vooral datquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef cattie het volgende:
Ieuw, Oeke, dat zou echt ranzig geweest zijn! En grappig.
Stront aan je bank is nooit grappigquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef cattie het volgende:
Ieuw, Oeke, dat zou echt ranzig geweest zijn! En grappig.
mijn kloonalarm ging ook gelijk afquote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Is Joshua nu terug in de vorm an winniethepooh?
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Is Joshua nu terug in de vorm an winniethepooh?
mja, hij heeft een dikke deken over (deken in dekbedhoesje) met een winterslaapzak (zonder mouwen) en een gewone pyjama.quote:
ook shopvip ja?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net leuke maillootjes met korting gekocht. Ook voor mezelf
.
vis, spinazie,eitje & piepersquote:Op donderdag 12 november 2009 07:35 schreef Vicky het volgende:
Goodmorn'
ik lag gisteravond tv te kijken maar weet niet hoe het programma afgelopen is.. Mijn oogjes vielen dicht
wat gaan we eten vanvond?? Ik moet zo boodschappen doen maar heb nog geen idee wat er vanavond op het menu moet komen te staan.. Ik ben eetinspiratieloos.
Shopvip? Was dat nou weer?quote:
ik heb een gewone rectalequote:Op woensdag 11 november 2009 23:29 schreef moussy het volgende:
Nog een keer tempen om te kijken of de thermometer wel goed is. Ik heb er 31 oording wat toch rottig is met oorontstekingen en 2 gewone.
Nou héél veel succes dan jijquote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ha vroege vogels, iedereen een rustig thuisdagje voor de boeg?
Ik ga zo maar naar het ziekenhuis, hamsterstory continues.
Duimen jullie dat niemand hoeft te hakken, breken en snijden?
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb een gewone rectaleDie klopt wel. Dat ding is heel stabiel. (ik heb er 4 van dat soort
)
Elke zoveel tijd een andere sale van een bekend merk, dingen gaan dan soms met 50% korting wegquote:
nee is echt heel lekker hahaquote:Op donderdag 12 november 2009 09:32 schreef pinquit het volgende:
bah She-Wolf, wat naarsterkte
en succes met die foto's
![]()
huup, visballen? dat klinkt vies
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:59 schreef Memmel het volgende:
ET, wat is er gebeurd?
Huup, zelfs ná je uitleg klinkt het nog vies. Maar ik hou dan ook niet zo van vis.
Euh dat stelt toch geen ruk voor? En als het echt nog pijn deed na de verdoving dan hebben ze dat dus niet voldoende gedaan en dan is je tandarts/kaachirug een lul/kutquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
Gaasje erin. Om het open te houden. Rilll.
Maandag terug om het gaasje eruit te laten halen.
IK BEN ZIELIG!!!
Been there, done that.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
IK BEN ZIELIG!!!
nee, niets, helaasquote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:
een ontsteking niet maar het kaakbot toch wel? of zit de kies er nog in MvD?
dat durfde je ook al niet na mijn 6 schamele kiezenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ga lekker ff verkapt zeggen dat MvD een aansteller is, mevrouw tactdoos
Ik vind je een held MvD! En nu durf ik helemaal niet meer
Oh nee, lief Mevrouwtje van Dalen, dat klinkt inderdaad RILLLL!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
IK BEN ZIELIG!!!
neuh.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef bodpa09 het volgende:
Als je iets heel erg eng vindt en het dan toch doet ben je stoer. Veel stoerder dan iemand die zoiets fluitend
(nouja, da's wel lastig met een zere mond) ondergaat. Vind ik dan he.
Sterkte MvD.
KD: Hoe is het trouwens met dat afvallen van jou? Kom je al weer een beetje aan?
Hmmm.... voel je je er ook slapjes bij of valt dat mee?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neuh.
en idd, ik vind t wel stoer als je heel bang bent, dus Taartje!
Mens, je moest eens weten.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neuh.
en idd, ik vind t wel stoer als je heel bang bent, dus Taartje!
ze hebben zelfs andere prijzen....quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef huuphuup het volgende:
*gnorf*
waarom heeft iedere mediamarkt andere aanbiedingen, das toch heul niet handig?![]()
* huuphuup is 800 foldertjes aan het doorspitten op jacht naar DE laptop
je bedoelt op gewone niet-aanbiedingen zeg maar?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze hebben zelfs andere prijzen....
yep.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je bedoelt op gewone niet-aanbiedingen zeg maar?
dus laptop X kan per vestiging schelen in prijs?![]()
damn das irritant zoeken zeg...
mijn probleem is dat ik eisen heb, EN een budget. dat lijkt niet zo goed samen te gaan![]()
er is tot nu toe maar 1 laptop die aan beide voldoet maar t kreng is overal uitverkocht. Hier bij MM in Rijswijk hebben ze hem ook niet, dus ik hoop ergens anders wel.
handig, al die franchisersquote:Op donderdag 12 november 2009 13:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
yep.
Ik heb wel eens in de MM in Zoetermeer gestaan en daar was een apparaat anders qua prijs dan bij de MM in Rijswijk.
uhuquote:Op donderdag 12 november 2009 13:14 schreef Vicky het volgende:
nou he..
wat voor laptop wil je dan? Al op kieskeurig gekeken?
pff jij bent niet kieskeurigquote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
uhu
ik heb mn zinnen gezet op een Acer Aspire met een scherm van 14"
kosten 599,- gemiddeld. Soms een tientje meer soms een tientje minder (afhankelijk van de winkel zeg maar.)
Dat was dus ook ongeveer het bedrag wat ik over had voor een nieuwe laptop. Voor mij zijn de afmeting van het scherm en het gewicht van de laptop in zn geheel belangrijk zeg maar. Maar ik wil per se geen netbook en 12" vind ik net te kleinmja dan blijft er bijzonder weinig te kiezen over hahaha
Een Acer Aspire Timeline 4810TG?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mn zinnen gezet op een Acer Aspire met een scherm van 14"
die heb ik ook overwogen, maar die 4cell batterij die er standaard inzit (5 uur werken) vind ik niet zo, dan moet k upgraden naar 8 cel en dan wordt het weer duurder en ook nog een upgrade voor wifi; dan zit ik aan 650 zonder verzendkosten nogquote:
jah had ik gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Een Acer Aspire Timeline 4810TG?
Kun je ook online bestellen..
Ik ga zaterdag naar de intocht van de échte sint. De échte!!! (Zonder kind trouwensquote:Op donderdag 12 november 2009 13:56 schreef bodpa09 het volgende:
OMG: Ik ben echt bijna 35 he, maar mijn lief (werkt bij de Bijenkorf) vertelde pas dat Amerigo (ja t paard van)
van de week in de winkel was. Zeg ik: de echte???????
Het echte Sinterklaasgevoel, het zit diep....
*Gnorf*
Ik twijfelde heel erg... zal ik wel, zal ik niet gnorfen... tis toch wel echt Huups ding.quote:[b]Op donderdag 12 november 2009 14:10 schreef innepin het volgende:[/b
BodpaJe bent helemaal ingeburgerd in OUD hè, als je *gnorf!* gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |