Dan heb je hem op een goed idee gebracht.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:49 schreef Againzender het volgende:
Ghosts, die vroeg ik net aan als kickstart![]()
kennelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan heb je hem op een goed idee gebracht.
ja, die mogen ze wel eens vaker op de radio laten!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef Brennel het volgende:
[Rob-modus]
Een hele hele hele goede morgen!
[/Rob-modus]
Je bent te laat net als Rob vaak isquote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef Brennel het volgende:
[Rob-modus]
Een hele hele hele goede morgen!
[/Rob-modus]
En je hebt hem gewoon gemistquote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie dat een regelrechte klassieker gedraaid is.
![]()
The
Unforgettable
Fire
![]()
En could you be loved is er ook 1!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie dat een regelrechte klassieker gedraaid is.
![]()
The
Unforgettable
Fire
![]()
Daaromquote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent te laat net als Rob vaak is
Zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En could you be loved is er ook 1!
Deze week vrij. Nu dagje Amsterdam (hoi o_aquote:Op donderdag 12 november 2009 11:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je dan niet altijd in Belgie ?
Ah luxe probleemquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze week vrij. Nu dagje Amsterdam (hoi o_a). Normaal wel altijd en Belgique
.
Ah, dan moet ik zo maar eens gaan vluchten. Je komt me iets te dichtbij...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik zo maar eens gaan vluchten. Je komt me iets te dichtbij...
Mwah. Nog een pallet vakantiedagen over dus 't is nodigquote:
Och, ik moet zo toch al naar Leiden om een nieuwe project-opdracht voor m'n opleiding te horen te krijgen.quote:
aha, u bent in de buurt dus?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ey!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
het zonnetje begint gelijk te schijnen hier !quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef Sersjee het volgende:
Vandaar al die mensen die ik richting het station zie hollen.
Ik geniet er ook van.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zonnetje begint gelijk te schijnen hier !
Hier tussen Den Bosch en Utrecht ook alquote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zonnetje begint gelijk te schijnen hier !
je gaat duidelijk de goede kant opquote:Op donderdag 12 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier tussen Den Bosch en Utrecht ook al.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je gaat duidelijk de goede kant op
Krezip?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
Zoooooo, de radio kan weer uit merk ik
NS heeft heeft wel meer van die grapjes die normaliter duurder zouden moeten zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Nog een pallet vakantiedagen over dus 't is nodig.
Grappig trouwens. Reis nu eerste klas op herfsttoer voor twee personen omdat dat bijna 6 euro goedkoper is dan een retourtje tweede klas voor één persoon.
Wie zou het knappe broertje zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Giel lijken wel broers vandaag...
[ link | afbeelding ]
Bij utrecht is het beetje mistig nogquote:Op donderdag 12 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier tussen Den Bosch en Utrecht ook al.
Mwah, valt mee hier. Rijd nu Utrecht binnen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij utrecht is het beetje mistig nog
Logisch. Terecht ook. Den Helder.quote:
Zonnetje begint nu net wel te schijnen , zag net je trein binnen rijden uit richting den boschquote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, valt mee hier. Rijd nu Utrecht binnen.
Ik zit er niet mee hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Logisch. Terecht ook. Den Helder.
2 blz. nederlands opdrachten maken, 2 paragrafen eco dus valt wel meequote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook geen vrije dag voor jeleren zal je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |