Nouuuuuuuuuu ze is STUKKEN minder erg dan die gast die er eerst zat.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het semiserieuze toontje van d'r stoort me enorm.
Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het semiserieuze toontje van d'r stoort me enorm.
Die was inderdaad een draak om van te kotsen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu ze is STUKKEN minder erg dan die gast die er eerst zat.
Dat is ook niet heel lastigquote:Op woensdag 11 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu ze is STUKKEN minder erg dan die gast die er eerst zat.
ik kan al niet eens meer op zijn naam komen, ook al hebben we hem veelvuldig vervloektquote:Op woensdag 11 november 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel lastig.
Andrew Makkinga (of iets wat er op lijkt)quote:Op woensdag 11 november 2009 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan al niet eens meer op zijn naam komen, ook al hebben we hem veelvuldig vervloekt
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op woensdag 11 november 2009 23:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Andrew Makkinga (of iets wat er op lijkt)
quote:Eerste show voor KX Radio opgenomen, wat een feest! Vrijdag te horen, 12u
Nope. Blijkbaar was de rest zo slim alvast te gaan slapen.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:28 schreef Brennel het volgende:
Heb ik nu met niemand mijn vreugde kunnen delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |