vooral datquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef cattie het volgende:
Ieuw, Oeke, dat zou echt ranzig geweest zijn! En grappig.
Stront aan je bank is nooit grappigquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef cattie het volgende:
Ieuw, Oeke, dat zou echt ranzig geweest zijn! En grappig.
mijn kloonalarm ging ook gelijk afquote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Is Joshua nu terug in de vorm an winniethepooh?
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Is Joshua nu terug in de vorm an winniethepooh?
mja, hij heeft een dikke deken over (deken in dekbedhoesje) met een winterslaapzak (zonder mouwen) en een gewone pyjama.quote:
ook shopvip ja?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net leuke maillootjes met korting gekocht. Ook voor mezelf
.
vis, spinazie,eitje & piepersquote:Op donderdag 12 november 2009 07:35 schreef Vicky het volgende:
Goodmorn'
ik lag gisteravond tv te kijken maar weet niet hoe het programma afgelopen is.. Mijn oogjes vielen dicht
wat gaan we eten vanvond?? Ik moet zo boodschappen doen maar heb nog geen idee wat er vanavond op het menu moet komen te staan.. Ik ben eetinspiratieloos.
Shopvip? Was dat nou weer?quote:
ik heb een gewone rectalequote:Op woensdag 11 november 2009 23:29 schreef moussy het volgende:
Nog een keer tempen om te kijken of de thermometer wel goed is. Ik heb er 31 oording wat toch rottig is met oorontstekingen en 2 gewone.
Nou héél veel succes dan jijquote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ha vroege vogels, iedereen een rustig thuisdagje voor de boeg?
Ik ga zo maar naar het ziekenhuis, hamsterstory continues.
Duimen jullie dat niemand hoeft te hakken, breken en snijden?
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb een gewone rectaleDie klopt wel. Dat ding is heel stabiel. (ik heb er 4 van dat soort
)
Elke zoveel tijd een andere sale van een bekend merk, dingen gaan dan soms met 50% korting wegquote:
nee is echt heel lekker hahaquote:Op donderdag 12 november 2009 09:32 schreef pinquit het volgende:
bah She-Wolf, wat naarsterkte
en succes met die foto's
![]()
huup, visballen? dat klinkt vies
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:59 schreef Memmel het volgende:
ET, wat is er gebeurd?
Huup, zelfs ná je uitleg klinkt het nog vies. Maar ik hou dan ook niet zo van vis.
Euh dat stelt toch geen ruk voor? En als het echt nog pijn deed na de verdoving dan hebben ze dat dus niet voldoende gedaan en dan is je tandarts/kaachirug een lul/kutquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
Gaasje erin. Om het open te houden. Rilll.
Maandag terug om het gaasje eruit te laten halen.
IK BEN ZIELIG!!!
Been there, done that.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
IK BEN ZIELIG!!!
nee, niets, helaasquote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:
een ontsteking niet maar het kaakbot toch wel? of zit de kies er nog in MvD?
dat durfde je ook al niet na mijn 6 schamele kiezenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ga lekker ff verkapt zeggen dat MvD een aansteller is, mevrouw tactdoos
Ik vind je een held MvD! En nu durf ik helemaal niet meer
Oh nee, lief Mevrouwtje van Dalen, dat klinkt inderdaad RILLLL!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
IK BEN ZIELIG!!!
neuh.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef bodpa09 het volgende:
Als je iets heel erg eng vindt en het dan toch doet ben je stoer. Veel stoerder dan iemand die zoiets fluitend
(nouja, da's wel lastig met een zere mond) ondergaat. Vind ik dan he.
Sterkte MvD.
KD: Hoe is het trouwens met dat afvallen van jou? Kom je al weer een beetje aan?
Hmmm.... voel je je er ook slapjes bij of valt dat mee?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neuh.
en idd, ik vind t wel stoer als je heel bang bent, dus Taartje!
Mens, je moest eens weten.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neuh.
en idd, ik vind t wel stoer als je heel bang bent, dus Taartje!
ze hebben zelfs andere prijzen....quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef huuphuup het volgende:
*gnorf*
waarom heeft iedere mediamarkt andere aanbiedingen, das toch heul niet handig?![]()
* huuphuup is 800 foldertjes aan het doorspitten op jacht naar DE laptop
je bedoelt op gewone niet-aanbiedingen zeg maar?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze hebben zelfs andere prijzen....
yep.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je bedoelt op gewone niet-aanbiedingen zeg maar?
dus laptop X kan per vestiging schelen in prijs?![]()
damn das irritant zoeken zeg...
mijn probleem is dat ik eisen heb, EN een budget. dat lijkt niet zo goed samen te gaan![]()
er is tot nu toe maar 1 laptop die aan beide voldoet maar t kreng is overal uitverkocht. Hier bij MM in Rijswijk hebben ze hem ook niet, dus ik hoop ergens anders wel.
handig, al die franchisersquote:Op donderdag 12 november 2009 13:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
yep.
Ik heb wel eens in de MM in Zoetermeer gestaan en daar was een apparaat anders qua prijs dan bij de MM in Rijswijk.
uhuquote:Op donderdag 12 november 2009 13:14 schreef Vicky het volgende:
nou he..
wat voor laptop wil je dan? Al op kieskeurig gekeken?
pff jij bent niet kieskeurigquote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
uhu
ik heb mn zinnen gezet op een Acer Aspire met een scherm van 14"
kosten 599,- gemiddeld. Soms een tientje meer soms een tientje minder (afhankelijk van de winkel zeg maar.)
Dat was dus ook ongeveer het bedrag wat ik over had voor een nieuwe laptop. Voor mij zijn de afmeting van het scherm en het gewicht van de laptop in zn geheel belangrijk zeg maar. Maar ik wil per se geen netbook en 12" vind ik net te kleinmja dan blijft er bijzonder weinig te kiezen over hahaha
Een Acer Aspire Timeline 4810TG?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mn zinnen gezet op een Acer Aspire met een scherm van 14"
die heb ik ook overwogen, maar die 4cell batterij die er standaard inzit (5 uur werken) vind ik niet zo, dan moet k upgraden naar 8 cel en dan wordt het weer duurder en ook nog een upgrade voor wifi; dan zit ik aan 650 zonder verzendkosten nogquote:
jah had ik gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Een Acer Aspire Timeline 4810TG?
Kun je ook online bestellen..
Ik ga zaterdag naar de intocht van de échte sint. De échte!!! (Zonder kind trouwensquote:Op donderdag 12 november 2009 13:56 schreef bodpa09 het volgende:
OMG: Ik ben echt bijna 35 he, maar mijn lief (werkt bij de Bijenkorf) vertelde pas dat Amerigo (ja t paard van)
van de week in de winkel was. Zeg ik: de echte???????
Het echte Sinterklaasgevoel, het zit diep....
*Gnorf*
Ik twijfelde heel erg... zal ik wel, zal ik niet gnorfen... tis toch wel echt Huups ding.quote:[b]Op donderdag 12 november 2009 14:10 schreef innepin het volgende:[/b
BodpaJe bent helemaal ingeburgerd in OUD hè, als je *gnorf!* gebruikt
Spread zeh gnorf!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:17 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik twijfelde heel erg... zal ik wel, zal ik niet gnorfen... tis toch wel echt Huups ding.
Maarja, het dekte de lading zo mooi!
Gefeliciteerd deBuurvrouw! Mooie cadeaus gekregen?
Ik laat liever m`n blindedarm zonder verdoving weghalen mét zo`n slang in m`n keel, dan dat ik m`n kiezen laat trekkenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:07 schreef Lois het volgende:
O en TF ik ga nog 10 keer liever kiezen laten trekken (ik moet er ook nog 3) dan ooit nog zo'n slang inslikken dus don't worry beeb
![]()
Ja Huup dat apotheek heeft uitgelegd dat de werkzame stof wel overal gelijk is maar de hulpstoffen per fabrikant verschillen. Nou blijkt in diegene die ik nu heb een soort zoetstofachtig iets te zitten waar meer mensen last van hebben. Nou lekker dan.
Apotheek legde het beeldend uit: Ik maak stoofpot van rundvlees, jij maakt stoofpot van rundvlees maar ze smaken toch allebei anders. zo ook met diverse fabrikanten van hetzelfde medicijn.
Oh ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:17 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik twijfelde heel erg... zal ik wel, zal ik niet gnorfen... tis toch wel echt Huups ding.
Maarja, het dekte de lading zo mooi!
Gefeliciteerd deBuurvrouw! Mooie cadeaus gekregen?
Terwijl je een achtling baart die in stuit ligt. Tenminste, dat heb ik wel.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik laat liever m`n blindedarm zonder verdoving weghalen mét zo`n slang in m`n keel, dan dat ik m`n kiezen laat trekkenEcht, om te janken
Zelfs de angsttandarts durf ik niet! Gewoon op controle gaat altijd goed, omdat ik nooit iets heb *zweet van voorhoofd veegt*
ja! en hij was zo zenuwachtig... of ik het wel mooi zou vinden.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:23 schreef YPPY het volgende:
Wat is ie al groot dan buurvrouw. Gefeliciteerd.
liefquote:Op donderdag 12 november 2009 14:39 schreef Incantrix het volgende:
Hi, ik kom hier niet zo vaak, maarehm.. Haai![]()
![]()
Mevrouw Buurvrouw, gefeliciteerd
En Huupz, is een Dell laptop misschien een optie? Wij gaan (hopelijk) komende maand ook een laptop kopen en Dell komt er ok uit en is niet erg duur. Voor een simpele laptop om mee te internetten, maar wel met een paar upgrades zijn wij ongeveer ¤ 450,= kwijt.
Zit hier wel een beetje nerveus te wezen, mijn lief heeft over pak 'm beet een kwartier zijn rij-examen en als hij zou slagen hoef ik niet met de taxi naar het ziekenhuis als ik ga bevallen
ik moet echt per se een 13" of 14" scherm hebben en een maximaal totaal gewicht van onder de 2 kg.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die heb ik ook overwogen, maar die 4cell batterij die er standaard inzit (5 uur werken) vind ik niet zo, dan moet k upgraden naar 8 cel en dan wordt het weer duurder en ook nog een upgrade voor wifi; dan zit ik aan 650 zonder verzendkosten nog
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:45 schreef Keshet het volgende:
Mijn vriendjes eerste rij-examen duurde nog geen vijf minuten.![]()
Parkeerplaats van het CBR af willen rijden + fietsers over het hoofd zien = epic fail.![]()
Ik heb 't nog zien gebeuren ook; ik had 'm gebracht omdat ik al wel een rijbewijs en je er bijna niet met het ov kon komen, en zat een bakje koffie te drinken met het idee dat ik er nog wel even zou zitten. Die koffie moest loeiheet naar binnen.
Bij poging 5 is 't goedgekomen en nu rijdt hij supergoed!
mwoah geschept, t was minder dramatisch dan dat hoor. Geen gewonden verder, gelukkig rij je niet zo hard als je van de parkeerplaats komtquote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef Incantrix het volgende:
Pinquit, klopt inderdaad.. En dan tussendoor weer dat lessen de hele tijd. Nouja, het kan altijd erger
En Hupp, echt geschépt ook? OMG!Da's een beetje jammer ja (al zou je kunnen zeggen: ze hield niet van half werk
). Wel vaag trouwens dat die examinator dus ook te laat was dan..
oh wat lief van julliequote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef oeke het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn rijbewijs.Ik ben ook bang voor de argeloze fietser die bij mij in de buurt zou zijn op het examen.
Huup, mijn broertje woont in Londen en heeft liefdesverdriet.Dus zei mijn lief vanochtend, zullen we hem opzoeken? Goedkope treinkaartjes gevonden, paspoort geregeld
, en tandarts afgebeld. Van dinsdag tot zaterdag.
![]()
Betekent wel dat ik helaas definitief van de high tea lijst af moet.
zoiets zou ik dus echt wel kek vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:15 schreef pinquit het volgende:
ik ga zelf voor deze denk ik
[ afbeelding ]
Ja ik meen t ookquote:Op donderdag 12 november 2009 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zoiets zou ik dus echt wel kek vinden
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:15 schreef pinquit het volgende:
huupske, vind je dit niks?
[ afbeelding ]
wij maken alleen maar meisjesquote:Op donderdag 12 november 2009 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whut the gnorf!
kleurdoos does een broertje voor Elin bakken![]()
er loopt hier wel een Koentjekloontje rond!quote:
Mijn lief wilde ook een meisjequote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wij maken alleen maar meisjes
Ik kan me niet voorstellen dat ik een jochie kan baren
en ik wilerheuswelheelgraag1
vriendlief niet, die houdt van meisjes. Die wilde ook echt een meisje
omgquote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh OekeDoe's niet. Wat een dottepopje.
![]()
Dat ik droom dat ik zwanger ben is al erg genoeg.(en dat huup mij dan adviseert om kolven te oefenen met de stofzuiger is helemaal een veeg teken denk ik?
![]()
bizarre droom was dat.
)
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Dat ik droom dat ik zwanger ben is al erg genoeg.(en dat huup mij dan adviseert om kolven te oefenen met de stofzuiger is helemaal een veeg teken denk ik?
![]()
bizarre droom was dat.
)
mijn hele familie is te infantiel om een jochie te bakken, van de 39 neefjes en nichtjes zijn er 5 jongensquote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mijn lief wilde ook een meisje
zn moeder had hem bang gemaakt door te roepen dat ie alleen maar jongens zou krijgen, dus toen wilde ie per se een meisje. Ik heb hem nog nooit zo blij gezien als na de geslachtsecho
Maar nog een meisje bakken dan, vooruit, das ook goed
ik moet zeggen dat ik me ook niet voor kan stellen dat ik ook jongens kan bakken, maar het zal vast wel
ik zie r al zittenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hahahahaha
veeg me op![]()
het was toch wel Hetty de Stofzuiger dan he?![]()
maar eh... hoe staat het met de sollicitaties? Heb je nog een poging gewaagd naar dat ene ziekenhuis of toch maar nie?
Als jij een Doris baartquote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef oeke het volgende:
Hihi, wat een droom Buurvrouw! Huup de kolf-adviseuze.
En jongetjes baren is echt niet zo moeilijk hoor!
Ik wil ook een Elin-jongetje-variant en een Amelie-jongetje-variant zien!
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
bizarre droom was dat.
)
volgens mij pas als t kindje daadwerkelijk te zien isquote:Op donderdag 12 november 2009 16:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Briljant!
Zow, en ik vind het goed voor vandaag: wij gaan zo lekker patatjes halen en daarna bakkie koffie leuten in de stad. Verheug me nu al op een warme choco met slagroom
En Oeke, ik kan het me enerzijds nog steeds niet voorstellen hoor, raar he?
jamaar, jamaar, elin is zo'n leukerd!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn hele familie is te infantiel om een jochie te bakken, van de 39 neefjes en nichtjes zijn er 5 jongens![]()
en als ik groter woon dan hoop ik snel een busje te bakken hooralleen denkt vriendlief daar wat anders over geloof ik
het eerste wat ik zei toen eli geboren was een verschrikt "wat hebben we nou gedaan!?"quote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij pas als t kindje daadwerkelijk te zien isalthans bij mij wel
zo'n lauwwarme plop op je buik en ik zat echt heel verschrikt te kijken 'wtf een baby'
Nah, het was vorige week al. maar té genant om te noemen toch.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, elin is zo'n leukerd!
en kobus en amélie![]()
![]()
![]()
![]()
debuuv, had je iets verkeerds gegeten gisteravond dat je zo droomde!![]()
Da's wel mooi om te lezen Huup, Dat lijkt me toch zó bizar! Dat je dan ineens met z'n drietjes bentquote:Op donderdag 12 november 2009 17:03 schreef huuphuup het volgende:
En Incantrix, ik bedacht me op het moment dat de vk/gyn/verpleegster riepen "zuchten zuchten zuchten ZUCHTEN!!" pas van oh mijn god er wordt straks een baby uit me getrokken![]()
![]()
![]()
*plop* daar was ze
maar het was gelijk mijn meisje, ons kindje, en ik kon me geen seconde meer voorstellen dat ik vlak daarvoor nog niet wist hoe ze eruit zag. Natuurlijk zag ze er zo uit!
Gek is dat toch
nou ik voelde me anders knap stom dat ik me op dat moment pas bedacht dat ik ECHT ECHT een baby ging krijgen, dat ik nu niet meer terug kon. alsof dat met mn 41 weken buik wel nog konquote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef Incantrix het volgende:
Makreel, yumz!![]()
[..]
Da's wel mooi om te lezen Huup, Dat lijkt me toch zó bizar! Dat je dan ineens met z'n drietjes bentMaar het klinkt prachtig zoals jij het zegt
Alsof ze er altijd al was, alleen moest ze nog bij jullie komen, of hoe zeg je zoiets..
Nouja, de katten hebben hun vleesje binnen dus ik ga snacken, lekker naar
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:13 schreef Kleurdoos het volgende:
o hier niet hoor
die baby was van mij
pas na een uur ook van hem
Kerststol, Ammerstol etc.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef Fannie het volgende:
Lois, zou ook best een zoetstof kunnen zijn hoor, overal waar "tol" achter staat kan je diarree van krijgen, sorbitol, xylitol (ik wel tenminste)
mijne bleef heel nuchter, ik zelf eigenlijk ook welquote:Op donderdag 12 november 2009 17:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
nja dat wel een beetje natuurlijk.
Mn lief durfde me niet zo heel goed aan te rakendie was bang dat ik overal pijn had
hahahaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijne bleef heel nuchter, ik zelf eigenlijk ook wel
af en toe een nat lappie over mn hoofd en dan zei ik braaf dankjewel..terwijl ik geen flauw idee had waarom hij dat deed
alleen maar omdat iedereen zei dat ie dat moest doen of omdat ie t op tv had gezien ofzo
quote:
ja idd..ik lag tussen 4 bevallende vrouwen in,daarom lieten ze mij 2 uur wachten op die hechtingkjes.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha
ja dat natte doekje hoefde van mij niet zo
maar ik heb inderdaad netjes aan mn lief gevraagd of hij me wat te drinken wilde geven iedere keer![]()
terwijl in de kamer naast me de mevrouw bijna door het plafond ging geloof ik
ach ja, bevallen, doe mij nog maar een beebje
nah, over een maand of zesquote:Op donderdag 12 november 2009 17:25 schreef innepin het volgende:
Nu al huup?
Ik heb sorry gezegd tegen mijn lief, tijdens de bevalling. Omdat ik even niet zo aardig was, en dat vond ik zielig voor hem en flauw van mij
Heb jij ook een Scientologybevalling gedaan? Zonder geluid?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja idd..ik lag tussen 4 bevallende vrouwen in,daarom lieten ze mij 2 uur wachten op die hechtingkjes.
maar dude daar kwam een geluid uit.. en toen dacht ik dat ik dat ook zou doen aan het eind, ik probeerde het nog maar het klonk stom dus toen deed ik mn mond maar weer dicht
Tofquote:Op donderdag 12 november 2009 17:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah, over een maand of zes
eerst ook nog maar es ongesteld worden
juhpquote:Op donderdag 12 november 2009 17:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb jij ook een Scientologybevalling gedaan? Zonder geluid?
Ik ook
willen wel jaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Kleurdoos het volgende:
echt? willen jullie zo snel weer een tweede?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:38 schreef Lois het volgende:
Haha ik maakte zoveel herrie tijdens de persweeen toen ik nog niet mocht persen dat de verpleegkundige bezorgd zei: beetje zachter hoor, je maakt de andere vrouwen bang
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Hee Huup dat had ik ook, een nogal luidruchtige buurvrouw... Vlak voor ik moest persen.
Toen zei de verpleegkundige nog: Mja ik had gewed dat jij eerder klaar zou zijn, nou heb ik verloren![]()
Dat lijkt me ook rete-irritant! Bij mij hebben ze alleen lopen zuchten, omdat ik zo gefocused was, dat ik niet meekreeg dat ze dat zij. Pas toen ze het zelf deed dacht ik: ach ja, verrek, dat zei ze dus netquote:Op donderdag 12 november 2009 17:54 schreef Kleurdoos het volgende:
verder was ik wel blij dat t een erg rustige vk was en niet 1 die pufpuf deed ofzo
wie had je eigk bij nummer 1 en 2?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb bij nummer 3 van begin tot eind herrie gemaakt. Het begon met jammeren, toen werd het piepen, toen werd het grommen en toen werd het schreeuwen. Keihard.
Duurde maar 3 kwartier, toen was het allemaal klaar
Whuh? Kan dat? Zaten die dan nog helemaal om d'r heen? Wat apart!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze had haastM`n vliezen waren ook nog niet eens gebroken
Bij 1 had ik Gitta, die is nu met pensioen. Bij 2 had ik eigenlijk Astrid maar die was met een bevallig bezig die werd Nalini opgetrommeld. Die had wel eters, maar ze was alweer terug voor het eten gaar wasquote:Op donderdag 12 november 2009 18:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wie had je eigk bij nummer 1 en 2?
Ik was erg blij met mijn vk
lief type zonder dat het kusjekroel wordt. En nu ben ik gelijk zo'n doos dat ik bij nummer 2 ook haar erbij wilterwijl de andere drie ongetwijfeld net zo goed zijn.
hahahahaquote:Op donderdag 12 november 2009 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij 1 had ik Gitta, die is nu met pensioen. Bij 2 had ik eigenlijk Astrid maar die was met een bevallig bezig die werd Nalini opgetrommeld. Die had wel eters, maar ze was alweer terug voor het eten gaar was
het was bij Evaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
t is dat Eva en Iris ouder zijn anders had k gedacht dat jij naast me lag dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |