vooral datquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef cattie het volgende:
Ieuw, Oeke, dat zou echt ranzig geweest zijn! En grappig.
Stront aan je bank is nooit grappigquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef cattie het volgende:
Ieuw, Oeke, dat zou echt ranzig geweest zijn! En grappig.
mijn kloonalarm ging ook gelijk afquote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Is Joshua nu terug in de vorm an winniethepooh?
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Is Joshua nu terug in de vorm an winniethepooh?
mja, hij heeft een dikke deken over (deken in dekbedhoesje) met een winterslaapzak (zonder mouwen) en een gewone pyjama.quote:
ook shopvip ja?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net leuke maillootjes met korting gekocht. Ook voor mezelf
.
vis, spinazie,eitje & piepersquote:Op donderdag 12 november 2009 07:35 schreef Vicky het volgende:
Goodmorn'
ik lag gisteravond tv te kijken maar weet niet hoe het programma afgelopen is.. Mijn oogjes vielen dicht
wat gaan we eten vanvond?? Ik moet zo boodschappen doen maar heb nog geen idee wat er vanavond op het menu moet komen te staan.. Ik ben eetinspiratieloos.
Shopvip? Was dat nou weer?quote:
ik heb een gewone rectalequote:Op woensdag 11 november 2009 23:29 schreef moussy het volgende:
Nog een keer tempen om te kijken of de thermometer wel goed is. Ik heb er 31 oording wat toch rottig is met oorontstekingen en 2 gewone.
Nou héél veel succes dan jijquote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ha vroege vogels, iedereen een rustig thuisdagje voor de boeg?
Ik ga zo maar naar het ziekenhuis, hamsterstory continues.
Duimen jullie dat niemand hoeft te hakken, breken en snijden?
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:03 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb een gewone rectaleDie klopt wel. Dat ding is heel stabiel. (ik heb er 4 van dat soort
)
Elke zoveel tijd een andere sale van een bekend merk, dingen gaan dan soms met 50% korting wegquote:
nee is echt heel lekker hahaquote:Op donderdag 12 november 2009 09:32 schreef pinquit het volgende:
bah She-Wolf, wat naarsterkte
en succes met die foto's
![]()
huup, visballen? dat klinkt vies
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:59 schreef Memmel het volgende:
ET, wat is er gebeurd?
Huup, zelfs ná je uitleg klinkt het nog vies. Maar ik hou dan ook niet zo van vis.
Euh dat stelt toch geen ruk voor? En als het echt nog pijn deed na de verdoving dan hebben ze dat dus niet voldoende gedaan en dan is je tandarts/kaachirug een lul/kutquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
Gaasje erin. Om het open te houden. Rilll.
Maandag terug om het gaasje eruit te laten halen.
IK BEN ZIELIG!!!
Been there, done that.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Verdoofd. Vaak! Auw.
Opengemaakt.![]()
Auw. Alsnog.
Troep eruit.
Gaasje erin. Om het open te houden. Rilll.
Maandag terug om het gaasje eruit te laten halen.
IK BEN ZIELIG!!!
nee, niets, helaasquote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:
een ontsteking niet maar het kaakbot toch wel? of zit de kies er nog in MvD?
dat durfde je ook al niet na mijn 6 schamele kiezenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ga lekker ff verkapt zeggen dat MvD een aansteller is, mevrouw tactdoos
Ik vind je een held MvD! En nu durf ik helemaal niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |