abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74615437
Zo irritant.

Ik ben ICTer (dit is bart ) en werk ook in buitendienst.

Weet je waar ik dan zo een freaking hekel aan heb ?

Dat wanneer ik aan de ene PC/PIN/Kassa, noem maar op zit, en een andere PC of wat dan ook kapt ermee,
dat het dan MIJN schuld is, want IK ben op dat moment ergens mee bezig!

Net ook weer, ik was met de PIN bezig (ethernet) en de telefoon was ermee gekapt (bleek gewoon in gesprek te zijn), en wat krijg je dan?

" zit jij soms aan de telefoon, want ik kan niet bellen"

" zeker weten dat je niet aan de telefoonlijn hebt gezeten? "

rot op, ik weet waar ik mee bezig ben !
pi_74615470
ach, hoort bij het vak
JA!
pi_74615488
Wat een OP
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74615495
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef Markster het volgende:
Blijkbaar niet, anders had je het wel goed gecommuniceerd.
pi_74615500
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:17 schreef Rensjebree het volgende:
ach, hoort bij het vak
ja maar het is irritant.

Ik vind het ook niet erg, dat ze even iets aan mij vragen, omdat ik er toch ben.
Maar kom me niet ergens de schuld van geven, en dat tot een paar keer aan toe, terwijl ik al gezegd heb dat ik daar niets aan heb gedaan.
pi_74615509
Zolang je meer verdient dan diegenen die zeiken is er niks aan de hand.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_74615511
FOK! was net eventjes traag, jij zat zeker weer te kloten hè? !
pi_74615542
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Mendeljev het volgende:
Zolang je meer verdient dan diegenen die zeiken is er niks aan de hand.
shit, zo heb ik het nooit bekeken
pi_74615557
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
FOK! was net eventjes traag, jij zat zeker weer te kloten hè? !
sorry, moest internet ff rebooten
pi_74615559
Dat soort dingen hoor ik heel vaak TS.. terechte klacht.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_74615960
Die mensen hebben geen respect voor monteurtjes.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 11 november 2009 @ 20:31:02 #12
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_74615973
Zit jij soms aan mijn internet te kloten want je OP lijkt door een papierverscheurder te zijn gegaan voordat ie op mn scherm kwam....
/-=]
|o-0
~~~`
  woensdag 11 november 2009 @ 20:31:27 #13
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_74615992
Daarom doe ik altijd alsof ik onwijs dom ben! Niemand die mij iets vraagt om te doen! Werkt perfect!

Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_74616087
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef Dickbride het volgende:
Daarom doe ik altijd alsof ik onwijs dom ben! Niemand die mij iets vraagt om te doen! Werkt perfect!

oja, je doet alsof
  woensdag 11 november 2009 @ 20:42:13 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74616441
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef Dickbride het volgende:

Mijn broer heeft de irritante eigenschap om het gewoon expres te verneuken, zodat je het hem niet nog een keer vraagt
pi_74616554
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mijn broer heeft de irritante eigenschap om het gewoon expres te verneuken, zodat je het hem niet nog een keer vraagt
zal zijn werkgever blij mee zijn
pi_74616566
quote:

Die zou mijn bloed ook kunnen laten koken. Zie het al helemaal voor me, zo'n trut die de pc nog niet aan kan zetten zonder hulp die je dan 'verdekt' nog eens gaat beschuldigen. "JA MAAR VOORDAT JIJ ER WAS DEED *random object* HET NOG HOE KAN DAT DAN?!?!?!?!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74616642
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die zou mijn bloed ook kunnen laten koken. Zie het al helemaal voor me, zo'n trut die de pc nog niet aan kan zetten zonder hulp die je dan 'verdekt' nog eens gaat beschuldigen. "JA MAAR VOORDAT JIJ ER WAS DEED *random object* HET NOG HOE KAN DAT DAN?!?!?!?!"
precies. En als je dan verteld dat dat gewoon puur toeval is, staan ze je aankijken alsof je een potje staat te liegen tegen ze.
pi_74616997
Pardon, dat was een kameel
pi_74617072
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:58 schreef TheKC het volgende:
Pardon, dat was een kameel
leuke, maar slechte reclame, want ik versta het hele bedrijf niet, movier ofzo? googlen helpt niet.
pi_74617128
Eens, en je word gezien als 1 of andere afdelingschef/hogere functie, maar dat gewoon niet bent.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 11 november 2009 @ 21:32:07 #22
