Ja ik moest alles opmeten, confectiematen opgeven en dan moet ik het weer doen. Zo dom. Ben het een beetje beu nuquote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik een a4-tje kreeg, het daarop moest invullen en het zo weer kon inleveren bij de postbode plus.
Die had ik half oktober al binnen in tweevoudquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Handig ook, vorige week al een blad gekregen waarop ik m'n vakantie het komend jaar moet aangeven.
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die had ik half oktober al binnen in tweevoud
Zonder loonstrook is je registernummer wat moeilijker te vinden jaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja ik moest alles opmeten, confectiematen opgeven en dan moet ik het weer doen. Zo dom. Ben het een beetje beu nu
En ik heb mijn registernummer niet. Dus kan niet eens inloggen.
Of door Selektvracht.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef seventhseagulll het volgende:
Laatste stuk wordt door de TNT gedaan.
BUMP.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer komt het loon weer binnen, vrijdag de 20e?
Meestal rond de 20ste.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
BUMP.
Heeft iemand misschien een overzicht van de aankomende datums waarop wij worden uitbetaald? Ik had eerst zo'n mooi blaadje gehad van mijn teamleider maar die ben ik dus kwijtgeraakt
oktober 2010 - 21 okt 2010quote:
Ik wil adviseren om de klantenservice nogmaals te bellen en mocht het niets worden een klacht in te dienen. Dan moeten ze het geval wel onderzoeken.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:40 schreef Dramacydril het volgende:
Kan iemand mischien wat goede raad geven voor wat ik bij het volgende moet doen.
Ik maak er maar een soort Track & Trace van:
1. USA Afzender (particulier) verzend mij pakketje met USPS naar mijn adres hier in NEDERLAND.
2. USPS/ TNT maakt van mijn huisnummer een 1 in plaats van een 7 (schijnen op elkaar te ljken).
3. Pakketje word in Nederland verwerkt en aangeboden bij mijn Buurvrouw, 2 deurtjes verder. Deze weigert de zending/Ontvanger niet bekend op het adres. De buurvrouw zegt wel tegen de postbode volgens mij moet je op nummertje 7 zijn, na het horen van mijn achternaam.
4.Postbode te lui om een aantal meter tel open en op het juiste adres aan te bellen!
5.Pakketje gaat retour naar de afzender.
6.Afzender pakket onbekend, geen adres op het pakketje gevonden. Pakket blijft hangen in Amsterdam's sorteercentrum (track&trace)
I7.kkke bellen naar TNT servicenummer, TNT zegt afzender moet het bij USPS rechtzetten m.b.t. het huisnummer.
8/Afzender doet geen moeite, en laat nix van zich horen. Nu ligt het pakketje denk ik bij Onbestelbare stukken in Den Haag, of het sorteercentrum Amsterdam.
Is het dan zo moeilijk voor TNT om een simpel kut huisnummer van 1, naar 7 te wijzigen. Ik kan me legitimeren op alle manieren, het is MIJN pakket.
Kan iemand me raad geven! wat kan ik hier als ontvanger aan kan doen als de afzender niets voor me kan betekenen, het betreft een waardevol pakket.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil adviseren om de klantenservice nogmaals te bellen en mocht het niets worden een klacht in te dienen. Dan moeten ze het geval wel onderzoeken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |