Wat is de derde?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:28 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
In Limboland hebben ze toch ten minste drie koosnamen?
Ik ben fanquote:Op donderdag 12 november 2009 15:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is saxofonist onder de artiestennaam Tony Saxofony
Voor zover ik weet is die combinatie niet verboden. Maar als RDW mij zo'n kenteken opstuurt, zal ik wel een brief terugsturen. In Comic Sans.quote:
Ik zal Eurlings even helpen.quote:
1750 euro.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:01 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zal Eurlings even helpen..
1. Ja
2. Ja
3. Nee
4. Nee
5. Nee
6. Ja
Hoeveel kostte zo'n Kamervraag ook al weer?
Het neemt ook niet weg dat het toenemende racisme in dit land gevaarlijke vormen kan aannemen/aan het aannemen is. Dat kan zelfs zo ver gaan dat geschiedenis herhaald kan worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:22 schreef sneakypete het volgende:
Spanningen tussen groepen zijn er altijd, juist. Maar het neemt niet weg dat ze vroeg of laat een echt gevaarlijke vorm aan kunnen nemen.
Als je met racisme 'blinde haat op basis van vooroordelen, misvattingen en drogredenen' bedoelt, dan heb je gelijk ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het neemt ook niet weg dat het toenemende racisme in dit land gevaarlijke vormen kan aannemen/aan het aannemen is. Dat kan zelfs zo ver gaan dat geschiedenis herhaald kan worden.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:12 schreef Stewes het volgende:
Voor de liefhebbers die het hebben gemist, een korte maar geniale samenvatting van het broddelwerk van deze held. Begint op minuut 2.50
Game On!
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10301073&md5=9373fbfd96bd3e8e2d6397d04277d062
Zelfs dat trolletje van de PVDA overstemt hem..waar gaat dit heen...![]()
![]()
Haha.. jij maakt wel vaker van die indirecte of directe WW2 vergelijkingen.. heb er moeite mee je serieus te nemen..quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het neemt ook niet weg dat het toenemende racisme in dit land gevaarlijke vormen kan aannemen/aan het aannemen is. Dat kan zelfs zo ver gaan dat geschiedenis herhaald kan worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |