je gaat duidelijk de goede kant opquote:Op donderdag 12 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier tussen Den Bosch en Utrecht ook al.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
je gaat duidelijk de goede kant op
Krezip?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
Zoooooo, de radio kan weer uit merk ik
NS heeft heeft wel meer van die grapjes die normaliter duurder zouden moeten zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Nog een pallet vakantiedagen over dus 't is nodig.
Grappig trouwens. Reis nu eerste klas op herfsttoer voor twee personen omdat dat bijna 6 euro goedkoper is dan een retourtje tweede klas voor één persoon.
Wie zou het knappe broertje zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Gerard en Giel lijken wel broers vandaag...
[ link | afbeelding ]
Bij utrecht is het beetje mistig nogquote:Op donderdag 12 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier tussen Den Bosch en Utrecht ook al.
Mwah, valt mee hier. Rijd nu Utrecht binnen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij utrecht is het beetje mistig nog
Logisch. Terecht ook. Den Helder.quote:
Zonnetje begint nu net wel te schijnen , zag net je trein binnen rijden uit richting den boschquote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, valt mee hier. Rijd nu Utrecht binnen.
Ik zit er niet mee hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Logisch. Terecht ook. Den Helder.
2 blz. nederlands opdrachten maken, 2 paragrafen eco dus valt wel meequote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook geen vrije dag voor jeleren zal je
Ow gaat dat zo tegenwoordig op het speciaal onderwijs.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben vrij vandaag wegens zieke leraren maar ik heb wel wat huiswerk mee
Ja...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow gaat dat zo tegenwoordig op het speciaal onderwijs.
Hm, lastig te zien. Sta tussen wat stationsgebouwen inquote:Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonnetje begint nu net wel te schijnen , zag net je trein binnen rijden uit richting den bosch![]()
maar kijk eens naar de gebouwen in de verte
Dat maakt 't zo bijzonderquote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ow gaat dat zo tegenwoordig op het speciaal onderwijs.
Den Helderquote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoorben wel wat gewend
Ik wed dat je er nog nooit bent geweestquote:Op donderdag 12 november 2009 11:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Den HelderJezus , dat verklaart heel veel.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wed dat je er nog nooit bent geweest
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
Goed, Roel komt nu wel erg dichtbij, dus ik duik ook maar de trein in. Amsterdam zoekt het maar uit verder!
pfff huiswerk van tegenwoordig , wat een eitjequote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2 blz. nederlands opdrachten maken, 2 paragrafen eco dus valt wel mee
en bedankt he!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
Goed, Roel komt nu wel erg dichtbij, dus ik duik ook maar de trein in. Amsterdam zoekt het maar uit verder!
Ha! Ik ga lekker terug naar m'n eigen, veilige dorpje. Ver weg van de grote boze stad!quote:
Quitter.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Sersjee het volgende:
berg je phone maar goed op danquote:
Nee, ik kijk het nietquote:Op donderdag 12 november 2009 12:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we hebben hem gevonden, de sbs-kijker
maakt niet uit hij heeft er nog 1quote:Op donderdag 12 november 2009 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
berg je phone maar goed op dan
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maakt niet uit hij heeft er nog 1
En ik ben een minuut geleden in de bus gestapt, onderweg naar Leiden via het station van Hoofddorp.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amsterdam CS in zicht.
Ojaquote:Op donderdag 12 november 2009 12:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
2007 was Wombats (SR in Den Haag). Dit komt alweer uit 2006.
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ben een minuut geleden in de bus gestapt, onderweg naar Leiden via het station van Hoofddorp.
Net op tijd gevlucht dus.
Ik blijf toch hopen op gerard en michiel sowieso..quote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef themauster het volgende:
Ik blijf toch gokken op Giel,Gerard en Michiel
Ondanks dat Giel een super irritant mannetje is , denk ik dat ik met je gok moet meegaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef themauster het volgende:
Ik blijf toch gokken op Giel,Gerard en Michiel
Wat?!quote:Stenders niet in glazen huis
nee hoor. eerste keer was erg goed met Rob, maar dat kwam denk ik omdat het wat nieuws voor hem was. En daar is Stenders meestal erg sterk in. Maar ik ben bang dat een tweede keer al snel op de automatische piloot gaat bij hem.quote:
Volgens mij iemand die zich naakt wil laten fotograferen....quote:Op donderdag 12 november 2009 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Is er al een Sr actie van FOK! bedacht?
En dan voor de verandering dit jaar niet SHE, maar SunChaser ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die zich naakt wil laten fotograferen....
en als puntje bij paaltje komt dan uiteindelijk niet doen en dan weer lekker rellenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daar wil ik geld voor krijgen ipv geven om die vetkwabben aan te zien.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan voor de verandering dit jaar niet SHE, maar SunChaser ofzo?
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef on_air het volgende:
Blijf het een goeie plaat vinden.
Zeker als je hem niet meer zo vaak hoort.
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:12 schreef Brennel het volgende:
Ohja, gister kwam een Chinese mevrouw wat drinken halen voor haar zoontje. En tja, voor zo'n klein manneke is het niet handig om uit een flesje te drinken, dus vroeg ze om een 'lietje'.
Ik moest me inhouden om te vragen welk liedje ze wilde horen![]()
quote:
Eens! die gasten zijn briljant.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
meer ELO op de RADIO
Absoluutquote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles voor de laatste 2 cd is oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |