Blijkbaar niet, anders had je het wel goed gecommuniceerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef Markster het volgende:
rot op, ik weet waar ik mee bezig ben!
ja maar het is irritant.quote:
shit, zo heb ik het nooit bekekenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Mendeljev het volgende:
Zolang je meer verdient dan diegenen die zeiken is er niks aan de hand.
sorry, moest internet ff rebootenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOK! was net eventjes traag, jij zat zeker weer te kloten hè?!
oja, je doet alsofquote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef Dickbride het volgende:
Daarom doe ik altijd alsof ik onwijs dom ben! Niemand die mij iets vraagt om te doen! Werkt perfect!
Mijn broer heeft de irritante eigenschap om het gewoon expres te verneuken, zodat je het hem niet nog een keer vraagtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef Dickbride het volgende:
Daarom doe ik altijd alsof ik onwijs dom ben! Niemand die mij iets vraagt om te doen! Werkt perfect!
zal zijn werkgever blij mee zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mijn broer heeft de irritante eigenschap om het gewoon expres te verneuken, zodat je het hem niet nog een keer vraagt
Die zou mijn bloed ook kunnen laten koken. Zie het al helemaal voor me, zo'n trut die de pc nog niet aan kan zetten zonder hulp die je dan 'verdekt' nog eens gaat beschuldigen. "JA MAAR VOORDAT JIJ ER WAS DEED *random object* HET NOG HOE KAN DAT DAN?!?!?!?!"quote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef Markster het volgende:
" zeker weten dat je niet aan de telefoonlijn hebt gezeten? "
precies. En als je dan verteld dat dat gewoon puur toeval is, staan ze je aankijken alsof je een potje staat te liegen tegen ze.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zou mijn bloed ook kunnen laten koken. Zie het al helemaal voor me, zo'n trut die de pc nog niet aan kan zetten zonder hulp die je dan 'verdekt' nog eens gaat beschuldigen. "JA MAAR VOORDAT JIJ ER WAS DEED *random object* HET NOG HOE KAN DAT DAN?!?!?!?!"
leuke, maar slechte reclame, want ik versta het hele bedrijf niet, movier ofzo? googlen helpt niet.quote:
Haha, nee dat is alleen privéquote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Markster het volgende:
[..]
zal zijn werkgever blij mee zijn
Die geloven gewoon niet in toeval als dat niet uitkomt. JIJ bent de IT-man, JIJ was ergens mee bezig (gohquote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef Markster het volgende:
[..]
precies. En als je dan verteld dat dat gewoon puur toeval is, staan ze je aankijken alsof je een potje staat te liegen tegen ze.
Movir.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Markster het volgende:
[..]
leuke, maar slechte reclame, want ik versta het hele bedrijf niet, movier ofzo? googlen helpt niet.
Te ingewikkeld voor jouw feeën hersentjes?quote:
dumpassquote:Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef Markster het volgende:
[..]
sorry, moest internet ff rebooten
Weet je zeker dat je niet stiekem aan de telefoonlijn hebt gezeten?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef Markster het volgende:
Zo irritant.
Ik ben ICTer (dit is bart) en werk ook in buitendienst.
Weet je waar ik dan zo een freaking hekel aan heb ?
Dat wanneer ik aan de ene PC/PIN/Kassa, noem maar op zit, en een andere PC of wat dan ook kapt ermee,
dat het dan MIJN schuld is, want IK ben op dat moment ergens mee bezig!
Net ook weer, ik was met de PIN bezig (ethernet) en de telefoon was ermee gekapt (bleek gewoon in gesprek te zijn), en wat krijg je dan?
" zit jij soms aan de telefoon, want ik kan niet bellen"
zo dit is bekend he, dit gebeurd mij echt altijd. terechte klachtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef Markster het volgende:
Zo irritant.
Ik ben ICTer (dit is bart) en werk ook in buitendienst.
Weet je waar ik dan zo een freaking hekel aan heb ?
Dat wanneer ik aan de ene PC/PIN/Kassa, noem maar op zit, en een andere PC of wat dan ook kapt ermee,
dat het dan MIJN schuld is, want IK ben op dat moment ergens mee bezig!
Net ook weer, ik was met de PIN bezig (ethernet) en de telefoon was ermee gekapt (bleek gewoon in gesprek te zijn), en wat krijg je dan?
" zit jij soms aan de telefoon, want ik kan niet bellen"
Eens!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef RvLaak het volgende:...
Fouten maken is niet erg, maar geef ze dan toe.
Zal ik je eens wat tips geven?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef jatog het volgende:
[..]
zo dit is bekend he, dit gebeurd mij echt altijd. terechte klacht
ligt eraan waar je werkt he. Ik werk bij advocaten. het is allemaal heel formeel en het moet snel gebeuren want de tijd dat ik bezig ben kunnen hun geen geld verdienen, en een praatje zit er altijd in maar dat weerhoudt ze nog niet hoor, echt niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat tips geven?
Maak eens een praatje met die mensen.
Vraag waar de koffie staat.
Rook een sigaretje mee.
Vraag of iemand wil helpen met het sjouwen van zware dingen (ja, echt, vraag om hulp en mensen vinden je aardiger)
Mopper een beetje op het hoofdkantoor (tenzij je op het hoofdkantoor bent natuurlijk).
Doe gewoon een beetje normaal.
Niet alleen serieus met je o-zo belangrijke werk bezig zijn, want dat is het niet.
een condoom tegen virussen..quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef Dophertje het volgende:
Een klein stukje plakband over een willekeurige RJ45 connector zal ze wel leren![]()
Ohja en onnozel blijven kijken he TS
dit maakt niet uit. Ik ben altijd heel sociaal, drink gewoon koffie met ze, grap wat etc.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat tips geven?
Maak eens een praatje met die mensen.
Vraag waar de koffie staat.
Rook een sigaretje mee.
Vraag of iemand wil helpen met het sjouwen van zware dingen (ja, echt, vraag om hulp en mensen vinden je aardiger)
Mopper een beetje op het hoofdkantoor (tenzij je op het hoofdkantoor bent natuurlijk).
Doe gewoon een beetje normaal.
Niet alleen serieus met je o-zo belangrijke werk bezig zijn, want dat is het niet.
Dat is ook vaak gewoon pure onkunde. Veel mensen hebben zelfs maar vaagjes weet van de mappenstructuur op een pc. Verwijder hun snelkoppelingen, wis recent geopende documenten en meer van dat soort grappen en ze zijn volkomen in paniekquote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef RvLaak het volgende:
Het irritantste zijn die mensen die van alles op hun PC knallen, dat ding volledig de tering in helpen en maar ontkennen dat ze ook maar iets hebben geïnstalleerd of gedownload...
Fouten maken is niet erg, maar geef ze dan toe.
Maar vervolgens geven ze wel jou de schuld van het feit dat alles in de soep loopt want "voordat jij langs kwam deed alles het". Even vergeten waarom jij überhaupt langskwam.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is ook vaak gewoon pure onkunde. Veel mensen hebben zelfs maar vaagjes weet van de mappenstructuur op een pc. Verwijder hun snelkoppelingen, wis recent geopende documenten en meer van dat soort grappen en ze zijn volkomen in paniek. Dat soort mensen heeft ook geen idee van wat installeren en downloaden nou precies inhoudt.
Bij 'installeren' denken ze aan minstens een nieuwe office suite of een grote apllicatie. Want dan "kunnen ze hun pc/applicatie/whatever tijdelijk niet gebruiken omdat die jongens van IT er mee bezig zijn.". Als een website vraagt om iets te installeren omdat ze anders dat leuke filmpje niet kunnen afspelen klikken ze gewoon op "ja" voordat ze gelezen hebben wat ze nou aan het doen zijn.Hoppa, weer een pc voor in het bot netwerk erbij
![]()
"Ja maar dat moest, anders werkte het niet. Ik dacht dat je met installeren iets anders bedoelde.".
Je kan het ze eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen, het is gewoon pure onkunde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |