Ik denk dat het dan eerder aan de javascript icm. IE ligt. Al die koppen zijn Flash, en dat vind IE meestal minder leuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het ook niet structureel traag, maar op bepaalde momenten is de site niet snel. Laden gaat niet heel tof en het switchen tussen home/nieuws loopt niet altijd even soepel. Maar... het kan natuurlijk ook een configuratie "probleem" zijn van mijn pc. Twitter werkt bij mij ook aardig slecht i.c.m. IE8.
Ben benieuwd naar de extra pagina's. nog even geduld en dan barst het weer los
.
[..]
Qua aantal hits/data is het vast ook niet te doen om het nog thuis te hosten.
voorkennis!quote:
2 GB, keurigquote:Op woensdag 11 november 2009 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan eerder aan de javascript icm. IE ligt. Al die koppen zijn Flash, en dat vind IE meestal minder leuk.
En zo heel druk is 3FMFan nou ook weer niet hoor, zit gemiddeld rond de 2 GB aan dataverkeer per maand.
nog even dan is ze 4 maanden opgesoutquote:Op woensdag 11 november 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch programma bijna geheel verkloot door de irritante stelling met die Sjarit (ofzo iets) en haar irritante toontje.
Ik vind haar niet zo irritant. En als het een interessante stelling is, zoals deze en er komt iemand met verstand praten is het wel leuk. Maar van die loze stellingen waar simpele sjakies voor gaan bellen, hoeft van mij ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch programma bijna geheel verkloot door de irritante stelling met die Sjarit (ofzo iets) en haar irritante toontje.
Godzijdankquote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog even dan is ze 4 maanden opgesout
De rest van de CD was ookquote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hot Chip (Ready For The Floor)! hoor je nooit meer wat van.
Ieder zijn mening over de stelling, primaquote:Op woensdag 11 november 2009 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo irritant. En als het een interessante stelling is, zoals deze en er komt iemand met verstand praten is het wel leuk. Maar van die loze stellingen waar simpele sjakies voor gaan bellen, hoeft van mij ook niet.
Eensquote:
Het semiserieuze toontje van d'r stoort me enormquote:Op woensdag 11 november 2009 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo irritant. En als het een interessante stelling is, zoals deze en er komt iemand met verstand praten is het wel leuk. Maar van die loze stellingen waar simpele sjakies voor gaan bellen, hoeft van mij ook niet.
Moet je daarin volledig gelijk geven en de onderwerpen raken aardig op , als je 200+ onderwerpen per jaar moet verzinnenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het semiserieuze toontje van d'r stoort me enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |