En Helen Helmink, wiens naam overigens op Willem Wilmink is gebaseerd.quote:
okay en nu bewijs dat deze personen bestaan (of fictie zijn maar dan niet alleen in jouw hoofd!)quote:Op maandag 12 november 2009 16:18 schreef alsem het volgende:
simon simonsen
sjoerd sjoerdsen
theo theossen
patrick patricksen
henk henksen
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:15 schreef Frollo het volgende:
Wier, Biancavia.
Helen Helmink, wier naam. ..
Om reacties als die van alsem te vermijden.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
Waarom staat dit eigenlijk niet gewoon in GC ofzo?
Ik vind die naam echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Frans Duijts vind ik wat dat betreft ook een mooie naam.
Omdat ik uit principe alleen in TTK post.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
Waarom staat dit eigenlijk niet gewoon in GC ofzo?
of Frans Wijfje, ook zo ietsquote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat hadden we een leraar die Frans Engels heette. Hij gaf - echt waar - Duits.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Ik ken een Frans Engelsquote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Biancavia het volgende:
En ik een Jo de Ster.quote:
Pikhoofd Pikhoofd. Aankomend koning van Nederland, zal binnen afzienbare tijd Catharina-Amalia bevruchten en vervolgens huwen.quote:
Op mijn school was er een Pieter Pieters voor muziek.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:16 schreef Desunoto het volgende:
Ik had een Bareld Barelds als aardrijkskunde docent.
En haar voornaam was ook nog Molly?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef Divel het volgende:
Ik had een biologie lerares die heette van achteren Mol en is later ook getrouwd met een Mol
als ze dan ook nog een schoonheidsvlekje of mole hadquote:Op maandag 12 november 2009 17:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
En haar voornaam was ook nog Molly?
Nee, dat niet. Post aangepast.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
En haar voornaam was ook nog Molly?
Oh god, ja. Als je 't zo zou lezen zou je denken dat 't een grap was.quote:
Ik dacht ooit dat het haar artiestennaam ofzo was... Tot ze in een of ander tv programma zei dat haar ouders haar écht zo genoemd hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh god, ja. Als je 't zo zou lezen zou je denken dat 't een grap was.
Ik wilde hem net postenquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:13 schreef Tokay het volgende:
Barend Barendse (Amsterdam, 14 oktober 1907 - aldaar, 5 februari 1981) was een Nederlands sportverslaggever en presentator.
En een briljante rol in een briljante filmquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:50 schreef Beregd het volgende:
Humbert Humbert.
Fictief maar toch bekend. En fictief mag van Frollo.
Film?! Barbaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef tong80 het volgende:
En een briljante rol in een briljante film
Dick Kok bestaatquote:Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
misschien als leuke sub groep mensen wier voornaam hetzelfde betekent als hun achternaam of de vertaling van hun achternaam.
fictief voorbeeld: Haan de Cock
Al vraag ik me af of hier voorbeelden van bestaan.
Boek, boek!quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een briljante rol in een briljante film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |