Nouuuuuuuuuu ze is STUKKEN minder erg dan die gast die er eerst zat.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het semiserieuze toontje van d'r stoort me enorm.
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het semiserieuze toontje van d'r stoort me enorm.
Die was inderdaad een draak om van te kotsen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu ze is STUKKEN minder erg dan die gast die er eerst zat.
Dat is ook niet heel lastigquote:Op woensdag 11 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu ze is STUKKEN minder erg dan die gast die er eerst zat.
ik kan al niet eens meer op zijn naam komen, ook al hebben we hem veelvuldig vervloektquote:Op woensdag 11 november 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel lastig.
Andrew Makkinga (of iets wat er op lijkt)quote:Op woensdag 11 november 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan al niet eens meer op zijn naam komen, ook al hebben we hem veelvuldig vervloekt
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op woensdag 11 november 2009 23:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Andrew Makkinga (of iets wat er op lijkt)
quote:Eerste show voor KX Radio opgenomen, wat een feest! Vrijdag te horen, 12u
Nope. Blijkbaar was de rest zo slim alvast te gaan slapen.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:28 schreef Brennel het volgende:
Heb ik nu met niemand mijn vreugde kunnen delen?
Ff meepikkenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:25 schreef borisz het volgende:
Roel.. Mevrouw Steen bij PdL van het weekend.
wat gaat er veranderen ?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Ook goedemorgen... kan helaas nog geen 3FM luisteren, maar daar komt snel verandering in op het werk
Ten eerste nieuwe werkgever waar ik sinds maandag werk en ten tweede een verlengsnoer voor mijn oordoppen zodat ik de stream kan opstartenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat gaat er veranderen ?
denk dat mijn werkgever dat niet zo fijn gaat vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee je mag nog 3 kwartier onder de wol duiken.
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 november 2009 09:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ten eerste nieuwe werkgever waar ik sinds maandag werk en ten tweede een verlengsnoer voor mijn oordoppen zodat ik de stream kan opstarten
Bijna!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is het al 10 uur ?
Valt dat even tegenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:50 schreef Piles het volgende:
Oh, eigenlijk te vroeg, het is nog maar 9.50 uur![]()
![]()
Heb het gevoel alsof het al 11 uur is
Die Ekdomquote:Op donderdag 12 november 2009 09:49 schreef Piles het volgende:
Vrouw zit op gezicht vriend als hij ex wil bellen![]()
Dan heb je hem op een goed idee gebracht.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:49 schreef Againzender het volgende:
Ghosts, die vroeg ik net aan als kickstart![]()
kennelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan heb je hem op een goed idee gebracht.
ja, die mogen ze wel eens vaker op de radio laten!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef Brennel het volgende:
[Rob-modus]
Een hele hele hele goede morgen!
[/Rob-modus]
Je bent te laat net als Rob vaak isquote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef Brennel het volgende:
[Rob-modus]
Een hele hele hele goede morgen!
[/Rob-modus]
En je hebt hem gewoon gemistquote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie dat een regelrechte klassieker gedraaid is.
![]()
The
Unforgettable
Fire
![]()
En could you be loved is er ook 1!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie dat een regelrechte klassieker gedraaid is.
![]()
The
Unforgettable
Fire
![]()
Daaromquote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent te laat net als Rob vaak is
Zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En could you be loved is er ook 1!
Deze week vrij. Nu dagje Amsterdam (hoi o_aquote:Op donderdag 12 november 2009 11:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je dan niet altijd in Belgie ?
Ah luxe probleemquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze week vrij. Nu dagje Amsterdam (hoi o_a). Normaal wel altijd en Belgique
.
Ah, dan moet ik zo maar eens gaan vluchten. Je komt me iets te dichtbij...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik zo maar eens gaan vluchten. Je komt me iets te dichtbij...
Mwah. Nog een pallet vakantiedagen over dus 't is nodigquote:
Och, ik moet zo toch al naar Leiden om een nieuwe project-opdracht voor m'n opleiding te horen te krijgen.quote:
aha, u bent in de buurt dus?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ey!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
het zonnetje begint gelijk te schijnen hier !quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef Sersjee het volgende:
Vandaar al die mensen die ik richting het station zie hollen.
Ik geniet er ook van.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zonnetje begint gelijk te schijnen hier !
Hier tussen Den Bosch en Utrecht ook alquote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zonnetje begint gelijk te schijnen hier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |