abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 17:36:14 #101
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74823194
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik was blij dat ik een a4-tje kreeg, het daarop moest invullen en het zo weer kon inleveren bij de postbode plus.
Ja ik moest alles opmeten, confectiematen opgeven en dan moet ik het weer doen. Zo dom. Ben het een beetje beu nu

En ik heb mijn registernummer niet. Dus kan niet eens inloggen.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 november 2009 @ 17:38:20 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74823261
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Handig ook, vorige week al een blad gekregen waarop ik m'n vakantie het komend jaar moet aangeven.
Die had ik half oktober al binnen in tweevoud
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74823600
Nou ja na 12 jaar zaterdagpostbode ga ik er in ieder geval vandoor.Ik heb een andere baan.
Na een half jaar toekomst VBG te hebben gedraaid vind ik dit toch wel de slechtste reorganisatie ooit (na de komst van de HSM machine)
groetjes
haast niet meer de straat op
pi_74825804
die van mij (vakantieformulier) is er ook al even. Heb m van de week ingevuld, zaterdag maar ff inleveren
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_74827446
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Die had ik half oktober al binnen in tweevoud
pi_74827472
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja ik moest alles opmeten, confectiematen opgeven en dan moet ik het weer doen. Zo dom. Ben het een beetje beu nu

En ik heb mijn registernummer niet. Dus kan niet eens inloggen.
Zonder loonstrook is je registernummer wat moeilijker te vinden ja
pi_74831692
collega's,

Ik wacht op een zending via Royal Mail van ebay. Wordt het laatste stuk door TNT gedaan of door een van de concollega's?
pi_74831953
Laatste stuk wordt door de TNT gedaan.
pi_74832893
Heb ook wel eens buspakjes uit de UK (met vertraging) via de concurrent ontvangen, maar kom ze idd ook bij TNT tegen. Zelfde geldt voor pakketpost, soms via TNT, soms via SelektVracht (? - geloof ik) of de postafdeling van de sociale werkplaats hier...
pi_74835968
Niet alles wat uit de UK komt wordt verzonden met de Royal Mail.
pi_74840410
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef seventhseagulll het volgende:
Laatste stuk wordt door de TNT gedaan.
Of door Selektvracht.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 19 november 2009 @ 09:14:04 #112
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_74841745
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer komt het loon weer binnen, vrijdag de 20e?
BUMP.
Heeft iemand misschien een overzicht van de aankomende datums waarop wij worden uitbetaald? Ik had eerst zo'n mooi blaadje gehad van mijn teamleider maar die ben ik dus kwijtgeraakt
  donderdag 19 november 2009 @ 09:46:49 #113
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_74842441
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef YazooW het volgende:

[..]

BUMP.
Heeft iemand misschien een overzicht van de aankomende datums waarop wij worden uitbetaald? Ik had eerst zo'n mooi blaadje gehad van mijn teamleider maar die ben ik dus kwijtgeraakt
Meestal rond de 20ste.
Nothing is what it seems
pi_74847223
Kan iemand mischien wat goede raad geven voor wat ik bij het volgende moet doen.

Ik maak er maar een soort Track & Trace van:

1. USA Afzender (particulier) verzend mij pakketje met USPS naar mijn adres hier in NEDERLAND.

2. USPS/ TNT maakt van mijn huisnummer een 1 in plaats van een 7 (schijnen op elkaar te ljken).

3. Pakketje word in Nederland verwerkt en aangeboden bij mijn Buurvrouw, 2 deurtjes verder. Deze weigert de zending/Ontvanger niet bekend op het adres. De buurvrouw zegt wel tegen de postbode volgens mij moet je op nummertje 7 zijn, na het horen van mijn achternaam.

4.Postbode te lui om een aantal meter tel open en op het juiste adres aan te bellen!

5.Pakketje gaat retour naar de afzender.

6.Afzender pakket onbekend, geen adres op het pakketje gevonden. Pakket blijft hangen in Amsterdam's sorteercentrum (track&trace)

I7.kkke bellen naar TNT servicenummer, TNT zegt afzender moet het bij USPS rechtzetten m.b.t. het huisnummer.

8/Afzender doet geen moeite, en laat nix van zich horen. Nu ligt het pakketje denk ik bij Onbestelbare stukken in Den Haag, of het sorteercentrum Amsterdam.

Is het dan zo moeilijk voor TNT om een simpel kut huisnummer van 1, naar 7 te wijzigen. Ik kan me legitimeren op alle manieren, het is MIJN pakket.

Kan iemand me raad geven! wat kan ik hier als ontvanger aan kan doen als de afzender niets voor me kan betekenen, het betreft een waardevol pakket.
Baas boven Baas
pi_74848234
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Meestal rond de 20ste.
oktober 2010 - 21 okt 2010
november 2010 - 21 nov 2010
december 2010 - 21 dec 2010
januari 2011- jan 2011

zie ook: https://medewerkers.tntpost.nl/hr/salaris/emolumenten-tijdvak/
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 november 2009 @ 13:19:00 #116
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74848377
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:40 schreef Dramacydril het volgende:
Kan iemand mischien wat goede raad geven voor wat ik bij het volgende moet doen.

Ik maak er maar een soort Track & Trace van:

1. USA Afzender (particulier) verzend mij pakketje met USPS naar mijn adres hier in NEDERLAND.

2. USPS/ TNT maakt van mijn huisnummer een 1 in plaats van een 7 (schijnen op elkaar te ljken).

3. Pakketje word in Nederland verwerkt en aangeboden bij mijn Buurvrouw, 2 deurtjes verder. Deze weigert de zending/Ontvanger niet bekend op het adres. De buurvrouw zegt wel tegen de postbode volgens mij moet je op nummertje 7 zijn, na het horen van mijn achternaam.

4.Postbode te lui om een aantal meter tel open en op het juiste adres aan te bellen!

5.Pakketje gaat retour naar de afzender.

6.Afzender pakket onbekend, geen adres op het pakketje gevonden. Pakket blijft hangen in Amsterdam's sorteercentrum (track&trace)

I7.kkke bellen naar TNT servicenummer, TNT zegt afzender moet het bij USPS rechtzetten m.b.t. het huisnummer.

8/Afzender doet geen moeite, en laat nix van zich horen. Nu ligt het pakketje denk ik bij Onbestelbare stukken in Den Haag, of het sorteercentrum Amsterdam.

Is het dan zo moeilijk voor TNT om een simpel kut huisnummer van 1, naar 7 te wijzigen. Ik kan me legitimeren op alle manieren, het is MIJN pakket.

Kan iemand me raad geven! wat kan ik hier als ontvanger aan kan doen als de afzender niets voor me kan betekenen, het betreft een waardevol pakket.
Ik wil adviseren om de klantenservice nogmaals te bellen en mocht het niets worden een klacht in te dienen. Dan moeten ze het geval wel onderzoeken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_74848396
Vanaf 27/11 a.s. werkt iedereen bij productie, bij TNT Post Productie B.V. . Dat je het maar even weet!
pi_74848416
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik wil adviseren om de klantenservice nogmaals te bellen en mocht het niets worden een klacht in te dienen. Dan moeten ze het geval wel onderzoeken.

Mee eens
pi_74853122
Een klacht zal niet helpen. De pakketbesteller heeft exact volgens de regels besteld. TNT bestelt namelijk uitsluitend en alleen op adres. Niet op naam. De pakketbesteller mag, net zo min als een postbode, nooit het huisnummer aanpassen ook al weet ie dat de persoon ergens anders woont.
pi_74853163
Vandaag lag weer een leuk briefje bij de post. We worden een aparte BV, de BV TNT collectie. Een eerste begin van een sterfhuisconstructie.
pi_74854183
TNT Post Productie B.V. Is wel een stuk korter dan: Koninklijke TNT Post etc
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:36:35 #122
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74854940
Ik heb dus kleding@tntpost.nl een mail gestuurd over de kleding wat nou de bedoeling is.
Ik moet zelf inloggen bij workwearweb en inloggen met het registernummer die onder het kopje referentie staat die ik kreeg in de brief. Echter, dat pakt ie niet.
Dus maar weer een mail gestuurd.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 19 november 2009 @ 16:38:41 #123
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74855005
En weer een vraag.

Ik snap er niks van wat moet ik voor die Antwoordkaart van he WIA aanbod vullen?
Is het wel nodig?

Ik word zo slecht geïnformeerd door mijn leider.
pi_74856012
Ik heb dat van de WIA ook gekregen, maar vond het niet nodig om in te vullen. En van de kleding: Ik had ook een A4'tje gekregen en heb ik gewoon bij de Postbode Plus ingeleverd.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_74860288
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
*knip*

bedankt! zal dit doorsturen naar mijn collega's
I pwn u!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')