tijdens-of na de bevalling kwamen.
Pas dan is een serieus antwoord imho mogelijk.

1: Voor de bevalling: Dom dom dom, een kind lost idd geen relatie problemen op.
Aan de andere kant voor hetzelfde geld was TS zwanger en is ze tegen abortus oid. Zie 4

2: Zie 3 en 4

3: Zoiets kan je helaas overkomen, niemand kiest ervoor om in zo'n situatie terecht te komen.
Maar dat betekend nog niet dat je jezelf als slachtoffer moet gaan zien, sta op en doe er wat aan!
Zie 4

4: In elk van de gevallen kies voor je kind deze gaat gewoon voor. Jij hebt de keuze gemaakt om een baby op de wereld te zetten en daarmee ben je een heel grote verantwoording aangegaan. Kom die ook na. Alleen maar denken aan wat jij het liefste wilt is niet meer het belangrijkste op dat gebied zal je dus consessies en overwegingen moeten leren maken zodat je kindje een goede basis krijgt. Een mens wordt gevormt door ervaringen tijdes het opgroeien één van deze is de vertrouwensbasis en die wordt in de babyperiode ontwikkeld. M.a.w een onstabiele baby/kindertijd kan een kind/volwassene met bindings/vertrouwens/probleemgedrag veroorzaken. Dus sta eens heel ged stil bij wat het beste is voor je kind, en wees er goed bewust van dat alles, letterlijk alle dingen die hij mee krijgt en alle keuzes die jij maakt van invloed zijn op de toekomstige ontwikkeling, levensloop en zelfbeeld van je kind.

Ruzie en stress is gewoon niet goed voor een kind, en ook niet voor jou aangezien je dan meer energie kwijt bent aan ruzieen en minder energie en liefde/aandacht voor je kind overhoudt.

Als je kiest om weg te gaan bij je huidige partner, stap dan aub niet direct een nieuwe relatie in.
Neem rust en tijd voor jezelf en je kind, ipv het kind van de ene in de andere situatie te sleuren.
Ook hier weer, een nieuwe liefde na al die stress betekend ook weer minder aandacht voor je kind.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2009 15:44:40 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 08:24:01 #145
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74805504
nja gewoon op je gevoel afgaan is altijd het beste
ook hoe je dit ook bekijk het kind word er altijd de dupe van
pi_74805609
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

inderdaad, dat "kom we nemen een kind om te kijken of de liefde terugkomt."
Veel doen dit met een huisdier en dat vind ik eigenlijk al misselijkmakend, maar de meesten hebben het volgens mij niet eens door dat ze zo handelen. Ze zien in ieder geval de gevolgen niet.

Ik zou zeggen toch maar vertrekken al moet je wel beseffen dat je omgeving, je huidige man en diens omgeving je dat echt niet in dank zullen afnemen. Misschien weegt het mee (afhankelijk van je karakter)
  woensdag 18 november 2009 @ 08:36:50 #147
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_74805643
TS zit in een blijf van mijn lijf huis ?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')