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74618088
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Markster het volgende:

[..]

zal zijn werkgever blij mee zijn
Haha, nee dat is alleen privé
pi_74618733
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef Markster het volgende:

[..]

precies. En als je dan verteld dat dat gewoon puur toeval is, staan ze je aankijken alsof je een potje staat te liegen tegen ze.
Die geloven gewoon niet in toeval als dat niet uitkomt. JIJ bent de IT-man, JIJ was ergens mee bezig (goh ) en nou doet 1 van hún speeltjes het niet (waarschijnlijk door een gebruikersfout ) dus is dat JOUW schuld!1!!!

echt,
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74618760
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Markster het volgende:

[..]

leuke, maar slechte reclame, want ik versta het hele bedrijf niet, movier ofzo? googlen helpt niet.
Movir.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  donderdag 12 november 2009 @ 12:26:38 #25
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74630754
eens
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74631001
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef DjinN het volgende:
Wat een OP
Te ingewikkeld voor jouw feeën hersentjes?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74631059
Bah, mijn tosti bakte aan. Kut TS
pi_74631327
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:19 schreef Markster het volgende:

[..]

sorry, moest internet ff rebooten
dumpass
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74631354
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef guapo het volgende:

[..]

dumpbass
pi_74631583
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef guapo het volgende:

[..]

dumpass
Kap eens met je dumpass
pi_74631593
Het irritantste zijn die mensen die van alles op hun PC knallen, dat ding volledig de tering in helpen en maar ontkennen dat ze ook maar iets hebben geïnstalleerd of gedownload...

Fouten maken is niet erg, maar geef ze dan toe.
pi_74631657
NEE HOER DAT WAS JE MOEDER
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 12:58:10 #33
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74631691
quote:
Zo irritant.

Dat wanneer ik aan de ene PC/PIN/Kassa, noem maar op zit, en een andere PC of wat dan ook kapt ermee,

Net ook weer, ik was met de PIN bezig (ethernet) en de telefoon was ermee gekapt (bleek gewoon in gesprek te zijn), en wat krijg je dan?

Weet je zeker dat je niet stiekem aan de telefoonlijn hebt gezeten?
pi_74631753
TS is de typische nerd zonder social skills.
pi_74631917
quote:
Zo irritant.

zo dit is bekend he, dit gebeurd mij echt altijd. terechte klacht
pi_74631980
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef RvLaak het volgende:...
Eens!

Situatie (een aantal jaar geleden): Kantoornetwerk op Windows NT, verspreid over meerdere kamers, met elk een eigen hub (ja, dat had je toen nog)
Een van de collega's werkt met een Mac, en "opeens"doet zijn internet het niet meer.
Vraag: Heb je iets veranderd?
Antwoord: Nee, niks

Je voelt hem al aankomen: Na ongeveer 3 uur zoeken blijkt dat hij de netwerkkabels uit de hub had getrokken, en later weer teruggedaan...in een andere volgorde: Hij had er geen rekening mee gehouden dat poort 8 als enige niet gekruisd was.

..."Ik had toch gevraagd of je iets veranderd had?"
Ja, maar ik dacht dat dat er niet toe deed...

Op dat moment [ik zoek een smily met een kettingzaag...]
  donderdag 12 november 2009 @ 13:08:15 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_74631990
herkenbaar, maar dan in thuissituaties.

Overigens zijn er ook vaak genoeg van die momenten waarbij het 2 dingen zijn die TOTAAAL niet samenhangen.
Dat is nog het ergste.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_74632043
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef jatog het volgende:

[..]

zo dit is bekend he, dit gebeurd mij echt altijd. terechte klacht
Zal ik je eens wat tips geven?

Maak eens een praatje met die mensen.
Vraag waar de koffie staat.
Rook een sigaretje mee.
Vraag of iemand wil helpen met het sjouwen van zware dingen (ja, echt, vraag om hulp en mensen vinden je aardiger)
Mopper een beetje op het hoofdkantoor (tenzij je op het hoofdkantoor bent natuurlijk).
Doe gewoon een beetje normaal.
Niet alleen serieus met je o-zo belangrijke werk bezig zijn, want dat is het niet.
pi_74632334
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Rook een sigaretje mee.
Vraag of iemand wil helpen met het sjouwen van zware dingen (ja, echt, vraag om hulp en mensen vinden je aardiger)
Mopper een beetje op het hoofdkantoor (tenzij je op het hoofdkantoor bent natuurlijk).
Niet alleen serieus met je o-zo belangrijke werk bezig zijn, want dat is het niet.
ligt eraan waar je werkt he. Ik werk bij advocaten. het is allemaal heel formeel en het moet snel gebeuren want de tijd dat ik bezig ben kunnen hun geen geld verdienen, en een praatje zit er altijd in maar dat weerhoudt ze nog niet hoor, echt niet.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:21:00 #40
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_74632416
herkenbaar
maoam is voor bazen!
pi_74632575
Een klein stukje plakband over een willekeurige RJ45 connector zal ze wel leren
Ohja en onnozel blijven kijken he TS
pi_74632596
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef Dophertje het volgende:
Een klein stukje plakband over een willekeurige RJ45 connector zal ze wel leren
Ohja en onnozel blijven kijken he TS
een condoom tegen virussen..
pi_74642626
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Rook een sigaretje mee.
dit maakt niet uit. Ik ben altijd heel sociaal, drink gewoon koffie met ze, grap wat etc.

Maar toch gebeurt het regelmatig
  donderdag 12 november 2009 @ 18:58:08 #44
265629 dopy14
mag ik je ding doen?
pi_74643325
doe deze baas na:

Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
pi_74643411
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef RvLaak het volgende:
Het irritantste zijn die mensen die van alles op hun PC knallen, dat ding volledig de tering in helpen en maar ontkennen dat ze ook maar iets hebben geïnstalleerd of gedownload...

Dat is ook vaak gewoon pure onkunde. Veel mensen hebben zelfs maar vaagjes weet van de mappenstructuur op een pc. Verwijder hun snelkoppelingen, wis recent geopende documenten en meer van dat soort grappen en ze zijn volkomen in paniek . Dat soort mensen heeft ook geen idee van wat installeren en downloaden nou precies inhoudt.

Bij 'installeren' denken ze aan minstens een nieuwe office suite of een grote apllicatie. Want dan "kunnen ze hun pc/applicatie/whatever tijdelijk niet gebruiken omdat die jongens van IT er mee bezig zijn.". Als een website vraagt om iets te installeren omdat ze anders dat leuke filmpje niet kunnen afspelen klikken ze gewoon op "ja" voordat ze gelezen hebben wat ze nou aan het doen zijn. Hoppa, weer een pc voor in het bot netwerk erbij

"Ja maar dat moest, anders werkte het niet. Ik dacht dat je met installeren iets anders bedoelde.".

Je kan het ze eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen, het is gewoon pure onkunde.
pi_74645281
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is ook vaak gewoon pure onkunde. Veel mensen hebben zelfs maar vaagjes weet van de mappenstructuur op een pc. Verwijder hun snelkoppelingen, wis recent geopende documenten en meer van dat soort grappen en ze zijn volkomen in paniek . Dat soort mensen heeft ook geen idee van wat installeren en downloaden nou precies inhoudt.

Bij 'installeren' denken ze aan minstens een nieuwe office suite of een grote apllicatie. Want dan "kunnen ze hun pc/applicatie/whatever tijdelijk niet gebruiken omdat die jongens van IT er mee bezig zijn.". Als een website vraagt om iets te installeren omdat ze anders dat leuke filmpje niet kunnen afspelen klikken ze gewoon op "ja" voordat ze gelezen hebben wat ze nou aan het doen zijn. Hoppa, weer een pc voor in het bot netwerk erbij

"Ja maar dat moest, anders werkte het niet. Ik dacht dat je met installeren iets anders bedoelde.".

Je kan het ze eigenlijk nauwelijks kwalijk nemen, het is gewoon pure onkunde.
Maar vervolgens geven ze wel jou de schuld van het feit dat alles in de soep loopt want "voordat jij langs kwam deed alles het". Even vergeten waarom jij überhaupt langskwam.

Stel iemand loopt te kutten met zijn auto en snijdt uit onkunde zijn remleidingen door. Vervolgens rijd hij iemand dood. Kun je dat die persoon ook niet kwalijk nemen?

Onkunde is geen excuus.
pi_74646040
Bij het lezen van de TT dacht ik al dat het over computers ging.
Een vriend van mij gamed nogal vaak, ik zadel hem ook altijd op met mijn computerproblemen. Great success!
pi_74647214
Terechte klacht. Dan heeft zo'n trut zelf een instelling veranderd waardoor het nu anders is dan vroeger (autisten kunnen niet tegen verandering jeweetz). En dan zeggen ze ook nog zo "ja ik heb niks gedaan HEURR". Dan ga je kijken wat er mis is hebben ze 100 dingen veranderd, kapot moeten ze.
Play hard, go pro.
pi_74647285
Eens enzo./
pi_74647471
Goeie klacht. Zulke mensen zou je eigen ter plekke finaal kapot moeten schieten !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')