abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:00:13 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74688706
Mijn moeder gaf vroeger les aan een jongen die Vuis Luis heette (spelling kan afwijken). Niet helemaal hetzelfde maar toch wel opmerkelijk.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 november 2009 @ 10:04:19 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_74688750
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder gaf vroeger les aan een jongen die Vuis Luis heette (spelling kan afwijken). Niet helemaal hetzelfde maar toch wel opmerkelijk.
Ik zat in de klas met Connie Veer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74692259
Thijs Thijs.

Echt waar. Een jongen uit mijn dorp vroeger.
What's it going to be then, eh?
pi_74699057
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Om reacties als die van alsem te vermijden.
sorrie
  Moderator zaterdag 14 november 2009 @ 20:02:46 #55
42184 crew  DaMart
pi_74703707
In de tv-serie Bones komt af en toe een pyschiater voorbij met de naam dokter Gordon Gordon.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_74744275
Heere Heeresma
  Trouwste user 2022 maandag 16 november 2009 @ 12:24:15 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_74744417
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef Bleie het volgende:
Heere Heeresma
En zijn zoon heet hetzelfde

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 16 november 2009 @ 12:24:59 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_74744440
Miou Miou schiet me te binnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 november 2009 @ 12:29:30 #59
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_74744549
Dodo widodo.
Nee echt, hij werkt op de Hku
http://www.hku.nl/web/show/id=56836

Jozo jozefzoon
http://www.djguide.nl/djinfo.p?djid=2263
Dj. Oud klasgenoot van me.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 16 november 2009 @ 15:21:47 #60
71048 Tokay
makes your day!
pi_74749330
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 november 2009 @ 08:53:03 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_74773107
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef Tokay het volgende:
Siouxsie Sioux.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 10:51:45 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_74775627
het is dan wel geen persoon maar "mr. mr." ook wel "mister mister"
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 17 november 2009 @ 12:31:31 #63
71048 Tokay
makes your day!
pi_74778342
Deze drie waren nog niet genoemd:

Galileo Galilei.
Magnus Magnusson.
Robbie Robertson.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_74779620
Major Major Major Major in Catch-22
Zijn vader gaf hem de namen Major Major als grapje en in het leger werd hij door een computer met net zo'n gevoel voor humor meteen bevorderd tot majoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 november 2009 @ 14:06:22 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74781066
Ik heb een collega die Bianco Witjes heet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:10:49 #66
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74781233
Heinrich Heine
Manfred Mann
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 14:19:17 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_74781462
Zinedine Zidane.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:28:06 #69
71048 Tokay
makes your day!
pi_74787215
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een collega die Bianco Witjes heet.
Ik vind Witte de With een mooiere naam.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_74788277
Vincent Vincent, zanger van de band Vincent Vincent and the Villains.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 november 2009 @ 09:40:19 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_74806725
Silvain Silvain van The New York Dolls.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74806902
Bij mij zat vroeger iemand op school die 'Saba Saba' heette .
Cool story, Hansel.
pi_74806964
Richard Richard uit Bottom natuurlijk.
  woensdag 18 november 2009 @ 22:15:26 #74
71048 Tokay
makes your day!
pi_74833789
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 18 november 2009 @ 22:31:14 #75
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_74834486
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef kabelhaspel het volgende:
Duran Duran
Wet W. Wet
Te slecht
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 19 november 2009 @ 00:58:02 #76
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_74839149
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:19 schreef alors het volgende:
Het mag geloof ik niet. Als je bv een kind aangeeft moet de voornaam anders zijn dan de achternaam.

Dit geldt dus voor namen die exact hetzelfde zijn.
Nee. Je mag geen achternaam als voornaam gebruiken. "Jansen" mag dus niet als voornaam gebruikt worden. Een uitzondering wordt gemaakt voor achternamen waarvoor het al gebruikelijk is dat deze als voornaam gebruikt worden. Bijvoorbeeld "Piet". Piet Piet mag dus wel. Jansen Jansen niet.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:27:14 #77
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_74850688
Zoon van mijn vroegere Aardrijkskundeleraar:

Bake Bakermans
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  Moderator donderdag 19 november 2009 @ 14:29:46 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_74850769
quote:
Op maandag 19 november 2009 00:58 schreef freako het volgende:

[..]

Nee. Je mag geen achternaam als voornaam gebruiken. "Jansen" mag dus niet als voornaam gebruikt worden. Een uitzondering wordt gemaakt voor achternamen waarvoor het al gebruikelijk is dat deze als voornaam gebruikt worden. Bijvoorbeeld "Piet". Piet Piet mag dus wel. Jansen Jansen niet.
Mijn oom heet Jansen van de voornaam waarom zou dat niet mogen?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_74851592
Ik vond deze gast altijd zo'n masterlijke naam hebben:

http://en.wikipedia.org/wiki/Magn%C3%BAs_Ver_Magn%C3%BAsson
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 19 november 2009 @ 15:02:49 #80
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_74851864
De naam dekte wel volledig de lading. Ik heb uren naar eurosport gekeken voor hem
pi_74851951
Mario Mario - die van Nintendo. De ontwerpers hadden de origenele inval hem dezelfde voor- als achternaam te geven.
pi_75034691
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mijn oom heet Jansen van de voornaam waarom zou dat niet mogen?
Het mag alleen niet als zijn achternaam ook Jansen is
  donderdag 26 november 2009 @ 21:39:58 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75034891
Ik ken een Frans Franssen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 26 november 2009 @ 23:29:57 #84
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_75040046
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Mijn oom heet Jansen van de voornaam waarom zou dat niet mogen?
Dat is nou eenmaal de wet. Zie hier.
pi_75070359
Ik heb ooit eens samengewerkt met een Esther Ester.
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 21:55:56 #86
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75070447
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef freako het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal de wet. Zie hier.
quote:
een bestaande achternaam als die niet ook als voornaam gebruikelijk is
Jansen is dus een gebruikelijke voornaam want ik ken iig al 1 iemand die zo heet dus gaat de regel niet op.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:15:47 #87
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_75071271
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]


[..]

Jansen is dus een gebruikelijke voornaam want ik ken iig al 1 iemand die zo heet dus gaat de regel niet op.
Staat 't ook zo in zijn paspoort, of noemt ie zich alleen maar zo?
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:18:06 #88
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_75071375
Sander Sanders
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:29:12 #89
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_75089893
Henk is daar een mooi voorbeeld van.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zaterdag 28 november 2009 @ 18:30:53 #90
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_75089954
Knut Knudsen
Sten Stensen
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_75287716
dr. montgomery montgomery.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_75288235
Bruce Bruce.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 7 december 2009 @ 20:29:45 #93
71048 Tokay
makes your day!
pi_75386388
Joline Jolink, Nederlandse modeontwerpster.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 21:40:19 #95
42184 crew  DaMart
pi_75389821
Carl Carlson is een van de beste vrienden van Homer Simpson!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 11:19:36 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_75402617
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:15 schreef freako het volgende:

[..]

Staat 't ook zo in zijn paspoort, of noemt ie zich alleen maar zo?
jup staat zo in zijn paspoort
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 9 december 2009 @ 21:19:57 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75460568
Lerares van middelbare school heette Ana Nas
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:24:06 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75548385
Oud klasgenoot op de middelbare school:

Valentijn Valentijn...
Reinier Reiniers

[ Bericht 14% gewijzigd door _evenstar_ op 12-12-2009 14:29:56 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')