Ik heb er ¤55,- voor betaald en heb totaal geen spijt ervan. Het spel is in mijn optiek gewoon top. Toegegeven, het had wat beter mogen zijn maar de gameplay is top. Verder zie je duidelijk op je scherm waarvandaan je beschoten wordt..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Pre-orderen is bij mij verboden bij games. Na C&C3 heb ik dat nooit meer gedaan (vond het spel erg tegenvallen). Hoe mooi de game ook lijkt op filmpjes en screenshots, dit zegt niets over of het spel wel echt leuk is om te spelen. Wees verstandig, heb geduld, pre-order nooit onzin. Bovendien betaal je dan sowieso teveel.
Lekker bij cod4 blijvenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef maniack28 het volgende:
fail
RIP COD series
RIP competitief gamen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef invine het volgende:
Lean is echt een gemis, idioten bij activision dat ze het eruit hebben gehaald.
Maar dit slaat echt alles:
Call of Duty spelen gaat mogelijk geld kosten
Ah mooi, COD4 draaide namelijk best redelijk op de hoogste instellingenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:04 schreef Fingon het volgende:
Ja, over het algemeen kan je echter zeggen, als CoD4 gewoon goed draait en je hebt hem niet op zn allerlaagst dan draait MW2 ook wel.
Als jij je map afmaakt jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef invine het volgende:
[..]
Lekker bij cod4 blijvencommunity gaat nu wel goede custom maps accepteren!
Not balanced for lean, my god, die missie in Rio was bijna niet leuk meer zonderquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef invine het volgende:
Lean is echt een gemis, idioten bij activision dat ze het eruit hebben gehaald.
Maar dit slaat echt alles:
Call of Duty spelen gaat mogelijk geld kosten
Eens! Ben daar echt te vaak dood gegaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Not balanced for lean, my god, die missie in Rio was bijna niet leuk meer zonder
Man, die makers van het spel vullen gewoon hun zakken dubbel door makke schapen als jou, terwijl ze een extreem matige opvolger afleveren. Ze moeten aangeklaagd worden!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er ¤55,- voor betaald en heb totaal geen spijt ervan. Het spel is in mijn optiek gewoon top. Toegegeven, het had wat beter mogen zijn maar de gameplay is top. Verder zie je duidelijk op je scherm waarvandaan je beschoten wordt..
Consoles zijn wel het laatste platform waar je shooters op moet spelen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef emokid het volgende:
Pussies, op de Xbox 360 heb je nooit lean gehad. Alles op veteran uitgespeeld. Moet MW2 nog spelen maar kan me echt niet voorstellen dat lean zo gemist wordt.
Nou het spel ziet er super uit, maar heel veel hergebruikt van cod4 (mag en het word goed gebruikt). Ik vind de MP gewoon een kut streek, dat doet niemand.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Man, die makers van het spel vullen gewoon hun zakken dubbel door makke schapen als jou, terwijl ze een extreem matige opvolger afleveren. Ze moeten aangeklaagd worden!
Het lijkt wel of EA het spel heeft geproduceerd.
Koekenbakker (quote:
Dat is een UAV. ALs je die activeert ( krijg je al bij 3 kills) dan verschijnen de vijanden als rode stipjes op je map waardoor jij en je teammaten hun kunnen zien. Als je 4 kills achterlkeaar krijg kun je een carepackage laten droppen, zo'n rookbom waar dan een helicopter voor jou een cadeautje achterlaat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:57 schreef Colnago het volgende:
Hoe kun je in de multiplayer (pc) die kill strike gebruiken?
Als je een paar mensen hebt gedood kun je bijvoorbeeld de helicopter gebruiken maar hoe doe je dat?
Ik begrijp tot nu toe dat je nummer 4 moet gebruiken maar dan heb ik een detonator in m'n hand en dan?
Okee Dibble, bedankt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef Dibble het volgende:
Dat is een UAV. ALs je die activeert ( krijg je al bij 3 kills) dan verschijnen de vijanden als rode stipjes op je map waardoor jij en je teammaten hun kunnen zien. Als je 4 kills achterlkeaar krijg kun je een carepackage laten droppen, zo'n rookbom waar dan een helicopter voor jou een cadeautje achterlaat.
Of je moet een andere gekozen hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dat is een UAV. ALs je die activeert ( krijg je al bij 3 kills) dan verschijnen de vijanden als rode stipjes op je map waardoor jij en je teammaten hun kunnen zien. Als je 4 kills achterlkeaar krijg kun je een carepackage laten droppen, zo'n rookbom waar dan een helicopter voor jou een cadeautje achterlaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |